Hei, olen huomenna täyttävä 22-vuotias bi nainen savosta. Olen tiennyt olevani 14-vuotiaasta asti. :)
Mutta nyt on sitten tullut älytön himo naisiin. Jotenkin tuntuu todella vaikealle olla itsesnsä kanssa, kun on poikaystävä, ja sitten eräs todella ihana ystävä,jonka kanssa haluaisin kokea jotain... Mutta hän on naimisissa,ja ollaan juteltu asioista siis. Ja en tietenkään halua kenenkään avioliiton väliin mennä.
Minulla on myös todella huono lesbo/bi tutka. :D Ja tosiaan toisetkin naiset kiinnostaan todella paljon,ei ainoastaan tämä yksi ihanainen.
En tiedä mitä tekisin itseni kanssa... :( Olen yrittänyt lueskella keskusteluja ja nyt itse sitten uskaltauduin kertomaan itsestäni.
Jotenkin tuntuu,että naisen kanssa se voisi olla vielä ihanenpaa. Kerran olen naisen kanssa ollut,mutta se oli silloin teininä.
Mietin myös,onko tämä joku vaihe?? Pitäisikö minun vain kokeilla jotain,niin tietäisin. Unelmoin todella paljon, mitä voisin tehdä toiselle, ja mitä toinen minulle. Kaipaan jonkin verran hellyyttä,ja sitä sellaista ystävää. Jollekka voisin jutella asioista,viettää iltoja vaikka leffan ääressä, käydä kahvilla,lenkillä,ihan mitä vain. :) Kertokaahan vaikka omia kokemuksianne,ja viestiä saa laittaa jos vaikka kiinnostus heräsi. Olen tumma hiuksinen,sinisilmäinen 172cm pitkä,huumorintajuinen ja kauniiksi sanottu nainen :)
Halu olisi kova...
SK
3
395
Vastaukset
- SK
Eikö ketään sieluntoveria tms ole? =(
Heippa,
Jaan täysin kohtalosi. Itse olen 20 v nuori nainen Helsingistä. Haluatko juttuseuraa? Jos haluat jutella, vaihtaa ajatuksia yms. niin laita meiliä osotteeseen [email protected]Tuleppas käymään Oulussa mutka, minäki haluaisin kokeilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931071
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48482- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434