...aikas jännää...en löytänyt oikotieltä kun vähän yli 20.000 kämppää...ihmettelin mistä moinen. Sunnuntain näytöllä kuulin, että välittäjät ovat siirtyneet kaikki Jokakotiin. Joku uusi nettipalvelu..siellä olikin jo yli 50.000 poteroa tarjolla. Kas kun ei ole tiedotettu tästä ostajille mitään ??!!
Jännää...Jokakoti.fi
37
2686
Vastaukset
- Bobbier
Välittäjät siirtää ilmoittelun tuonne pikkuhiljaa. Oli tuosta keskustelua ainakin Asuntosuomessa:
http://www.asuntosuomi.fi/keskustelu/yleinen/jokakoti-fi-miksi-jokakoti-syo-kaikki-asuntoilmoitukset/- Ei rahaa
Jokakoti on jotenkin silmiin käyvä sen sinisen värin takia,tekee pahaa.On kans jotenkin "sekava ".
Eikä ne vuokrat siitä halpene oli ilmoittaja mikä hyvänsä,kellä on varaa maksaa tuollaisia vuokria ja vielä takuut lisäksi.
Samalla rahalla sais jo omankin ,Satolla varsinkin on törkeet hinnat.
Mut eihän siinä mitään jos sossu maksaa.
- Gabriel007
Näkyi tänään, että Oikotiellä sekä Etuovella vain 20.000 kohdetta, kun siinä Jokakoti.fi palvelussa oli 50.000 kohdetta. Määrissä ainakin ykkönen.
- inmob
kyllä jokakoti.fi on ollut jo pari vuotta toiminnassa. Nyt vaan sen ostaneet isot välittäjät on siirtämässä kohteitaan kokonaan sinne. etuovi on hinnoitellut itsensä pihalle. sääli, sillä toimivuus on ylivoimaista etuoven palvelussa.
- Heinäsuovassa koti?
Ei ne kauaa Jokakodissa ole, kun asiakkaat eivät viitsi tapella surkean hakutoiminnon kanssa. Etuovi on ulostanut itsensä mitättömällä layoutilla ja suurilla mainoksilla. Oikotie on selkein tällä hetkellä.
- hermot menee
Jokakoti on aivan surkea, katsaon vain oikotiestä !!
- PAras etuovi OLI
Etu ovi oli paras. Oikotiellä vain pieni osa asuntoja.
PAras etuovi OLI kirjoitti:
Etu ovi oli paras. Oikotiellä vain pieni osa asuntoja.
Minäkin ihmettelen jokakodin ostaneiden yritysten toimintaa. Miksi ihmeessä ostaa huonosti toimivaksi tiedetty "platta", kun halvemmalla olisi palkannut 15 koodaajaa rakentamaan uuden ja etuoveakin toimivamman saitin?
Toisaalta kyseiset välitysliikkeet kusevat jo omaan nilkkaan. Jo nyt on tullut tilanteita jossa toimeksiantajat laittavat omalla kustannuksellaan ilmolituksia oikotielle ja etuoveen, ne eivät vain valitettavasti aina täytä lain kirjainta ja vastuunkantajana on välitysliike. Itse olen törmännyt näihin ainakin Aktia LKV:n ja SKV:n asiakkaiden kohdalla.
Yhteenveto on erittäin yksinkertainen, ihminen joka haluaa myydä asuntonsa parhaaseen mahdolliseen hintaan valitsee välittäjän joka mainostaa kaikissa kolmessa valtaportaalissa (etuovi, oikotie ja jokakoti).- Mursu___:
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Minäkin ihmettelen jokakodin ostaneiden yritysten toimintaa. Miksi ihmeessä ostaa huonosti toimivaksi tiedetty "platta", kun halvemmalla olisi palkannut 15 koodaajaa rakentamaan uuden ja etuoveakin toimivamman saitin?
Toisaalta kyseiset välitysliikkeet kusevat jo omaan nilkkaan. Jo nyt on tullut tilanteita jossa toimeksiantajat laittavat omalla kustannuksellaan ilmolituksia oikotielle ja etuoveen, ne eivät vain valitettavasti aina täytä lain kirjainta ja vastuunkantajana on välitysliike. Itse olen törmännyt näihin ainakin Aktia LKV:n ja SKV:n asiakkaiden kohdalla.
Yhteenveto on erittäin yksinkertainen, ihminen joka haluaa myydä asuntonsa parhaaseen mahdolliseen hintaan valitsee välittäjän joka mainostaa kaikissa kolmessa valtaportaalissa (etuovi, oikotie ja jokakoti).Väärin. Ihminen, joka haluaa saada itselleen asunnostaan mahdollisimman paljon rahaa, ei välitse välittäjää, vaan myy asuntonsa itse. Välittäjän intressinä on tehdä nopeat kaupat, ei maksimoida hintaa.
- mari752790012
Sama juttu. Jää kyllä ne kämpät multa ostamatta, jotka on ilmoitettu jokakoti.fi:ssä.
- Göbbezz
...jää sitten sulta semmoset 30.000 kämppää sitten tsekkaamatta...jep jep...
- 30000 + 1
Göbbezz kirjoitti:
...jää sitten sulta semmoset 30.000 kämppää sitten tsekkaamatta...jep jep...
Katsotko sä itse sitten yleensä 30 000 asuntoilmoitusta? Yksikin riittää, jos se on juuri sopiva.
- Kuluttajaa kiusataan
Jokakoti on p....stä, ei toimi ja on hidas, ei saa tallennuksia hauille. Etuovea varten tarvitaan suurennuslasi, haku idiootti, Oikotien haku paras, tallennus kohtuullinen ja kuvat isoja.
Mutta pakko katsoa myös Jokakoti, jotta löytyisi se oikea. Potuttaa. - fgdgdrsg sdr
Vilkaisin jokakotia. Ei toimi! Lopulta sain muka haettua ja olisi pitänyt olla 161 tulosta listassa, mutta listapa olikin tyhjä. Todella tökerö saitti.
- jörkka
jokakoti palvelu kaatunut. oikotie ja etuovi paras. en enään edes viitsi kokeilla uudestaan jokakotia vaan kaikki samat löytyy oikotiestä ja etuovesta kuitenkin.
- Kauppaseonjokakannat
Niin jää minultakin katsomatta kaikki Jokakodin ilmoitukset, kun ei eukea ollenkaan, ja aikaisemmin aukesi huonosti, ja haku todella hankalaa. Enpä edes tiennyt tämän palvelun olemassaolosta ennen kuin välittäjä kertoi, että ilmoittaa vain sitä kautta. Luultavasti on runsaasti muitakin, jotka eivät tästä tiedä tai eivät sen toimimattomuuden takia pysty sitä käyttämään. Välittäjäksi oman asuntoni myymiseen valitsen sellaisen, joka ilmoittaa Etuovessa ja Oikotiellä. Mitä hyötyä on ilmoittaa Jokakodissa, jos A) ihmiset eivät tiedä siitä B) sivut eivät aukea? Ja seuraava asuntokin löytyy taatusti Etuovesta tai Oikotieltä. Eiköhän ihmiset ohjaudu näihin kahteen takaisin kun Jokakodin ilmoittelun kautta ei tapahdu mitään...
- viisumiisu
Jokakoti oli eilen ja tänä aamunakin vielä nurin. Surkea palvelu!
- Tämmönen tapaus
Etuovi on Aamulehden konsernin omistuksessa, ja kuulemani mukaan välittäjät kyllästyivät kalliisiin ilmoituspalkkioihin. Nyt Jokakoti on nähty, ja huomattu sen koodin kökköys ja jatkuvat kaatuilemiset, eikä todellakaan ole hyvää mainosta MTV:lle ja välitysfirmoille.
Ei kyllä tietenkään ole mahdollista, että välittäjät kääntyisivät takaisin Etuoveen. - Maria4545
Jokakoti toimii kyllä onnettoman surkeasti kännykällä ja ipadilla. Siis jos toimii, nytkin ollut jo pari kertaa nurin muutaman päivän sisään. Samoin karttapalvelu vaatisi flashin.
Haku on olevinaan nähtävästi tosi älykäs, todellisuudessa jos kirjoitat yhtään pidempää paikan nimeä, niin kolmannen kirjaimen kohdalla alkaa jumittaa (nähtävästi hakee jotain) ja hakutulos on jotain ihan muuta kuin piti. Ärsyttävä.
Samaan aikaan oikotie ja etuovi toimivat kännykällä loistavasti. Kyllä mulla jää jokakoti katsomatta kun ei ole mikään asunnon "pakko-oston" paikka. - anska se olin minä
Anteeksi Sonera olen haukkunut teidät pystyyn kun jokakoti sekoilee jo pelkän paikkakunta haun kohdalla ja muista puhumattakaan. Nyt tiedän vaihtaa välittäjää
- Hollyshit007
Hyvinpä tuo tuntuu Jokapojankoti pelittävän...mitä te oikein urpot mussutatte??
En määkään sinne iipadilla pääse, kuten ei oikotiellekään. Mutta muuten yes!! Eikä niitä sxxtaxxnan järkyttäviä pomppivia mainioksia ja epäselviä etusivuja!!!
Asuntoo mää oon ostamassa, enkä soffaa tai pizzaa!!!
- sdfghjklö22
Surkea on Jokakodin sivusto.Tökkii ja jumittaa,hermot menee huonoon kuntoon.
Oma myynnissä välittäjällä, ja netissä asunto jokaisessa eli Etuovella, Oikotiellä sekä Jokakoti.fi. Faktaa: Asuntoa katsottu eniten Etuovella, Jokakotiin verrattuna kävijämäärä 5-6 kertainen viikottain! Eli asunnon etsijät ovat Etuovella, vaikkakin
Jokakodilla asuntoja on enemmän.
Älytyn veto isoilta välittäjiltä lähteä pelkästään Jokakodin kelkkaan, varsinkin kun sivusto ei todellakaan pelitä.- zxz,
Mutta kyllä tökkii sivusto Oikotielläkin.. Ainoa sivusto joka mulla jää jumiin, ja melkein jokakerta.. Ehdottivat selaimen vaihtamista.. Vaihdoin, mutta takaisin palasin Internet Exploreriin.. Ei yhden Oikotien takia kannata vaihtaa vanhaa tuttua.
- seppo t
Miksi? taas joku joka oli hyvä eli etuovi selkeä,helppokäyttöinen,kaikinpuolin parempi oikotiehen kun vertasi hyvin vanhan aikainen kuin keltainen pörssikin aivan mustavalkoiselta ajalta kuka sitä edes selaisi saati lehteä tilaa, muinaisjäänne.
Tämä maikkarin jokakoti on myös syvältä sekava turhaa ja välittäjät marssivat esiin aivan liian paljon,siis nuo vastuuttomat toisten omaisuuden myyjä.
Ennen pidin käytetyn auto kauppiasta epäluotettavana epäilyttävänä mutta tänä päivänä se kiinteistövälittäjä,myykää hyvät ihmiset ihan itse kaikki kun olette niin koulutettuja ja kokoomuksestakin, jäävät nämä loiset palkkioitta.- Pahoillaan
Voi Seppo! Näin vasta nyt kirjoituksesi 11.4. Miksi noin ilkeä, tuli tosi paha mieli tuollaisesta. Olen elättänyt itseni välittäjänä 20 vuotta, joskus olen tosin joutunut ottamaan lainaa elääkseni, mutta sinun veromarkoillasi en koskaan ole elänyt. Ja vastuun otan aina tekemisistäni, sen määrittelee jo lakikin. Mutta, jos tuollainen sinua piristää, niin mikäs siinä. Oikein mukavaa kesää sinulle, itse en voi pitää lomaa tänäkään kesänä.
- Välittäjä2012
Miksiköhän Jokakoti tökkii? Siksi kun siellä on niin paljon käyttäjiä!! Ei ruokakaupassakaan ole välttämättä kiva asioida ennen joulua,kun siellä on miljoona muutakin, eikö?? Ja miettikääpä asiaa siltä kantilta, että toimeksiantajat maksavat palkkiossaan sen jos ollaan kaikissa kolmessa portaalissa, Oikotie ja Etuovi ovat sikakalliita portaaleja.
Ja sitten siihen, että ette ole huomanneet tuota Jokakotiin siirtymistä. Siitä on vähintään kerran päivässä mainos televisiossa ja usemman kertaa viikossa lehdissä, eli te ette lue lehtiä tai katsele televisiota?? Lopettakaa nyt helvetissä tuollanen marina. Kuka muka jättää pelkän, kiukun jotain nettiportaalia kohtaan, vuoksi katsomatta kaikki kohteet, näin ollen siis täysin Jokakodin??? Tuskin kukaan näistäkään pelleistä, jotka niin väittivät mutta kun pitää edes jostain päästä lapsellisesti kiukuttelemaan!
Kyllä meillä on homma pelittänyt ja kyllä kohta kaatuu myös Oikotiekin typeriin mainoksiinsa. Etuovihan laitto jo 40% väestöstä ulos kun ei ole kysyntää.- Lehti-ilmoitus paras
Pitäähän sitä mainostaa kun ei muuten mene kaupaksi!
Hyvä portaali kestää miten isoa kävijämäärää vaan. Jokakoti on alusta asti ollut susi, pelkkää kikkailua.
Eihän sieltä saa edes valittua etsinkö omaa, asumisoikeus- vai osaomistusasuntoa. Siksi niitä on niin h...sesti näkyvissä. Tosiasiassa vain hyvin pieni osaa myytävistä on vain siellä, lähes kaikki löytyy Oikotieltä, joka on ehdottomasti paras. Hyvästä kannattaa maksaa.
Myös tallennusmahdollisuus puuttuu, ei sitä joka päivä todellakaan viitsi näppylöidä alusta asti. Jos se on hapla portaali, niin sehän sitten näkyykin näissä ongelmissa. - anska se olin minä
Vai on paljon käyttäjiä kokeilin hiljaisina aamuyön tunteina ja samapeli ei pääse niin ei pääse
- tosi kuin vesi
tällä hetkellä on hyvä pitää ilmoitukset
oikotiellä, etuovella ja jokakodissa
nyt ei yksikään näistä yksin toimi - teppo verkko
Yleensä myykää itse.
Suuruudellako saa kaupaksi? että mökki on 50000 muun joukossa,kaupan tuulikaappissakin menee kaupaksi jos on hinta- laatu suhde kohdallaan.
Seuraavaksi joku sanoo että ettei uskalla kun ei tunne asioita,tunteeko joku välittäjä joku kaisa tai se turkulainen pelkkää mölyä ja oman keulan kohottamista se että joku saa paremmin myytyä kuin toinen jos kyse on tasan samasta tuotteesta eli toisen ihmisen kodista.
Rakennustekniikasta ja asuntojen kunnosta tietää ehkä oikea ammattilainen muttei suinkaan välittäjä vai onko moni mennyt korkkareillaan välipohjaan ja tutustunut eristeisiin tai alapohjan tuuletukseen tai taloyhtiön oikeaan kuntoon
energian käyttöön ja muihin kustannuksiin väitän ette,i kehutaan vain esim.nuorekkaaksi joka sopii jollekin tai muuta hölynpölyä.- KariKaalinpää
Ostajat ei halua ostaa yksityiseltä, joku arastelu ja pelko estää ettei kauppa käy jos yksityinen on myyjänä. Moneen kertaan todettu. Ei pitäisi olla mitään syytä, mutta joku selittämätön juttu siinä on. Puhukaa mitä puhutte.
- Välittäjä2012
Kuka sano, että nämä kaksi pelleä (helsinkiläinen SAATI turkulainen) olisivat ne parhaat. Kyllä kummastakin huomaa, että pelkkä julkisuus kelpaa. Jethro ei ollut edes hyvä myyjä ennen diiliä...vielä vähemmän sen jälkeen. Olen muuten itse Turussa välittäjänä ja kyllä se homma toimii jos hommansa osaa. Me muuten möyritään välipohjaa katsomaan ja vintille kyyristelemään jos vaan mahdollista, me halutaan tehdä työmme parhaiten.Lisäksi käytämme ihan yrityksiä ja kontakteja asiantuntijan roolissa,jos oma tietämys ei tahdo riittää. olen isolla firmalla duunissa. Ja kyllä tuo Jokakoti toimii, sanotte mitä sanotte. Käytän sitä päivittäin, teillä vika ilmeisesti on vaan korvien välissä.
- LKV korkkareissa
Yksityisenä Kiinteistönvälittäjänä olen siirtymässä jokakotiin huhtikuun alussa 2012 ja tiedän paljon muitakin, jotka ovat päätyneet samaan ratkaisuun. Olen tähän saakka pitänyt kohteeni etuovessa ja jokakodissa (oikotie on turha eikä tuo mitään lisäarvoa). Nyt alkuvuosi on osoittanut, että jokakoti.fi:n kautta on tullut suurin osa yhteydenotoista juuri niiltä ostavilta asiakkailta - ja sitä kautta asunnot on myös myyty.
Tällä hetkellä tilanne on se, että jos haluat löytää KAIKKI hakukriteereilläsi tarjolla olevat asunnot, jokakoti on ehdottomasti syytä tsekata. Muuten voit missata hyvän vaihtoehdon kodiksesi. Toki jokakodilla on vielä paljon kehitettävää ja ainahan tottumus entiseen on "toinen luonto". Etuovi näyttää nyt kuitenkin jäävän rakennusliikkeiden ja pikkuvälittäjien portaaliksi.
"teppo verkolle" tiedoksi, että itsekin olen parinkymmenen vuoden aikana ollut mukana rakennusalan ammattilaisten tekemissä tuhansissa kuntotarkastuksissa ja oppinut siinä sivussa yhtä ja toista. Koska en ole kouluttautunut rakennusinsinööriksi tai kirvesmieheksi, kiinteistölle tehdään ostajan ja myyjän valitseman kuntotarkastusfirman puolueeton kuntotarkastus. Markkinoinnin ja lainopillisen koulutuksen opiskelleena, minun paras osaamisalueeni on löytää ja neuvotella oikea koti oikealle asiakkaalle, tuntea laki ja torjua sudenkuopat, joihin ostaja tai myyjä voisivat kompastua. Pitkänlinjan välittäjänä minulle on tärkeintä, että nämä molemmat kaupan osapuolet ovat tyytyväisiä kauppaansa. Se turvaa minulle töitä myös tulevaisuudessa. - Välittäjä007
Etuovi ja Oikotie rypevät jo surkeudessaan...ahneella on aina pashkaaneen loppu. YT neuvottelut molemmissa pajoissa päällä. Hyvä niin! Onneksi on Jokakoti...jep jep
- fsdsfsdfds
Ihan perseestä tää nykytilanne. Ei löydy kaikkien valtakunnallisten välittäjien kohteita yhdeltäkään samalta hakusivustolta.
- fsd_S_Ssd
Eikös tuo jokakoti.fi ole mtv3 :n palvelu. Sinänsä vastustan tuollaista että kohteet saa ilmaiseksi sivustolle kun antavat ilmaista kohdeaikaa aina sunnuntaisin välittäjille. Kyllä mtv3 kohta nostaa hintoja kun on saanut kaikki välittäjät samalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405