Haluaisin kysyä...

Herkkä kuuntelija

...kuinka oisin kehittää jo kyllä olemassa olevaa kykyäni saada yhteyttä humanoideihin ja henkiin täällä maan päällä niin että se helpottuisi edes hieman? Humanoideihhin olen ollut yhteydessä melko läheiselläkin tavalla mutta koska edellisestä kerrasta on jo muutamia vuosia ja mistan edelleen kuinka hyvä ja turvallinen olo minulle heidän tapaamisetaan tuli haluaisin tietää kuinka voisin kenties kutsua heitä tai jotenkin muuten viestittää heidän kanssaan?Toinen juttu on se että olen lapsesta saakka vaistonnut henkiä, nähnytkin silloin tällöin, ja haluaisin kehittää kykyäni huomata heitä hieman vielä tarkemmaksi, miten se onnistuisi? Kertokaa joku taitavampi:)
Ihan vain pohjatiedoksi itsestäni, pystyn näemään usein, en toki aina, ihmisten, elinten ja kasvienkin auroja, ja pystyn ennustamaan keskusteluita ja tulevia tapahtumia etukäteen.
Kiitos :)

5

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus tekee vapaaks

Suosittelen Raamatun lukemista ja rukousta.
      Siitä avautuu uusi ja selkeä todellisuus.

• Herkkä aloittaja

Luen aika ajoin Raamattua kiitos vaan ja rakastan sitä:) Mieheni on töissä seurakunnalla ja olemme onnellisia luterilaisia.MUTTA en näe näillä asioilla olevan mitään muuta kuin positiivista vaikutusta taitoihini:) ja haluaisin silti oppia vain lisää!! Kertokaa joku asioista TIETÄVÄ!

• DasFila

tälläsii lapsellisii kysymyksiä nyt kyselen, koska ajattelen, että ehkä tietäisitte vastauksia, mutta mikä se humanoidi on? o_o ja millä tavalla yhteydessä? auroista tiedänkin, ja jos keksityn, näen yksivärisen auran. x_x sitten en jaksa enää keskittyä ja muutenkin menee voimat siihen et näkee edes sen yksivärisen auran. mua ei oikein ole luotu tähän, vai? xD hengistä olen kiinnostunut. koska haluaisin oikeasti auttaa kuolleita ihmisiäm jotka ovat jääneet tänne. D=

• Ted Abduc

Paras tapa saada yhteys on soittaa 112 ja kertoa kaikki. Sieltä kyllä järkkäävät abduction alulle... eräänlaisen sellaisen.

• realisti ihminen

Kaikkiin eläviin ihmisiinkään ei tahdo saada yhteyttä, joten miten kuvittelit ottavasi kontaktia humanoideihin tai vastaaviin? Suosittelen myös soittoa numeroon 112 ja sitten kerrot sinne kaikki. Varmasti tuolta saa apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      955
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42