Kajaanilainen lapsi kateissa

P a s k a lehti.

11

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thammpiiöy

Eipä taida Kainari ilmestyä kahta kertaa päivässä kuten IS. Ja oliko tuo edes
      painetussa versiossa, uutispalvelinta paivitetään koko ajan, mutta lehteen ei kaikki ehdi.

Olet ta m p i o !

• P a s k a lehti.

No päivitetään kai sitä KS:n uutispalvelintakin useemman kerran päivässä, pölvästi. Olihan tuonne nyt tuokin juttu ilmestynyt, tuntikausia IS:n jälkeen. Sieltähän ne KS:n toimittajat juttunsa kopioivatkin.

• paska+
        P a s k a lehti. kirjoitti:

No päivitetään kai sitä KS:n uutispalvelintakin useemman kerran päivässä, pölvästi. Olihan tuonne nyt tuokin juttu ilmestynyt, tuntikausia IS:n jälkeen. Sieltähän ne KS:n toimittajat juttunsa kopioivatkin.

Onks sulla sisäpiirin tietoa? Mä luin jutun kainarista. Jospa poika löytyisi!

• Mini merkki

No ei oikeastaan kukaan kopioi mitään, vaan jutut saadaan tai ostetaan ja sama juttu on yleensä kymmenissä lehdissä. Omat toimittajat kirjoittavat vain osan jutuista, yhdessäkään lehdessä ei kaikkia. On Kajaanissakin ainakin yksi ihminen, jonka tiedän kirjoittavan sekä kainariin että iltasanomiin.

• pehmo koululainen mä

Veikkaasinpa että tämä "kakara" on vaan huomionkipeä nykyajan nuori, joka ei oo saanu tahtoaan läpi tai koulu ei vaan maistu.

• asiat ei hyvin

Nuorten psyg.osaston heiniä........Toivottavasti löytyy poika kunnossa

• Radiostahan nuo

asiat jo ennemmin kuulee kuin paikallislehdistä eli ipv:llä kuulin tuon lapsen karkailun!
      Esim. Suomi-radiosta, kun ei tuo Kajaus kuulu edes esim. Vaalassakaan enää kuin harvoin jollain ilmalla!
      Onko lapsi sitten joku esim. sijaislapsi vai perheen oma lapsi?

Tuttuja Oulussapäin, sukua? Löytynee sieltä jos asia niin on!
      Toivottavasti eivät piilottele poikaa!

• Pojan joloppi

Uhmakkaan näköinen on poika kuvassa.

• naamakirjasta serkku

poika on nähty oulussa, on kuulopuheitten mukaan äitinsä luona ja äiti ei ilmoita mitään poliiseille.ihme porukkaa..

• pian 7 maksaa

Näitä nykyajan minä-minä-mulle kaikki muuttuikin me-me-meille ihan kaikki -jutuksi ja päästiin oikein lehtiin.

• naamakirjasta serkku

poika on turvallisesti huostassa, lastenkotiin viety.kaikki hyvin ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1643
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1041
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      962
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      81
      699
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe