No niin,muitta mutkitta.Olen 26-vuotias,2 lapsen äiti ja naimisissa...Oleellista tai ei.
Mutta.Ongelmani on työ,tai työn puuttuminen.Olen iloinen,pirteä,sosiaalinen ja kaikkien kanssa toimeentuleva.Sädehdin vuorovaikutustaidoillani,nautin smalltalkeista! Nyt kun haetaan taasen opiskelupaikkoja,en tiedä mihin suuntaan lähtisin o.O? Kaupankassa,ei ole tarpeeksi monipuolinen,joten merkonomit yms tilpehöörit,eivät oo mun juttu.Lähihoitaja,kiinnostaisi kyllä,siltä osalta että olisin muiden kanssa tekemisissä,mutta en halua hoiva alalle :/ Kotonakin heitä piisaa. Auttakaa...Myöskään valkoisessa huoneessa tuolin tietokonepöydän ja koneen kanssa istuskelu ei tule kuuloonkaan...Kohtalon kaimat,auttakaa!
Rehellisiä mielipiteitä! 8D
4
203
Vastaukset
- miepä
Ammatinvalintapsykologille mars :) googlaa lähin työvoimatoimisto ja etsi sielta amm.val.psyk. puhelinnumero. Soita suoraan sinne ja varaa aika. Ei siis tarvitse asioida työkkärin mammojen kanssa, vaan mene suoraan tuonne. Helppoa kuin heinänteko eikä maksa mitään. Itse kävin siellä selvittelemässä asioita vastaavassa tilanteessa kun vanha ammatti työllisti vain pätkätöillä ja muutenkin koko ala otti päähän. Nyt opiskelen uutta alaa, valmistun haaveammattiini, eikä töistä tule olemaan puutetta.
- samaa miettinyt
Entäs hyvinvointiala? Et halua hoivata, mutta entäs esim. kauneudenhoitaja, jalkahoitaja, fysioterapeutti, toimintaterapeutti...? Tai mites matkailuala?
- koulutustarkastaja
Olisko tästä linkistä apua
https://sites.google.com/site/eoppisopimus/ - Toivottavasti löytyy
http://www.mol.fi/avo/avo.htm
Perus testi, jonka avulla voi ehkä saada uusia ideoita. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576374
- 501816
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381484- 501076
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48951Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877