Olen jo vuosia seurannut tätä palstaa. Vielä muutama vuosi sitten kommenttisi olivat paitsi varsin asiantuntevia, myös huumorintajuisia. Luin niitä mielelläni.
Mutta mitä nyt on tapahtunut? Minusta lähinnä ilkeilet, oli ketjun aihe sitten mikä tahansa.
Tentströmille avoin kysymys!
9
118
Vastaukset
- ====
Sarkasmi on vain lisääntynyt, kun ei saanut vastakaikua älyllisille kirjoituksilleen.
Tuli "toivotonta sakkia"-fiilinki. - Nobelaner!
Nobelaner
- Tältä näyttää
Vaikuttaa siltä, että siitä eteenpäin on vitsit vähissä, kun korkki on kierretty kiinni. Jäljelle on jäänyt vain katkeruus. Raittius ei tunnu olevan iloinen asia.
- Heh..
Ei se alkoholismikaan vaikuta iloiselta asialta, kun juomisen aiheuttamia ongelmia riittää enemmän kuin tarpeeksi.
- AA-kahvittelija
Ei se raitistuminen vie huumorintajua. Mutta millin olet nähnyt uskovaisen, jonka kanssa voi laskea leikkiä Hänen uskonnostaan?
- 666.
AA-kahvittelija kirjoitti:
Ei se raitistuminen vie huumorintajua. Mutta millin olet nähnyt uskovaisen, jonka kanssa voi laskea leikkiä Hänen uskonnostaan?
Olet se aina räksyttävä koira. Ja karavaani vain kulkee.
Vastaus avaajalle.
Sanottavani on tullut sanotuksi, kai useampaankin kertaan. Ilmaisu on niukentunut. En kuitenkaan ainakaan tahallani ilkeile vastatessani asiallisiin kirjoituksiin. Provoihin, rillumarei-henkisiin ja itsepetoksellisiin viesteihin tulee vissiin letkautelluksi.- Heh..
Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018721Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683091- 171514
- 741056
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63958- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73894- 65890