Etsimme täältä sveitsistä kesämökkiä Kuopion ympärissä, onko olemassa Kuopion mökille oma nettisivua? Voisiko joku minua vähän auttaa? :-) Jotenkiin en ole huvila.net tai Lomarengan kautta nähnyt mitään kiinostavaa...
Mistä löydän kesämökin Kuopion ympärillä?
10
707
Vastaukset
- tapsanmokit.com
Hei!
Kävisikö teille mökki läheltä Tikkakoskea rauhallisesta paikasta, lähellä palvelut ja erikoisnähtävyydet?
www.mökit.fi/kohde/m532-1- Mustikka
Hei
Kiitos, mutta eihän tuo Tikkakoski ole oikein Kuopion lähistössä?
Haluamme lähemmäks, max tunti autolla. - unelmatalo
Mustikka kirjoitti:
Hei
Kiitos, mutta eihän tuo Tikkakoski ole oikein Kuopion lähistössä?
Haluamme lähemmäks, max tunti autolla.Olisi tarjolla ekaa kertaa hirsitalo 88 neliöä todella kauniilla ja rauhallisellla paikalla Vaikkojoen rannalla. Kaikki mukavuudet ja uskomattomat näkymät ja siisti talo. Matkaa Kuopioon 73 km eli tunnin matka tasan :) Pitemmäksi tai lyhyeksi aikaa kunnon vuokralaiselle.
- Myhis68
hei, entäs Laukaa Kuusa ja Vatiajärvi, googleta "Villa Majala", Konnevesi n 20 km, Laukaa 10 km, Kuopio n 100 km.
email. [email protected] - sohvi
www.kirjoniemi.fi
- mistäs sen tietäää
http://lomatarjoukset.blogspot.com/
Tuolla on paljon erilaisia mökkien vuokrasivuja! - Matti
Meillä olisi 60 km Kuopiosta sähköistetty "mummonmökki" 300m suuren puhdasvetisen järven rannalta rannalla sauna.
- Anonyymi
Missä päin
- Taitoloma
Kuopiosta 56km Taitoloman tilava mökki ja rantasauna www.taitoloma.fi vielä elokuussa vapaata
- 33
Hei!
www.mukkulanmaatila.com löydät luonnon rauhasta kolme erilaista mökkiä. Myllytuvalla (14 vuodepaikkaa)1 viikko vapaa heinäkuussa, 21-28.7.12
Valkeisen mökillä myös savusauna. Kuopioon 80km.
Terveisin
Tuomo ja Maritta Roponen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle984632Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493162Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852909- 791677
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021264- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40911Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184884