Turvaseksi

gghnnj

Netistä löytyy tosi vähän tietoa naisten välisestä turvaseksistä ja sukupuolitautien riskeistä, osaisiko joku kertoa niistä enemmän?

8

534

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Azca

Yksinkertaisesti, kun limakalvot kohtaa niin sukupuolitaudit voivat tarttua.

Viralliset terveystahot eivät oikein noteeraa lesboseksiä.... Tribbingissä voi jättää pikkuhousut jalkaan, ja nuollessa voi pistää vaikka kelmua päälle... tai jotain muuta yhtä idioottimaisen kuuloista on näitten neuvoissa.

• kri-

Klamydia etc. voi tarttua. oli gynekin aika ymmällään kun pyysin testit taudeista jotka on voinu tarttua suhteesta naisen kanssa.
      En nyt muista mitä kaikkia testattiin mutta taidettiin ottaa kaikki yleisimmät! Kyllä ne tarttuu :/

• 9+2

Teoriassa kaikki taudit voivat tarttua, mutta käytännössä riskit muuhun kuin kondyloomaan, klamydiaan, herpekseen ja HIV:hen ovat pienet. Kondylooma tarttuu myös käsiseksissä, muut oikeastaan ainoastaan suuseksissä. Nyrkkisääntönä olen itselläni pitänyt halkaistua kondomia satunnaisissa suhteissa suuseksissä. Tietoa tosiaan aiheesta on vähän ja olen yrittänyt aiheesta kysellä, lähinnä suuseksin suojaamisesta puhutaan.

• Eieiee

Anteeks nyt vaan, mut kondylooma voi tarttuu käsipelil vaan jos sörkit toista sormines ja laitat samantien sormes omaan toosaas. Se on sukupuolitauti EIKÄ käsisyylä. HIV ei myöskään tartu suudellessa ja erittäin pieni todennäköisyys et tarttuis suuseksissäkään. Itseasiassa naisten välisessä seksissä sukupuolitautitartunnat tosi harvinaisii, paitsi ehkä saksettamisessa.

• mietityttää

Mikä on naisilla yleinen suhtautuminen suojaseksiin? Itse haluaisin varmistaa kelmulla tai muulla ettei tule tauteja...

• 14+16

Kakspiippunen juttu. Itel ei kyl pokka pitäis jos joku sanois touhun mennes kuumaks et "venaa hetki mä käyn hakee keittiöst vähä elmukelmuu ni sit voin nuolla sua!". Mieluummin sit vaa käsipelillä jos taudit pelottaa ja ku homma menee vakavaks ni käy vaik yhes sukupuolitautitesteissä ni voi nauttii suuseksistä sellasenaan.

• pekka
        14+16 kirjoitti:

Kakspiippunen juttu. Itel ei kyl pokka pitäis jos joku sanois touhun mennes kuumaks et "venaa hetki mä käyn hakee keittiöst vähä elmukelmuu ni sit voin nuolla sua!". Mieluummin sit vaa käsipelillä jos taudit pelottaa ja ku homma menee vakavaks ni käy vaik yhes sukupuolitautitesteissä ni voi nauttii suuseksistä sellasenaan.

huomenta joo kyllä puhdasta saisi ehdottomasti olla silloin nautinto parasta kaikki kunnossa mun mielastä tärkeä alue elämässä tv pekka

• No,

Minusta asia ei ole erityisen vaikea... Ensiksikin, välttää yhden yön suhteiden harrastamista, ja toiseksi, jos niin sattuu käymään, tyytyy käsiseksiin. Jos suhde siitä sitten jatkuu, niin molemmat testeihin ja paperit pöydälle. Tämä nyt tietenkin edellyttää, että toiseen pitäisi voida jatkossa luottaa. Ainakin sen verran, että jos myöhemmin pettää, niin myös tunnustaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe