haluaisin tietää kuinka kovaa teiä pyssyistä kuula lentää. ittellä lähtee pumppu haulikosta 110m/s ja pistoolista 78m/s
lähtönopeudet??????
27
642
Vastaukset
- tyhmä juttuuuuu
aika hitaita haulikon paukkuja sulla. Kyllä sen lähtönopeuden pitäs olla noin 400m/s haulikon patruunoissa.....?????
Vitsi vitsi :) :) :)- hohoo ala
se on vittu airsoft ase! LUULETKO ETTÄ 12 VUOTIAALLA ON JOTAIN TERRORISTI ASEITA!!!!
- slaksi
hohoo ala kirjoitti:
se on vittu airsoft ase! LUULETKO ETTÄ 12 VUOTIAALLA ON JOTAIN TERRORISTI ASEITA!!!!
No 12 vuotiaalla ei pitäsi olla edes airsoftaseita. Puhumattakaan oikeista aseista. Ja haulikko tai pistooli eivät ole terroristiaseita.
- metsästäjä21
herrääs haulikon keskimääränen lähtönopeus on n.250 m/s. mut täyteisillä se voi yltääki siihe 400
- lolzz
Miksi ottaa kaikki niin vakavasti? tyhmä juttuuuuu ei sanonut puhuvansa oikeista aseista, sekä tuossa luki "vitsi vitsi:):):)...
M24, 130 m/s
VSR-10, 150 m/s
Raffica, n.95 m/s- hohaa ala
no luuletko että mä olin tosissani
- ...............
Maruzen type 96 150m/s
G&P M4 125m/s
Tokyo Marui AUG 125m/s- hohoo ala
no ksifun
- Nevörmain graanaata
hohoo ala kirjoitti:
no ksifun
Ukko hei jäitä hattuun
- hohoo ala
Nevörmain graanaata kirjoitti:
Ukko hei jäitä hattuun
ai mä vai?
- Atte Huunt!
hohoo ala kirjoitti:
ai mä vai?
No kuule just sä...
- Super Softari
GR4 G26 117 m/s
P90 125 m/s - pehmytkeisari
gbb glockit 80m/s
nbb sigit 76m/s
mp5k 110m/s
aps-2ss 178m/s
trg42 210m/s
sv-98 245m/s
m76 146m/s - m4cex
Mul lentää ainaki täysii!
- i love s ex
no se kertooki aika paljon.
- näin on
i love s ex kirjoitti:
no se kertooki aika paljon.
No ampuuhan munkin aseet täysii. Täysii PKS-Airsoftin rajoissa.
1.2 Viritysrajat
Sarjatuleen kykenevät aseet: 1,6 Joulea pelissä käytettävällä kuulalla. (esim 0.20g kuulalla 126m/s, 0.30g kuulalla 103m/s.)
Itselataavaa kertatulta ampuvat aseet 2,25 joulea pelissä käytettävällä kuulalla. (esim 0.20g kuulalla 150m/s, 0.30g kuulalla 123 m/s)
Kertaviritteiset aseet: 3 J (esim 0.20g kuulalla 173 m/s, 0.43g kuulalla 118m/s)
---------------
Oli ase mikä tahansa, niin se ampuu täysii - Ocar
näin on kirjoitti:
No ampuuhan munkin aseet täysii. Täysii PKS-Airsoftin rajoissa.
1.2 Viritysrajat
Sarjatuleen kykenevät aseet: 1,6 Joulea pelissä käytettävällä kuulalla. (esim 0.20g kuulalla 126m/s, 0.30g kuulalla 103m/s.)
Itselataavaa kertatulta ampuvat aseet 2,25 joulea pelissä käytettävällä kuulalla. (esim 0.20g kuulalla 150m/s, 0.30g kuulalla 123 m/s)
Kertaviritteiset aseet: 3 J (esim 0.20g kuulalla 173 m/s, 0.43g kuulalla 118m/s)
---------------
Oli ase mikä tahansa, niin se ampuu täysiiHaittaako vaikka rynkky anpuisikin 130m/s vai onko se niin pikkutarkkaa🤔
- Alluleme
M4 128m/s 0.20
M500 haulikko 100m/s 0.12
DE 78m/s 0.12 - j
Classic Army M4 Tan 122 m/s
Classic Army AUG 105 m/s
SRC XM8 117 m/s vakiona - 3l96
l96 145 m/s
- linna soft
cm 16 carbine 120m/s
Cybergun FirePower CQB haulikko 100m/s- Kalashnikover
Gybergun AK47 Kalashnikov - vakiona 122m/s mut tehoakku ni n. 140m/s
- Advisor
Loogista. Täysin loogista. "tehoakku" vaikuttaa lähtönopeuteen. I cant even.
- 15+19=33
ekkö nää tunnista peikkoa... ei juma!
- en_keksi_nimeä
Firepower ms tacitcal (haulikko) 108m/s 0,12g. onko tuo sinun (aloittajan) haulikko myös 0.12g kuulalla 110m/s vai 0.2g? Jos on 0.2g 110m/s niin kerroppas siitä aseesta vähän enemmän
- Autisti ankka
Siis mitä tarkotat? Eli jos haulikossa on .12 palloilla 100ms niin ei se amu silloin .20 palloilla 100ms vaan jtn about 80-90ms(en jaksa kattoo tarkkaah..).
- en_keksi_nimeä
Siis kun aloittaja sanoi että pumpparist lähtee 110m/s niin kysyin että siis 0.12g kuulalla varmaanki :D ku pumpparist 110m/s 0.2g on aika paljo... kun usein kerrotaan lähtönopeus 0.2g tai sit erikseen mainitaan.
Kyllä tiedän että kevyemmällä kuulalla kovempaa lähtee mutta heti tuulen mukana itteensä päässä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625