Olin huolissani kaverini marsusta. Marsun jaloista, nilkan takaosasta on repeytynyt pahasti nahka. Alue on punainen, miltei violetti. Marsu on muuten terve ja hyvin voiva. Mitä pitäisi tehdä ja eihän tämä ole vakavaa? Voisiko joku auttaa.
Voisiko joku auttaa?
5
<50
Vastaukset
- Ell:lle jos on paha
Saaliseläimet pyrkivät esittämään tervettä viimeiseen asti, pedot kiinnittävät heti huomionsa eläimeen jossa on edes lieviä sairauden merkkejä. Marsu voi siis olla kipuinen :/
Osaatko tarkemmin kuvailla tuota? Onko koko iho irti lihaksesta, vai onko se "vain" nirhautunut ja näyttää ns. asfaltti-ihottumalta? - Huolissaan
En kovin hyvin osaa tarkemmin kuvailla, mutta iho näyttää myös todella kuivalta.
- Huolissaan
Lisään vielä , että: iho ei siis ole irti lihaksesta, vaan se on nirhautunut ja näyttää hieman myös jonkin laiselta rakolta tai palovammalta.
- Ell:lle jos on paha
Huolissaan kirjoitti:
Lisään vielä , että: iho ei siis ole irti lihaksesta, vaan se on nirhautunut ja näyttää hieman myös jonkin laiselta rakolta tai palovammalta.
Selvä, tilannetta voi tarkkailla pari päivää ja jos se ei näytä paranevan niin eläinlääkärille. Mutta jos marsu syö tai juo huonosti, liikkuu "hassusti" niin silloin kannattaa soittaa tai käydä eläinlääkärillä. Ruokahalun heikkeneminen on marsuilla aika selvä viesti huonosta/kipuisesta olosta. Häkin puhtaus on nyt tärkeää jottei haavaan mene bakteereja ja tulehdu.
- Sedä
Kannattaa soittaa eläinlääkärille ja kysyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604