Mulla on ongelma, kun aina seisoo...olen missävain niin aina pullottaa. Olen 14v ja kohta 15. Olen joutunut moneen tukalaan tilanteeseen. Olisiko apuja?:(
tyhmä ongelma
o ou /:
4
150
Vastaukset
- qwerty
Kuulostaa siltä, että olet ihan normaali nuori mies. Kaikillahan tuollainen vaihe on jossain vaiheessa nuoruutta, kun pillu pyörii mielessä jatkuvasti. Empä tuohon osaa muuta neuvoa, kuin että koita aina huomaamattomasti asetella vehkeesi mukavampaan ja huomaamattomampaan asentoon housuissasi.
- poikkkka15
Niinpä,mullakin seisoo melkein jatkusvasti koulussa , välillä tosi ärsyttävää, käytä farkkuja niin ei pullotus näy tai teippaa muna jalkaas kiinni :D
- -
Uskoisin että neiti98 voisi ratkaista tämän ongelmasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462