Mulla on tuo mac book pro 15''
intel i7 prossu
8gb muistia
nyt sitten kävi hassusti aloitin windows 7 asennuksen bootamalla suoraan dvd levyltä ja sainkin asennettua mutta poistin vahingossa kaikki osiot kovalevyltä ja sitten asensin siihen yhteen osioon tuon windows seiskan. Nyt en sitten saa millään toimimaan enää Mac os X:ää.Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä teen? mulla kun ei ole mitään mac os x asennuslevyä? mistä sellaisen saa ostettua?? APUA!!! Kiitokset etukäteen vastauksista
APUA !!!!
MacOsX Win7
2
85
Vastaukset
- 1stMacFinn
Koetas käynnistää se kone Komento R näppäinyhdistelmällä.
Ja jatkossa lue joskus niitä koneen ohjeita siitä valikkopalkista, varsinkin kun teet jotain, josta et tiedä mitä teet. - MacOsX Win7
Isot kiitokset sulle!!!
Sain taas asennettua lionin noilla sun ohjeilla.
Kiitos vielä kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747644Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372486
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82102Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352044- 221988
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589