mistä saa kajaanissa tilattua suhkot edullista polttopuuta?
polttopuuta
26
4645
Vastaukset
- halkoheikki
Ei mistään,palele vaan, kun et kesällä mennyt halkometsään.Pitäisi vähän ihmisellä olla älliä, et ennakoisi tollaiset
- Pilke silimässä
Näin p3rk3leellisillä pakkasilla ei taho halpaa polttopuuta saada mistään
- Pölökkypiät
se on teille junteille ihan oikein.
- kölpiö
Sano halkoheikki missä ne sinun metät on, niin heti keväällä alkaa koivua kaatumaan. Ei kaikilla ole metsiä.
- Metsällinen
Ettepä te niillä mitään tekisikään, sotkisitte vain
- rgtegegteg
http://www.pasinpilke.fi/
Hinnoista en osaa sanoa mutta varmaan puhelimessa kertoo...tai spostilla. - Hintava
5 €/30 litraa
- halkoheikki
Jos talossa puuta polttava tulisija, niin ääliömäistä jos ei metsää ole saanut hankittua.Kajaani on niin maalaiskylä, et melkein jokaisella on oma tai vanhempien metsäpalsta.
On miulla polttopuuta .näin pakkasilla voisin myydä 60/e/heittomotti.- on tulisija ja puita
Haista halkoheikki iso pa..... melkein kaikilla muka metsäpalsta, voi helvetti mikä tollo.
- Hyvin pallaa
Paras polttopuu on höylätty tammi, myös parkettina. Mutta lakattua ei raski ostaa, pihi kun olen. Olisi mulla tuolla Näljängän perukoilla oma tammimetikkökin, ei sataakaan hehtaaria. Mutta siellä on tammitikkoja ja tammihiiriä, ei sitä saa niiltä elinympäristöä tuhota. Ennemmin poltan huonekaluja vanhimmasta päästä.
- Vinkki
Runkopatjasänky on helppo ja nopea polttaa kun ensin näplää jouset irti. Jousien irroitukseen menee minimissään yksi ilta.
- Justin Case
Palmuilla minä lämmitän, kuuma on asunto ollunna.
- Hyvin pallaa
Justin Case kirjoitti:
Palmuilla minä lämmitän, kuuma on asunto ollunna.
Eläpä Justiia kehtoo, millon Suomessa on palmuilla lämmitetty? Yritin sitä tilataMadagaskarilta mutta ei saa tuuva raakapuuna Suomeen. Tulli ei päästä läpi kun saatta olla ötököitä. Käsitelyä palmua ei taho saaha eikä sitä raski ostaa.
- Hyvin pallaa
Ja olen kaiken lisäksi Pennasen kaveri.
- Hyvin pallaa
Sängyt on jo poltettu. Aitoa nahkasohvaa oon nyt rikitelly, käryää vaan niin pirusta, mitähän ne naapuritkin sanoo. Voi hyvänen. Kaikki ulkorakennukset koirankoppia ja koiraakin myöten on jo poltettu. Piru kun talo on niin harva ja laho, ettei taho lämpö vastata. Pitäskö se pakata Husovarna autoon ja ajella sinne Näljängälle tammipuun tekkoon. Ei vaiskaan. Peräkärry perään ja Rautiaan parketin ostoon. Saa Plussapisteitä. Ei ole mainos.
- Kyllä palaa
Joka toinen kattotuoli on laskelmieni mukaan aivan turhaa joten eikun uuniin vaan.
- Seuraa ilmoituksia
Käy lukemassa kainuun toria. Sinne on tänään laitettu ilmoitus jossa myydään polttopuuta.
- Ei palele
www.tapiolantila.fi sieltä ainakin minä ostin kotia tuotuna :-)
- halkohoo
Kumppaniksilla on myös jotai halkosäkkejä, en tiedä kyllä onko yleiseen levitykseen.
- Passatti kuski
Naapurin pinosta saa edullisimmin....
- 100 0N
AIKA PÖLJIÄ PASKAHOUSUJA NÄMÄ VASTAAJAT EI IHMISILLÄ OLE ENÄÄ AUTTAMISHALUA KYSYY MITÄ TAHANSA NIIN VAIN VITTUILLAAN HÄVETKÄÄ RAUKAT.....................
- metsienmies8
Valtionmailta sekä pinoista voi ottaa, ei tosin kannata jäädä kiinni.
Aikamoinen luuseri pitää kainuulaisen olla jos ei kahden vuoden polttopuut ole liiterissä.- Aivotyöläinen
Ei kaikki olekaan samanlaisia lapiokouraisia kainuulaisjuntteja niinkuin sinä.
Eikä kaikilla ole liiteriäkään.
- Ainakin 200 mottia
Mullakin metsät täynnään harvennusmyynnissä moton polkemaa paksua (4-8cm) rankaa. Hyvin kuivivat viime kesänä.
Kenellekään ei ole kelvanneet vaikka olen tyrkyttänyt korjuu- ja hakupalkalla.
Maksaa olisi vissiin pitänyt "siivouksesta".
Sielläpähän lahovat ajan saatossa, ravinnoksi kasvatusmetsälle. - HuskuTulille
Ei rankoja kannata kerätä jos kuljetusmatkat on pitkiä.
Ensin pitää kerätä ne hakkuualueelta kasaan, palkata rattorimies ne ajamaan tien varteen tai hankkia oma Teegi. Sitten vielä teet ne sopivan mittaisiksi ja että niitä ei varasteta, niin ajat ne ha:n peräkärryllä oman kotitalon pihaan tai palkkaat rekan kuljettamaan ne. Siinä ne on 200 mottia on sitten omalla pihalla koristeena. Tosin haloista saa tosi näyttäviä pinoja. Onko muuten kellään lähellä Kajaania rankoja tai hieman järeämpää puuta kerättäväksi polttopuuksi :-) ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194909Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä543922Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603493Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732658Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1362386Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta562284Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084