Berliini

huhtikuun matkaaja

Onko jollain kokemusta Scandic Hotel Potsdamer Platz hotellista?

6

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ida 67

      En ole itse käynyt ko.hotellissa, mutta olen paljon kuullut kehuja. Mielettömän hyvä aamiaspöytä, hyvät sängyt, viehättävät huoneet ja hyvä sijainti.

    • Basta

      On, oltiin joulukuussa 3 yötä. Tosi kiva hotelli, nykyaikaiset uudehkot huoneet, erittäin runsas aamiainen, loistosijainti, kulkuyhteydet, edullinen...en kyllä keksi mitään moitittavaa. Mendelssonn-Bartholdy Park metroasema (U2 asema ennen Potsdamer-Platzia Zollta päin tullessa) on käytännössä hotellissa kiinni, metrosta respaan kesti alle minuutin kävellä. Muutaman sadan metrin kävely Potsdamer Platzille ja Tiergarteniin. Tähän hotelliin majoitumme aivan varmasti jatkossakin.

      • huhtikuun matkaaja

        Hienoa kuulla, että hotellista on hyviä kokemuksia.


    • Schade...

      Itseäni harmittaa kun tuli varattua tuo Holiday Inn Express City Centre hotellista huone pariksi yöksi parille tyypille :( Tämä olisi ollut läheisempi ja parempi tuo Scandic. Tosin taisi tuossa hotellissa jo kaikki huoneet varattuja kun tätä matkaa varailin about pari viikkoa sitten, jos oikein muistan, aina pitäisi varata ajoissa. Potsdamer Platzille 1,2 kilsan kävelymatka Holiday Inniltä, sekin vaikuttaa uudelta hotelilta, toivottavasti on hyvä. Tosin matkan puolivälissä eli 500 metrin päässä hotellista on Berlin Anhalter Bahnhof ;) Siitä siis eteenpäin kun kävely ei huvita. Parin viikon päästä matkaan lähdössä! AirBerliinillä menossa. Tageskarte eli päivälippu AB vyöhykkeille maksaa 6,30€ (on myös ABC vyöhykelippu, maksaa 6,80€) ja sillä voi mennä S-ja U-Bahnilla, ratikalla rajattomasti klo 03:00 saakka. Niitä voi ostaa asemilta automaateista (kortti, setelit, pikkuraha käy) ja tiskeiltä tai jopa joistakin hotelleista. Että näin!

    • Ich bin ein berliner

      olin siellä viime kesäkuussa kaksi yötä. Siisti,nuorekas hotelli. sisustuksessa luonnon elementtejä ja ekologisuutta korostava. Ilmeisesti aika suosittu,koska olisimme ottaneet huoneen sieltä nyt viikon päästäkin,mutta ei ollut vapaita huoneita.

    • MonestiBerliinissä

      Olin neljä yötä marraskuussa. Hotelli siis uusi, trendikäs, bisneshotelli. Hyvät yhteydet ympäri kaupunkia, sekä metrolla, bussilla että s-junalla. Kaikki lähtevät lähes hotellista. Aamiainen huomattavan kallis 20 €, jopa viisi vuotiaalta lapseltani, joten jätimme väliin. Isohko ostoskeskus tien toisella puolella tarjoaa myös edukkaita aamiaiseia, noutopöytä periaatteella, 4-8 €. Kaikin puolin hyvä ja miellyttävä kokemus. Mukavaa matkaa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3849
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2377
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      211
      2120
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2043
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      421
      1453
    6. 79
      1241
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      139
      1214
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      84
      1099
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1080
    Aihe