hakataanks vasikat oikeesti vankilassa?vai onks se joku urbaani legenda?saaks olla rauhas kongil?
vasikka
9
2849
Vastaukset
- tosivasikka
siellä ketään hakata.mamman poikia täynnä koko laitos.
- dont´t snitch
Hakataan huolella ja ihan solidaarisuudesta. Henkinen väkivalta tulee bonuksena päälle. Jokainen tietää mistä kukakin on lusimassa ja sana kulkee, vaikka laitosta vaihtaisi. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää lisko-osasto pedofiilien ym. paskasakin kanssa. Vapautumisen jälkeenkin kannattaa vilkuilla olkansa yli. Koskaan ei voi tietää kaljatuopin äärellä baarissa, että milloin joku heläyttää tajun kankaalle..
- wirdahepo
Voi palata takaisin aina ja reiluna miehenä toisen miehen kanssa samaan selliin.Ja siellä selllissä on molemmat luotettavia miehiä.Periaatteen mies ei sylkäise kankea pois suusta jos toinen periaatteen mies haluu et toinen pitää suussa.Eikä tarvitse liskoilla jos nielee.
- KOKO PORUKKA
Koko porukka mikä linnassa istuu on itse vasikka.Sinä joka oot mukamas muotoiltu vasikaksi niin et sitä oo.
Mutta jos on huumejuttu niin kivat sulle,oot niin kusessa ku vaan voit olla ja hyvä niin.- 2v4kk
ei oo huumejuttu.törkeestä ryöstöstä puhutaan..
- 1 kk tankojuoppo.
2v4kk kirjoitti:
ei oo huumejuttu.törkeestä ryöstöstä puhutaan..
Ihan sama mikä juttu, mutta vasikoiko hän geissin? Jos vasikoi, parempi ettei mee samaan taloon rikoskamujen kaa.
Voihan se olla, sana liikkunut edeltä ja vaikeuksia on. Pelastus on se, et sanoo olevan joku muu kuin vasikan niminen. Sanoo vaik et mä oon volvo tarkkanen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672277Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302182- 1201478
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis201282Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1201164
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102969Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73959Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78909