En tiedä missä minun pitäisi tätä kysyä, mutta kysyn nyt sitten täällä. Olen 15-vuotias poika ja olen huomannut nänneistäni tulevan valkoista ainetta kun puristan niitä. Välillä sitä tulee, ja välillä ei. Koskaan ei muutamaa tippaa enempää.
Mitä se on? Onko tämä normaalia?
Miesten rintamaito?
7
314
Vastaukset
- 09876543
Olet varmaan myös huomannut ettei miehen nännissä ole reikää..? Eli joko sinulla on tulehdus ja nännisi mätii tai olet oikeasti nainen :)
- ensi neuvo
Hei. minä kyllä kävin ensimmäiseksi koulusi terveydenhoitajan juttusilla. Hän varmaan osaa kertoa sinulle tästä asiasta enemmän. Kuinka kauan aikaa näin sinulla on sitten ollut ?. Onko sinun rinnat alkaneet kasvaa mitenkään erikoisesti ?.
Onko sinulla muuten ollut terveys kunnossa, esim . ei mitään alapään vuotoja ole
ollut. Tarviiko käyttää jotakin suojia huosuissa. - ööö....
Et varmaan ole kuullut näistä tapauksista, joissa mihet oikeasti pystyvät imettämään lasta ja maitoa rupeaa tulemaan lapsen saannin myötä. Harvinaista, mutta mahdollista. Joten, kyllä siellä miehen nänneissä ne "reijät" on.
- 09876543
ööö.... kirjoitti:
Et varmaan ole kuullut näistä tapauksista, joissa mihet oikeasti pystyvät imettämään lasta ja maitoa rupeaa tulemaan lapsen saannin myötä. Harvinaista, mutta mahdollista. Joten, kyllä siellä miehen nänneissä ne "reijät" on.
höpö höpö
- sillä paranee
tää poika ei oo vielä päättänyt sukupuoltaan. hame päälle vain ja kimittämään
- falin98
Koulussa biologian tunnilla sanottiin että tämmöinen ilmiö voi tulla pojille juuri tuossa iässä. Menee ohi....miehelläkin hornonit yms ihan kuten naisellakin.Siis ei syytä huoleen.
- Äitiih
synnytyksen jälkeenkin joillain vauvoilla tulee nänneistä maitoa äidin hormoonien takia.(kokemuksesta tiedän) joten luulen sen johtuvan hormooneista, älä hätäile! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747