Poliisi josta tuli isä ja kuningas
TV-dokumentti kertoo rikosylikomisario Thomas Elfgrenistä ja hänen uudesta elämäntilanteesta kuuden orvon afrikkalaisnuoren adoptioisänä. Nuorin adoptiolapsista on 23 vuotta ja vanhin 27 vuotta.
Elfgren tutustui heihin Ruandan pääkaupungissa Kigalissa missä hän vuodenvaihteeseen saakka työskenteli kansanmurhatutkimuksen parissa (case syytetty pastori Basaramba).
Myös Elfgrenille itselle tämä elämänkäänne tuli yllätyksenä. Rikospoliisi ja työnarkomaani on nyt myös pullantuoksuinen adoptioisä.
Dokumentti on pääosin kuvattu Ruandassa.
Tomas Elfgren tuli vuodenvaihteessa takaisin Suomeen ja keskusrikospolisiin. Tarkoitus on jatkaa työt järjestäytyneen rikollisuuden tutkijana. Hänen adoptiolapsista kolme ovat jo muuttaneet Suomeen opiskelemaan. Elfgrenin tavoite on saada myös loput kolme lasta Suomeen.
FST5 lähettää torstaina 2.2.2012 klo 21 TV-dokumentin "Poliisi josta tuli isä ja kuningas".
Tekstitetty suomeksi!
TV-dokumentti to 2.2 klo 21 "Poliisi josta tuli isä ja kuningas"
Puffi
2
151
Vastaukset
- kummastus...
Osaa se komisarikin olla hullu.
23 vuotias-27 adoptiolapsi...heh heh, hee... - mahdatteko huomata
Katsokaa ohjelma ja päätelkää itse, mistä mahtaa olla kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921333Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841310Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761115- 891086
- 79890
- 35846
- 70841
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa65821Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5801Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v58788