Facebookissa suositellaan seuraavaa:
Heinola, se maankuulu kaheleiden käpykylä - Heinola - Suomi24
Kaheleiden käpykylä Heinola
11
379
Vastaukset
- 15+14
Asuuko siiellä
- Kullberi
- Melperi,
- Ölberi
- Mullberi
- Kölberi - m.elperi
Asuu siellä
- Uskotaan.
Uskotaan :)
- up.
up
- up.
up
- Olisi.
..Mukavaa saada tietää kuinka paljon ympäristö on vaikuttanut melperiin ja olisi mukavaa kun mellu itse kommentoisi käpykylästään
- POLITIIKKAA
KYLPÄHÄN SE ON LAHESTA SE KAHELI JOKA MUSTASUKKAISUUDESSAAN VAINOAA KOKO HEINOLAA. VALEHTELEE KEKSII IHMISISTÄ VALHEITA
KAIKKI MUUT LAHTELAISET MIEHET OVAT I I I IHANIA JA TIETYSTI HEINOLALAISET VIELÄ IHANEMPIA.. - Lahdestakopyh
Todellinen asuinpaikkani on Sipoo ja jos nyt muistaisit seuraavaksi sammuttaa sen caps lockin kirjoittaessa ja muistaisit pilkut, pisteet ja oikeakielisyyden kiitos.
- Lahdestakopyh
Unohdin sanoa, että sanonpa mitä tahansa ja kenestä tahansa niin yleensä valhe vain leviää kuin lumivyöry eteenpäin... Asun Sipoossa nyt, mutta puolen vuoden päästä missä??? Koettakaa pysyä perässä luuseri spedet(=
- Lahdesta, synt.Hein.
Ei saa pilkata Heinolaa. parempi siellä on asua kuin monessa muussa ylikansoitetussa lähiössä.
- up.
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651