No niin,muitta mutkitta.Olen 26-vuotias,2 lapsen äiti ja naimisissa...Oleellista tai ei.
Mutta.Ongelmani on työ,tai työn puuttuminen.Olen iloinen,pirteä,sosiaalinen ja kaikkien kanssa toimeentuleva.Sädehdin vuorovaikutustaidoillani,nautin smalltalkeista! Nyt kun haetaan taasen opiskelupaikkoja,en tiedä mihin suuntaan lähtisin o.O? Kaupankassa,ei ole tarpeeksi monipuolinen,joten merkonomit yms tilpehöörit,eivät oo mun juttu.Lähihoitaja,kiinnostaisi kyllä,siltä osalta että olisin muiden kanssa tekemisissä,mutta en halua hoiva alalle :/ Kotonakin heitä piisaa. Auttakaa...Myöskään valkoisessa huoneessa tuolin tietokonepöydän ja koneen kanssa istuskelu ei tule kuuloonkaan...Kohtalon kaimat,auttakaa!
Rehellisiä mielipiteitä! 8D
4
297
Vastaukset
- miepä
Ammatinvalintapsykologille mars :) googlaa lähin työvoimatoimisto ja etsi sielta amm.val.psyk. puhelinnumero. Soita suoraan sinne ja varaa aika. Ei siis tarvitse asioida työkkärin mammojen kanssa, vaan mene suoraan tuonne. Helppoa kuin heinänteko eikä maksa mitään. Itse kävin siellä selvittelemässä asioita vastaavassa tilanteessa kun vanha ammatti työllisti vain pätkätöillä ja muutenkin koko ala otti päähän. Nyt opiskelen uutta alaa, valmistun haaveammattiini, eikä töistä tule olemaan puutetta.
- samaa miettinyt
Entäs hyvinvointiala? Et halua hoivata, mutta entäs esim. kauneudenhoitaja, jalkahoitaja, fysioterapeutti, toimintaterapeutti...? Tai mites matkailuala?
- koulutustarkastaja
Olisko tästä linkistä apua
https://sites.google.com/site/eoppisopimus/ - Toivottavasti löytyy
http://www.mol.fi/avo/avo.htm
Perus testi, jonka avulla voi ehkä saada uusia ideoita. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2166828Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3134778"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1433626Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1153444Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m673405Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492876Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2652710Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.832449- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011951