Rakastan mieheni lapsia

OUP10v

Ajattelin kirjoittaa omista tunteistani mieheni lapsia kohtaan, tämä palsta kun tuntuu olevan vihaa täynnä.
Minä voin sanoa, että rakastan mieheni lapsia. Se rakkaus et syntynyt sekunneissa, vaan ajan kanssa, yht´äkkiä huomasi että kaipasi lapsia kun he eivät olleet kanssamme ja kaipasi heidän halauksiaan. Voin sanoa, että kyllä siinä vuosi meni että tunteet syvenivät rakkaudeksi, lapsilla siinä saattoi mennä jopa kauemmin. Kuitenkin me rakastamme toisiamme, minä en rakasta heitä kuten omaa lastani eivätkä he minua kuten omia vanhempiaan, mutta rakastamme, se lienee pääasia.
Olen joskus miettinyt, että ero miehestäni voisi oikeasti suistaa minut radalta joksikin aikaa, kun sen lisäksi että mieheni on maailman ihanin mies, menettäisin hänen mukanaan myös kaksi ihanaa lasta.
Ei onnellinen uusperhe ole ihme, meitä on paljon.
Perhe voi hyvin kun kaikki sen jäsenet ovat onnellisia, eikä perheen ulkopuolisten anneta onnea horjuttaa. Ja nyt kai on pakko palstan häirikön takia taas kerran sanoa, että perhe se on uusperhekin, eikä siihen ext kuulu...

39

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi että harmittaa

Niin voihan olla onneellinenkin uusperhe, jos sen rakentaminen on alkanut moraalisesti oikein.
      Ikävä vain, että suurin osa ei sitä pitkällä juoksulla ole. Se on alettu salasuhteena, joten eron todellinen läpikäyminen on varmasti kesken, sitten on nuo lapset jos varsinkin molemmilla, pieninä vielä menevät, sillä heidäthän voi pelolla hilejntää, mutta kun kasvavat alkavat vaikeudet.
      Tiedän uusioperheen, missä toisen lapset ja eivät oikein matkaan saa minkäänlaista hellyyttä osakseen, he ovat pakollinen paha, joka kaikenlisäksi heitetään aina syrjään kuin mahdollista.
      Ukko on ollu Yk-joukoissa ja näinollen ei ole koskaan ollut lastensa luona heidän pieninä ollessaan ja nytkin saattaa järjestellä asioitaan niin että lapset tapaavat hänet mahdollismman harvoin. Jäynä onkin alkanut jo sillä että rikkovat tämän naisen lapsen lelut käydessään ihan kiusalla. Nämä ovat vielä pienempiä, ajatelkaa miten mahtaa pienen sieluun koskea, kun hänellä ei omassa kodissaankaan ole turvaa ei itselle, eikä leluille.
      Tässä toivotaan vain että tuo hulluus loppuu tuon vanhan ukon kanssa ja mahdolisimman pian, lisäksi mies on valehdellut hyvin paljon asioita .
      Että ensin se on sitä auvoa, joku osaa lietsoa, sanoa hempeita, viedä baariin, huito lapset pois. Mutta kun kaikki on vain näytelmää.

• tgyhujkllöä

En usko että suurikaan osa uusperheistä olisi syntynyt salasuhteista. Salasuhteet ovat hyvin pieni prosentti kaikista uusperheistä.

• MuTu
        tgyhujkllöä kirjoitti:

En usko että suurikaan osa uusperheistä olisi syntynyt salasuhteista. Salasuhteet ovat hyvin pieni prosentti kaikista uusperheistä.

Meidän uusperhe on alkanut aivan normaalina seurusteluna,kahden eronneen vapaan ihmisen kesken, ei minään salasuhteena.
        Jollakin vain on pakkomielle että, jos yksi hänen tietämänsä uusperhe on alkanut salailusta, niin kaikki suomen uusperheet on alkaneet salasuhteesta.
        Prosentteja en pysty arvioimaan, kun ei ole mitään tilastointia vissiin kyseisestä asiasta, MustaTuntuu eli MuTu-tietämys ei ole totta.

• jeBulis

Meillä on alkanut nk. normaalisti, ei salasuhteena ja se tekee suhteesta vieläkin tärkeämmän.

• ei oikeaa rakkautta

Kaikkeahan voi ao kirjoittaa...mutta sinun rakkaus miehen lapsiin ei ole yhtään mitään kun lapset rakastaa vain ja ainoastaan omaa isää ja äitiä, ei sinua. Pakko sietää sillä lapsetkin tajuu että isän näkemiseen tarvii sietokykyä siltä osin.

Jos lapset saisi päättää he ottaisivat äidin, ei sinua, joten elä kuvittele että lapset sua rakastaa.

Aika hurja väite sulla.

• onnea

Olipas jyrkkä kirjoitus. Kyllä lapset voivat hyvinkin rakastaa vanhemman uutta kumppaniakin. Eihän se ehkä ole samanlaista kuin vanhempaa kohtaan, mutta rakkautta kuitenkin. On tosi hienoa, että lapsilla on hyvät suhteet elämässään kiinteästi oleviin ihmisiin.

• meilläe i hyväksytä
        onnea kirjoitti:

Olipas jyrkkä kirjoitus. Kyllä lapset voivat hyvinkin rakastaa vanhemman uutta kumppaniakin. Eihän se ehkä ole samanlaista kuin vanhempaa kohtaan, mutta rakkautta kuitenkin. On tosi hienoa, että lapsilla on hyvät suhteet elämässään kiinteästi oleviin ihmisiin.

En usko, sehän olisi loukkaus lasten äitiä kohtaan, jos lapset rakastaa isän vierasta naista eikä äitiä! Meillä ainkaan yksikään lapsi ei ole edeshalunnut nähdä saatikka puhutella isän naisia. Meillä lapset tietää ketä rakastaa aidoisti. Meidän elämään ei kuulu ex isän naiset ei koskaan olekuuluneet,. Kylläminä loukkaantuisin täysin, jos joku lapsistani sanoisi, ettei enää rakasta minua vaan isän naista. Huh huh...

Siinä saisi lapsi olla enää lapsuuden kotiin tulematta tai olla yhteydessä minuun, heidän äitiin.

Kyllä meillä paljon tarvitaan siihen että vieras ja ulkopuolinen perheenrikoja nousee rakkaammaksi kuin minä. Ei semmoista oikeesti tapahdu. Lapsetkin tietää, että äiti on rakas, ei vieraat ja ulkopuoliset tuntemattomat ihmiset.

• Kuules nyt,
        meilläe i hyväksytä kirjoitti:

En usko, sehän olisi loukkaus lasten äitiä kohtaan, jos lapset rakastaa isän vierasta naista eikä äitiä! Meillä ainkaan yksikään lapsi ei ole edeshalunnut nähdä saatikka puhutella isän naisia. Meillä lapset tietää ketä rakastaa aidoisti. Meidän elämään ei kuulu ex isän naiset ei koskaan olekuuluneet,. Kylläminä loukkaantuisin täysin, jos joku lapsistani sanoisi, ettei enää rakasta minua vaan isän naista. Huh huh...

Siinä saisi lapsi olla enää lapsuuden kotiin tulematta tai olla yhteydessä minuun, heidän äitiin.

Kyllä meillä paljon tarvitaan siihen että vieras ja ulkopuolinen perheenrikoja nousee rakkaammaksi kuin minä. Ei semmoista oikeesti tapahdu. Lapsetkin tietää, että äiti on rakas, ei vieraat ja ulkopuoliset tuntemattomat ihmiset.

oikea äiti kyllä rakastaa lapsiaan, vaikka lapset eivät häntä jostakin syystä rakastaisi.

• onsekamalaa

Sinä et itsekään usko mitä kirjoitat, taidat pälättää lämpimiksesi.

• Lissu pois mun netis

Voi Lissu-rukka, sun mielipidettä ei kukaan kaipaa, sä olet niin saatanan TYHMÄ!
        Oot sä ihme lehmä, kun aina kirjoitat että naikkoset tulee väliin eikä isät saa tavata lapsiaan ja sit kun joku kirjoittaa näin, väännät siitäkin jotain rumaa !
        Vittu että ihminen voi olla katkera ! Tukehdu kuule tohon pahaanoloos!!!

• lissu pois netistä
        Lissu pois mun netis kirjoitti:

Voi Lissu-rukka, sun mielipidettä ei kukaan kaipaa, sä olet niin saatanan TYHMÄ!
        Oot sä ihme lehmä, kun aina kirjoitat että naikkoset tulee väliin eikä isät saa tavata lapsiaan ja sit kun joku kirjoittaa näin, väännät siitäkin jotain rumaa !
        Vittu että ihminen voi olla katkera ! Tukehdu kuule tohon pahaanoloos!!!

Ja tää siis oli tarkoitettu nimimerkille meilläe i hyväksytä ELI LISSULLE

• lissu on katkera

Tarkoitat siis,että sinä et hyväksy, miksi aina menet lastesi selän taakse ja oletat, että ne on aina samaa mieltä kun sinäkin.
        Eikö sinä uskalla sanoa mitään omissa nimissäsi, kuinka aina puhut monikossa niin et lapset olis aina samaa mieltä kanssasi, taidat olla aika velliperse, manipuloit lapsiasi väkisin sun muottiisi ja jos lapsesi olis jossain erimieltä niin potku persuksiin ja ikuinen porttikielto sun luo.Rakastat lapsiasi vain omilla ehdoillasi, voiko sitä edes rakkaudeksi sanoa, ei voi se on vallan käyttöä ja alistamista omaan tahtoon.
        Olet kamala äiti.
        Sitä voi tasapuolisesti rakastaa moniakin ihmisiä.

• ydin onnen perhe
        Kuules nyt, kirjoitti:

oikea äiti kyllä rakastaa lapsiaan, vaikka lapset eivät häntä jostakin syystä rakastaisi.

Meillä minä rakastan lapsiani ja lapset minua. Toista se on isänsä laita, hän jäi tyhjin käsin kun hylkäsi omat lapsensa uusien naisten kannustamana.

Meillä lapsetkin tajuaa oikean ja väärän, ja nyt mies sai nenilleen. Kuvitteli että me hyväksyisimme hänen temppunsa mutta toisink ävi. Kukaan meistä ei halua olla tekemisissä miehen naisten kanssa, kukaan meistä ei ole nähnyt naisia eikä tulla katsomaankaan. He eivät tule meille emmekä me mene heille.

Helppo on rakastaa lapsiaan kun ja lasten minua, kun olemme samaa mieltä asioista että mies se on hölmösti tehnyt hylkäämällä meidät kaikki. Nyt on yksin, mutta on oma vika.

Jos mies olisi aikanaan tunut naiset meille tai muuten näyttänyt naiset meille ja lapsille, en olisi enää voinut olla tässä perheessä, sillä en voisi suin päin antaa lapsiani vieraan naisen kanssa vaikka isä olisikin tarkkailemassa tilannetta aina. Mutta mua hävettäisi se että vieras nainen pääsee tekemään lapsille lisäongelmia enkä pystyisi enää hyväksymään sitä. Jäisin siitä perheestä pois.

MNinun lapset ja miehen lapset, ei muiden. Lapset itsekin ovat sitä mieltä että meidän raktkaisu on hyvä ja pars, sekä se että tehtiin säännöt lapsten parhaaksi. Paras kiitos tulee lapsilta.

• Äippä....
        ydin onnen perhe kirjoitti:

Meillä minä rakastan lapsiani ja lapset minua. Toista se on isänsä laita, hän jäi tyhjin käsin kun hylkäsi omat lapsensa uusien naisten kannustamana.

Meillä lapsetkin tajuaa oikean ja väärän, ja nyt mies sai nenilleen. Kuvitteli että me hyväksyisimme hänen temppunsa mutta toisink ävi. Kukaan meistä ei halua olla tekemisissä miehen naisten kanssa, kukaan meistä ei ole nähnyt naisia eikä tulla katsomaankaan. He eivät tule meille emmekä me mene heille.

Helppo on rakastaa lapsiaan kun ja lasten minua, kun olemme samaa mieltä asioista että mies se on hölmösti tehnyt hylkäämällä meidät kaikki. Nyt on yksin, mutta on oma vika.

Jos mies olisi aikanaan tunut naiset meille tai muuten näyttänyt naiset meille ja lapsille, en olisi enää voinut olla tässä perheessä, sillä en voisi suin päin antaa lapsiani vieraan naisen kanssa vaikka isä olisikin tarkkailemassa tilannetta aina. Mutta mua hävettäisi se että vieras nainen pääsee tekemään lapsille lisäongelmia enkä pystyisi enää hyväksymään sitä. Jäisin siitä perheestä pois.

MNinun lapset ja miehen lapset, ei muiden. Lapset itsekin ovat sitä mieltä että meidän raktkaisu on hyvä ja pars, sekä se että tehtiin säännöt lapsten parhaaksi. Paras kiitos tulee lapsilta.

Miten se on sulta pois, jos uusperheen lapsia rakastaa vanhempien lisäksi myös vanhempien uudet puolisot?
        Eikö se ole hyvä että lapsilla on paljon sellaisia aikuisia ympärillään, joille lasten etu on pääasia ja jotka rakkaudesta lapseen tekevät kaikkensa että lapsella on hyvä ja onnellinen elämä.
        Vastaapa lissu tähän.

• ??
        Äippä.... kirjoitti:

Miten se on sulta pois, jos uusperheen lapsia rakastaa vanhempien lisäksi myös vanhempien uudet puolisot?
        Eikö se ole hyvä että lapsilla on paljon sellaisia aikuisia ympärillään, joille lasten etu on pääasia ja jotka rakkaudesta lapseen tekevät kaikkensa että lapsella on hyvä ja onnellinen elämä.
        Vastaapa lissu tähän.

Ei Lissu osaa vastata tähän?

• onnen ydinperhe
        Äippä.... kirjoitti:

Vastaapa lissu tähän.

No ei se olekkaan multa ja lapsilta pois, kun emme ole koskaanhalunneet ettämies tuo naisensa meille. Meillä on rajat mitä hyväksymme ja mitä emme.
        Emme vaan tarvi semmoisia ihmisiä mihinkään, enkä ole sallinut että lapsia kukaan vieras ja ulkopuolinenihminen haukkuu ja kiusaa.

Meillä on paljon aikuisia ympärillä, hyvin paljon tuttavia ja sukulaisia ja naapureita ym, ne riittää meille, emme tarvi ex miehen naisia yhtään mihinkään.
        Lapsetkinovat olleet onnellisia, kun ei ole tarvinnut pelätä vieraita naisia jotka heitä haukkuisi tai kiusaisi.

Juuri sitä tarkiotin että lasten etu on ollut minullekin erittäin tärkeä, ja siihen ei kuulu miehen uudet naiset, ja heillä ei ole lupa tulla meille emmekä me ole halunneet mennä heitä katsomaan. He ei kuulu meidän sukuun eikä perheeseen.

Meidän lapsilla on ollutkin etuoikeutettu lapsuus ja nuoruus kun ei ole tavinnut katsella perheenrikkojia ja kuunnella haukkuja.
        Minunl apset ovat sanoneetkin minua erittäin ihanaksi äidiksi, kun olen pitänyt aina heidän puoliaan. Ei ole tarvinnut matkustella paikasta toiseen, eikä pelätä huonoja vaikutteita isän naisten taholta, ja elää liassa ja pelossa.

Tämä on monelle kateuden paikka, mutta jokainen tekee kuin itse näkee oikeaksi, ja tämä oli meidän paras ratkaisu, ettei miehennaiset pääse vaikuttamaan meidän lapsiin huonolla tavalla. Siitä lapsetkino vat erittäin kiitollisia.

• Älä viitsi

Ja paskat rakastat niitä lapsia, kunhan yrität vain näytellä.

• Mee pois mun netistä

HA HAAA---TUNTUUKO PAHALLE KUN TAJUAT UUSPERHEIDEN ÄITEJÄ RAKASTAA OMAT JA PUOLISON LAPSET JA SUA EI RAKASTA KUKAAAAAAANNNNNNNNN!!!

• Koo

Uuuu jeee

• trkv

Aika tunnevammaisia ihmisiä, täällä kirjoittelee.

• Tyhjät aivot

Lapsienko takia menit uusperheseen, kysypä sitä itseltäsi. Silloin vastaat jo moneen muuhunkin asiaan.

Tuossa juuri luin toisesta ketjusta, että joku uusikko olikin valinnut suvun arvokkuden vuoksi miehen.
      Samalla kirjoitteli, että eihän se ex kuulu enää sukuun, kun on eronnut. Että näin yksinkertaisia ovat päänne.
      Mitenkähän on ne ex:n lapset.

• Lissulle nettikielto

No huomaa että sulla on nickissä mukaan tyhjät aivot.
        Eihän kukaan kirjoita etteikö miehen lapset kuulu sukuun! Mutta ex eEI KUULU !
        Ei kukaan mene liittoon lasten takia, ja en voi kun ihmetellä mitä pahaa siinä on että ihminen on kykenevä rakastamaan puolisonsa lasta !!!!
        Hanki tohon katkeruutees apua ennen kun pääs sanoo lopullisesti POKS---on tainnut kyllä jo pahasti poksahtaa

• OUP10v

Kyllähän minä arvelinkin, että tämä aiheuttaa keskustelua, ja palstan häirikön on pitänyt oikein monta kertaa todistella että valehtelen.
      No ikävä tuottaa hänelle pettymys, mutta kyllä se ihan tosiasia on, että tässä on eletty 10 vuotta onnellisesti uusperhe-elämää. Ensimmäinen vuosi oli haasteellinen ja sen jälkeen aloimme tottumaan toisiimme. Yhteen muutettiin parin vuoden jälkeen ja sen jälkeen tunteet syvenivät nopeasti lasten ja minun välillä. Kuten kirjoitin rakastan mieheni lapsia ja he minua. Eikö tämä ole aika normaalia kun eletään yhdessä ja viihdytään yhdessä.
      Tuolle yhdelle kommentoijalle, en todellakaan ole tässä uusperheessä lasten takia, hieman huvittaa tuollainen ajatuskin, kyllä se oli mies johon minä rakastuin ja lapset ovat ihana extra. Kyllä sitä muuten mennään ydinperheeseenkin aika kummien syiden takia, väitän että uusperheeseen mennään aina rakkaudesta, koska siihen mennessä on jo nähnyt mikä merkitys sillä on että toista rakastaa ja hänen kanssaan viihtyy.
      Mieheni lasten äiti ei ole loukaantunut siitä että lapset minua rakastaa. Hän on esim. facebookissa nähnyt kun miehen murkkuikäinen on kirjoittanut kuvatekstin että minä ja mun rakas mutsi ja kuvassa siis olin minä ja hän. Äiti on äiti ja minä olen mutsi :) Kyllä ihmisen pitää olla sairas, jos hän on lapsistaan niin mustasukkainen että määräilemään lapsen tunteita !
      Mukavaa viikonloppua kaikille.

• elektrax

Myönnän etten ole niin avarakatseinen että haluaisin oman lapseni kutsuvan isänsä uutta mutsiksi/äidiksi/äitipuoleksi eikä omat lapseni sitä haluakaan koska isänsä antaa uusion lasten kutsua itseään isäksi ja luulenpa että se on vaikuttanut lapsiimme. Eivät halua kutsua uutta puolisoa äidiksi koska heillähän on jo äiti.
        Miksi sitä isä/äiti- nimitystä pitäisi viljellä useammalle henkilölle? Eikö ole mitään "pyhää" ja tärkeätä ? Tosin ymmärrän tavallaan sen jos sellaista isää / äitiä ei ole ja ottaa sitten varaisän/äidin mutta minkä kustannuksella sitten kun toiset pahoittavat siitä mielensä eli lapseni.

• hyvien lasten äiti
        elektrax kirjoitti:

Myönnän etten ole niin avarakatseinen että haluaisin oman lapseni kutsuvan isänsä uutta mutsiksi/äidiksi/äitipuoleksi eikä omat lapseni sitä haluakaan koska isänsä antaa uusion lasten kutsua itseään isäksi ja luulenpa että se on vaikuttanut lapsiimme. Eivät halua kutsua uutta puolisoa äidiksi koska heillähän on jo äiti.
        Miksi sitä isä/äiti- nimitystä pitäisi viljellä useammalle henkilölle? Eikö ole mitään "pyhää" ja tärkeätä ? Tosin ymmärrän tavallaan sen jos sellaista isää / äitiä ei ole ja ottaa sitten varaisän/äidin mutta minkä kustannuksella sitten kun toiset pahoittavat siitä mielensä eli lapseni.

Valvontaluokillani yläkoulussa on luonnollisesti ollut lapsia vaikka minkälaisista perhekokoonpanoista. Eräs poika on erityisesti jäänyt mieleen vuosien takaa. Hänellä oli kaksi äitiä ja kaksi isää, niin kuin hän ylpeänä kertoi. Vanhempien uudet puolisot olivat hänelle myös isä ja äiti. Luokalla kukaan ei tätä hämmästellyt, osa kylläkin lievästi kateellisena kertoi, millä nimellä he vanhempiensa uusia puolisoita kutsuivat.

Poika oli kaikin puolin tasapainoinen ja pärjäsi sekä koulussa että kaveripiirissä vallan hyvin. Viimeksi saamieni tietojen mukaan hän opiskelee Aalto-yliopistossa kolmatta vuotta diplomi-insinööriksi ja on juuri muuttanut yhteen tyttöystävänsä kanssa.

Pitäisikö tästä tehdä yleistys, että mitä enemmän lapsella on vanhempia, sen paremmin hän elämässään pärjää?

• Äiti yhdel. äippä ka
        elektrax kirjoitti:

Voi hyvänen aika sehän on vain sana. Tuollainen asenne ei kerro muusta kuin mustasukkaisuudesta ja omistamisen halusta. Muakin miehen lapset sanoo äipäksi, eikä mun lapseni koe sitä uhaksi, koska on sen verran fiksu että tajuaa eron äidin ja äipän erossa! Ei kyllä miehen exkään pidä pahana tuota äippä sanaa, koska tietää etten ole hänen paikkaansa viemässä vaan on tyytyväinen että lapsillaan on aikuinen nainen myös isän perheessä, joka rakastaa ja pitää huolta.
        Tuollainen aikuisen naisen mustasukkaisuus omista lapsista on oikeasti sairasta! Ei se sana vie lapsen äidin asemaa mihinkään pois ! Kannattaa vähän miettiä asioita...

• Joulutonttu1972
        elektrax kirjoitti:

Miesystäväni lapsista yksi koittaa sanoa minua äidiksi, mutta korjaan joka kerta, etten ole heidän äiti, vaan heillä on jo äiti. Ja että vaikken olekaan heidän äiti, tykkään heistä ja haluan että heillä on hyvä olla. Ja että haluan että miesystäväni lapset kutsuvat minua etunimelläni.

Tiedän miltä tuntuu jos omat lapseni kutsuisivat ex-mieheni (lasten isän) uutta vaimoa äidiksi, sehän satuttaa minua lasten biologisena äitinä. Siksi olen sitä mieltä että lasten äiti ja isä ovat ne äiti ja isä, uudet puolisot ovat sitten toisilla nimillä, olivatpa ne sitten etunimellään tai jollain lempinimellä kutsuttuja..

Ja kuten jo aiemmassa korjoituksessa tuli esille, myös omat lapseni saattaisivat tulla mustasukkaiseksi miesystäväni lapsille minusta, olenhan tässä kokoonpanossa vain omien lasteni äiti.

• Haavisto pressaksi
        hyvien lasten äiti kirjoitti:

Valvontaluokillani yläkoulussa on luonnollisesti ollut lapsia vaikka minkälaisista perhekokoonpanoista. Eräs poika on erityisesti jäänyt mieleen vuosien takaa. Hänellä oli kaksi äitiä ja kaksi isää, niin kuin hän ylpeänä kertoi. Vanhempien uudet puolisot olivat hänelle myös isä ja äiti. Luokalla kukaan ei tätä hämmästellyt, osa kylläkin lievästi kateellisena kertoi, millä nimellä he vanhempiensa uusia puolisoita kutsuivat.

Poika oli kaikin puolin tasapainoinen ja pärjäsi sekä koulussa että kaveripiirissä vallan hyvin. Viimeksi saamieni tietojen mukaan hän opiskelee Aalto-yliopistossa kolmatta vuotta diplomi-insinööriksi ja on juuri muuttanut yhteen tyttöystävänsä kanssa.

Pitäisikö tästä tehdä yleistys, että mitä enemmän lapsella on vanhempia, sen paremmin hän elämässään pärjää?

Minun lapsenlapsellani on kaksi äitiä ja yksi isä ja hän myös pärjää hyvin, aloitti syksyllä lukion ja on poliittisesti hyvin valveutunut.

• äiti tai ei kukaan
        Äiti yhdel. äippä ka kirjoitti:

Voi hyvänen aika sehän on vain sana. Tuollainen asenne ei kerro muusta kuin mustasukkaisuudesta ja omistamisen halusta. Muakin miehen lapset sanoo äipäksi, eikä mun lapseni koe sitä uhaksi, koska on sen verran fiksu että tajuaa eron äidin ja äipän erossa! Ei kyllä miehen exkään pidä pahana tuota äippä sanaa, koska tietää etten ole hänen paikkaansa viemässä vaan on tyytyväinen että lapsillaan on aikuinen nainen myös isän perheessä, joka rakastaa ja pitää huolta.
        Tuollainen aikuisen naisen mustasukkaisuus omista lapsista on oikeasti sairasta! Ei se sana vie lapsen äidin asemaa mihinkään pois ! Kannattaa vähän miettiä asioita...

Meillä on pakko puhutella aikuisia perheessämme äidiksi ja isäksi vaikkei oikeesti niin olisi. Se on syvää kunnioitusta aikusiille joita lasten on toteltava. Sanoin että etunimellä mua ei saa lapset sanoa, vaan kuulen vasta kun äiti sana tulee.

Minä olen perheen äiti ja miehen lapset ovat velvollisia sanomaan minua äidiksi meillä ei erotella äitiä eikä isää eikä lapsia, vaan kaikki on mun lapsia. Se kyllä suututtaa miehen exää ja on erittäin mustis, mutta mitä siitä emme välitä pätkääkään mitä se nainen huutelee, kunhan ei tuu meille huuteleen. Lapset on mun kovassa komennossa, ja sillä sipuli. Kotona eivät ole tapakasvatusta saaneet, joten hyt on tiukka kuri ja rajat asetettu.
        Minua on kunnioitetettava teenhän suuren osan heidän äidin töistä kun ehän ei viitsi.
        Mä vaan nautin siitä, kun miehen exää suututtaa.. ei se lapsistakaan ole kivaa, mutta lapset ei pompi mun silmille.

• dxrtufijblk,.-
        äiti tai ei kukaan kirjoitti:

Meillä on pakko puhutella aikuisia perheessämme äidiksi ja isäksi vaikkei oikeesti niin olisi. Se on syvää kunnioitusta aikusiille joita lasten on toteltava. Sanoin että etunimellä mua ei saa lapset sanoa, vaan kuulen vasta kun äiti sana tulee.

Minä olen perheen äiti ja miehen lapset ovat velvollisia sanomaan minua äidiksi meillä ei erotella äitiä eikä isää eikä lapsia, vaan kaikki on mun lapsia. Se kyllä suututtaa miehen exää ja on erittäin mustis, mutta mitä siitä emme välitä pätkääkään mitä se nainen huutelee, kunhan ei tuu meille huuteleen. Lapset on mun kovassa komennossa, ja sillä sipuli. Kotona eivät ole tapakasvatusta saaneet, joten hyt on tiukka kuri ja rajat asetettu.
        Minua on kunnioitetettava teenhän suuren osan heidän äidin töistä kun ehän ei viitsi.
        Mä vaan nautin siitä, kun miehen exää suututtaa.. ei se lapsistakaan ole kivaa, mutta lapset ei pompi mun silmille.

ÄLÄ LISSU JAUHA PASKAA; HERÄÄ UNESTAS SULLA EI OO PERHETTÄ ! SULLA EI OO PERHETTÄ, KOITA JO SAATANAN KUSIPÄÄÄ TAJUTA!

• äiti tai ei kukaan
        dxrtufijblk,.- kirjoitti:

ÄLÄ LISSU JAUHA PASKAA; HERÄÄ UNESTAS SULLA EI OO PERHETTÄ ! SULLA EI OO PERHETTÄ, KOITA JO SAATANAN KUSIPÄÄÄ TAJUTA!

mikä sulle tuli?

• kauhee kankkunen.
        äiti tai ei kukaan kirjoitti:

jaaha kankkunen on niin kova, et luulet, että sulla on jo perhekin, mutta kuule ne on niitä pikku-ukkoja joita näät kankkusessasi, ei lapsia.
        Huomenna ne pikku-ukot vaihtuu naikkosiksi, niin sillon toivot että olisit kuollut.

• ei ole vaihtoehtoa m

Hih, ihana provo.. meinaat siis että sillä on jotain merkitystä tai et osakkees nousee toisten silmissä? No tapa se on tuokin kohentaa mitättömyyttään, kaikista ei olek aikkeen niin tarvitaan ylistys sanoja!

Sillä ei ole mitään merkitystä rkastat sä miehen lapsia vai et, ne ei rakasta kuitenkaan vieraita ihmisiä , vaan omia vanhempiaan. Pakolla vaan yritettävä sietää että näkisi isää, muutenhan siihen ei ole mahdollisuutta.

Onneksi kaikki lapset ei joudu kärsimään vieraista ihmisitä tai heidän toilailuistaan, niinkuin meillä kiellettiin täysin ex miehen ja ex isän naisten tulo meille ja lasten lähelle. Emme halunneet että lasia haukutaan ja kiusataan isän naisten taholta niin, että lasten elämä menee pilalle ja vieraat ihmiset aiheuttavat ongelmia heille. Siitä me suojasimme omat lapset.

• lissulla ei oo perhe

Kylläpä Lissua ahdistaa...HAH HAH HAAA...toiset on onnellisia ja kykenee rakastamaan, sulla ei oo ketään EI KETÅÄÄÄN. tukehdu yksinäisyytees raukka. Moni tappais ittensä jos olisi noin yksin ja tunnevammainen kun sinä!

Eikä sulla oo lapsia, ei noin mielenvikaisella voi olla, Jos olisikin niin huostaan on otettu!

• Lissu herää jo!

Sinä et voi sano yhtään mitään toisten perheeseen liittyvää, et voi tietää kuka rakastaa ja ketä. Voit puhua vain omasta tilanteestasi, et meistä toisista.

Kirjoituksesi kuvastaa vain sinun omaa pahaaoloasi. Kaikki lapset eivät tosiaankaan kärsi siitä että iskällä/äiskällä on uusi puolioso. Monet muu, sinua lukuunottamatta, osaavat olla aikuisia ja elää hyvin. Sinun sisimpäsi on niin mätä, että näet mätää kaikissa toisissakin.

• Totuudentorvi

Paskat KUKAAN rakasta miehensä lapsia! Ei kukaan. Omat on aina omia eikä kenenkään pinnat nouse moisesta tekstistä! *nauraa*. Uskomatonta...
      Eri asia jos miehen ex EI OLE ollenkaan koskaan kuvioissa. NE pilaa KAIKEN! Ennemmin tai myöhemmin... Onneks meikäläiset pääsi exästä eroon ja sitämyötä ylivilkkaasta mukulastakin jota ex ei osannut edes kasvattaa, kaikenmaailman kuolemisjuttuja ja leikkejä - huh, Onneks ei oo meen murhe enää.

• tyiuijbkn,.

Mikä sinä olet sanomaan mitä muut tuntee TÄH?
        Toiset jos kykee rakastamaan ja sinä et niin voi voi!
        Hanki saatanan kusipää apua tohon mielitautiis ja anna toisten olla RAUHASSA
        Ja mitä vittua ex kuuluu siihen mitä joku tuntee puolisonsa lapsia kohtaan ?
        Ootko todella niin saatanan tyhmä ettet osaa erotella miehesi exää miehesi lapsista ???

Tukehdu paskamaisuuteesi !

• säälix käy

Oot sä sairas----

• Anonyymi
      UUSI

Ihan normaalia. Kyllä kai omiakin lapsia rakastaa enemmän siksi, että ne ovat kumppanin lapsia, kuin siksi että ne ovat omia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe