Kysynpäs tälläistä...
!.Mitä mieltä olet doujinsheista?
2.Siitä että joku käyttää toisen hahmoja?
3.Hyväksytkö niillä rahastamisen?
4.Miten yaoi tai yuri doujinshit?
5.MIelipiteesi fan fiktioneista ja piirroksista...?
6.Luetko doujinsheja? Oletko kirjoittanut/lukenut tarinoita?
7. Mitä mieltä olet siitä että joku "parittaa" heterosarjojen mies tai naispuolisia yhteen? (sori...oudosti taivutettu kysymys ^^")
...Sehän on nyt jokaiselle selvää (mutta muistutan ,sillä sitä harratetaan varsinkin täällä.) että pitää vastauksen aisiallisena eikä loukkaa toisten mielipiteitä/ihmisiä...asiat riitelee ei ihmiset ja jos joku ei taivu niin anna olla...:)
MIelipiteesi...
4
58
Vastaukset
1. Mielestäni ne ovat okei. En ole niiden suurkuluttaja, mutta kyllähän niitä on tullut vähän luettua.
2. Ei se ainakaan minua haittaa, ja luulen sen olevan sallittua kunhan ei rahasta doujinsheillaan ihan kunnolla.
3. Kyllähän niiden on pakko maksaa jonkin verran, mutta Suomeen tuotujen doujinshien hinnat ovat uskomattomia (parikymmentä euroa parin sivun läpyskästä ei ole ihan kohtuullinen hinta).
4. Yhtä okei kuin hentaikin, ja pidänkin lähinnä yaoista.
5. Mahtavia tapoja näyttää rakkautensa sarjaan. Näillä ei yleensä edes rahasteta, joten erittäin positiivisia asioita.
6. Luen satunnaisesti. Doujinsheja en ole ollut mukana tekemässä, mutta myös fanfictionia luen jonkin verran (joskus myös kirjoitan omia)
7. Täysin sallittua, kunhan ei mainosta ja tunge parituksiaan muille (varsinkaan niille, jotka hyväksyvät vain heteroparit).- ...
juuri se kauhea rahastus doujinsheista on minusta jollain tavalla ärsyttävää. Rahastetaan jonkun muun keksimällä sarjalla se on minusta väärin. Tietenkin joku hinta saa olla ,mutta ei tuollainen kauhistuttava määrä. Muuten ihan myönteisellä mielellä ajattelen ja luen.
Ficcien kirjoittaminen kehittääkin monella tapaa...eikä se (minusta) lain vastaista ole jos muistaa ilmoittaa että esim. Naruto kuuluu Masashi Kishimotolle jne...
- qaewtgyui
Minusta täysin ok kunha kuluttaja tietää lukevansa doujinshia aidon sijasta.
- kjdshdsoijad
Kysynpäs tälläistä...
1. Ihan ok
2. no jos ei väitä omakseen ni ei siinä mitään pahaa silloin oo
3. -
4. lähinnä yaoita luenkin :D
5.luen ja kirjoitan fanfictiota ja kyllähän tota fan arttiakin tulee välillä katottuu ja piirrettyä
6.satunnaisesti jos löydän jokun hyvän. en itse kirjoita
7. sama asia kuin että parittaa vaikka sellaisen miehn ja naisen yhten jotka eivät alkupeäisessä "teoksessa" yhdessä olleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602