Olisko kellään tietoa mistä vois saadaa suomea puhuvan psykologin?
kiitäen: mm
suomenkielinen psykologi
10
1710
Vastaukset
- mm
sis tukholmasta!
- ei varmaa mutta
Oliskohan Brommassa lähin tukholman seudulla löytyy kun laitat hakusanat ruotsin kuukkeliin .
- börjessön
Saat sellaisen Suomesta.
- RS:ssä
On niitä Ruotsissakin. Muistaakseni Ruotsin suomalaisen sivuilla on ilmoitus, tulee torstaina, katsotaan sieltä, laitan tietoa.
Myös Vårdcentraalissa pitäisi niitten tietää.- näillä mennään
Suomalainen seurakunta on hyvä tiedonantaja. Heillä kun on yleensä viimeisimmät juorut.
Vårdcentral nimi vaihdettiin jo kauan sitten hälsocentral nimeen meillpäin ainakin.
- mm
kiitos tiedoista.
- Puh ja osoite
Tässä tietoa:
Suomalainen psykiatrian vastaanotto
puh. 08-672 22 50,
Gustavslundsvägen 26, 3 kerros. 167 51 Bromma
Lähete lääkäriltä, maakäräjämaksut voimassa.- aponemang
ei ole aponemangia kyseisessä numerossa
- jajnakjsnjk
katso psykologiförbunden ja hae sieltä språkkunskapilla finska! :) Jag lyckades själv hitta en jätte sympatisk finlandsvenska som talar både svenska men ganska bra också finska. Föredrar själv dock timmarna på svenska eftersom då får man själv också lite språkövning. :) Lycka till med jagande!
- suomenkielinen psykologi
Esimerkiksi katsoen kotisivua
http://www.sundaillet.com/Vaelkommen/
tai soittaen puh 46-72-309 9979.
Olen suomenruotsalainen psykologi/psykoterapeutti ja
toimin Tukholmassa, mutta koska annan myös konsultaatioita puhelimitse voit asua muuallakin! Kotisivuni ei ole ihan valmis, mutta voit kuitenkin löytää tärkeimmät tiedot, valitettavasti ei vielä suomeksi (tein kotisivuni ITSE muutama päivä sitten!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024507Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821274- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826