Telekaista?

Kiitoskamalasti

onko rehellinen työnantaja ja maksaako palkat varmasti?Muitakin kommentteja otetaan mieluusti vastaan.

37

2127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hekelai

      Äiti olisi tullut mukkaan mutta ei ollut varraa penssaan.

    • gdgdgdgdggd

      Ihan Jees Mesta

    • aataa

      Minkälainen yritys Telekaista on? Siis puhelinmyyntiä ja ? Vai pelkkää puhelinmyyntiä? Mitä myyntiartikkeleita Telekaistalla myydään? Miten palkkaus, perustuntipalkka provikat?

    • Telekaista nousee..

      Luuserit taas valittaa.... Pitkästä aikaa kunnon meininkiä alalla, rentoa ja tuloksentekokeskeistä työtä. Ottaisivat muut mallia! Itse ollut jo kohta pari vuotta töissä ja aina toiminut kaikki oikealla tavalla, sain jopa ilmaiset matkat ja asunnon Espanjassa kun oli siellä 3 kk:tta töissä.

    • Nousuhuumaa

      nousuhuumaa! ihme sepitystä ja valitusta. Kunnon paikka olla töissä täällä on kivaa ja leppoisa meininki tuntuu että kirjoittelevat idiootit ovat mustamaalaamassa asioita. Hyvä paikka olla töissä niinkuin muutama muu toimija.

      • gfgfgfgfgfgf

        dislike


    • YKKÖNEN1112

      Ihan loistava paikka! höpö höpö puheita nui edellisit mie kuule oon ollu täällä sen verran kauan talossa että tuntuu kuin olisin huonekaluste! Eikä yhtiä näitä naurata kun voi olla rauhassa töissä lomat kyllä pijän niistä ei tingitä ;)

    • duuniin oikeesti

      Erkki epäonnistuja kävi kokeilee saisko ilmasii lounaita, ei Erkki ei saanut ja nyt valittaa....

    • hopohopo11

      Loistava paikka olla duunissa kaikki mukaan!

    • Mikä firma?

      Jos näiden suomi24 viestien sisällön perussteella pitäisi löytää luotettava yritys niin mikä yritys se olisi?

    • Latexinaami2

      Ihan hyvät jauhot pussissa, todella loistava paikka olla töissä! Stadissa ainakin myynti kulkee ja varsinkin minulla!

      • salesperso12

        Hyvä duunipaikka vaikka välillä on tungosta toimistossa..


    • Ihan ok mesta

      Tallinnassa on tullut joka kuukausi palkat ajallaan ja bonarit myös! Palkan saa normaalisti työsopimuksen mukaan toetutuneesta myynnistä, ei ole sen ihmeellisempää. Kun myy huolellisesti siten että myös asiakas ymmärtää mitä ostaa niin kaikki on tyytyväisiä.

    • Huippumyyjä 88

      Telekaistalla myydään eikä meinata.

      • dsdsdsdsdsds

        Dislike


    • Werneri Phone

      Kai sieltä osa on saanutkin palkkansa.Onhan siellä niitäkin,jotka ovat olleet töissä jo pidemmän aikaa,yli vuoden.

    • parasta palkkaa

      Höpö, höpö, palkkaa tulee todella hyvin koska niillä on provikkataso niin korkealla ja sit on se takuutuntipalkka. Ite oon pelkällä provikalla kun sillä tienaa enemmän mut mun mielestä kaikilla uusilla on 5 -9 € takuutuntipalkka.

    • Slotka

      Viestiketjua lukiessa tuli mieleen että onkohan telekaistan pomot käyneet täällä kirjottamassa täällä nuo kaikki ylistävät lausahdukset: "Todella loistava paikka olla töissä!", "Paras telemarkkinointityö ikinä!", "Myynti sykkii ja kaikilla on kivaa", "Kaikki mukaan!", "Monelle elämän ensimmäinen työpaikka ja se on huikea kokemus". Huh huh! Vastasiko kukaan siihen mitään että onko tämä millaista työtä, ihanko puhelinmyyntiä pelkästään? Juu ei vastannut. Entä siihen kysymykseen että mitä myydään? Ei vastattu. Kenelle myydään? Entä miten toimii kotimyynti kyseisessä yrityksessä? Palkkaus?

    • Tuikku murheeseen

      Eipä tainnu vastata, mutta se on työsopimuslain rikkomista herjata työnantajaansa vaikkakin entistä julkisesti. Siksi en sano mitään.

      • no johan on

        Se on myös laitonta jättää palkat maksamatta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • siirazio
        no johan on kirjoitti:

        Se on myös laitonta jättää palkat maksamatta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Niin on mutta jos vastaat laittomuuteen laittomuudella et ole LAINKAAN firmaa parempi vaan samanlainen rikollinen kuin nekin


    • ent.työntekijä

      mikä toimisto sinulla oli mistä et saanut puhelimen panttia?

    • minäpä

      Nonii.. siittä sit ryhmäkannetta tekemään

      • siirazio

        Haluaisinkin nähdä sen ryhmäkanteen. Silloin urputuksillakin olisi jotain uskottavuutta. Jos se ainoa oma toiminta on vain täällä mustamaalaaminen niin voi ottaa 90 % väitteistä pois ja ollaan lähellä totuutta. Virkavallan kanssa asioita kyllä viedään eteenpäin jos tietää olevansa oikeassa. Jos on vain sitä mieltä että joku ei ollut kivaa (joutui tekeen töitä?) niin sitten voi avautua täällä.


    • Minäpä

      Voi olla että sellainen ryhmäkanne vielä tulee

    • Kiinnostunut.

      Siirazio, kuka yritysten johtohenkilöistä olet?

    • myyntitykki2

      Hei, olisin kiinnostunut tulemaan töihin Telekaistalle, miten saisin yhteyden yritykseen???

    • kkopålå

      Vieläköhän Riihimäellä on Telekaistan toimisto? Teipit näytti ainakin olevan ovessa ja tuore ovikellokin laitettu oven pieleen.

    • Anonyymi

      Niin siinä vaan kävi että verot jäivät täälläkin maksamatta ja tilinpäätökset toimittamatta. Mitä muuta voikaan odottaa.

    Ketjusta on poistettu 114 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4435
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      242
      2196
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1620
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1423
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      277
      1256
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1117
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe