museo pyörä

arska nh..

englannista hakea pyörä niin menekö muuta maksua kuin rahti kun kyseessä 50 luvun ratsu?

8

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi-NL YYA

      Eipä mene ei kun kyseessä noin vanha vehje,tietty kulttuurihistoriallisesti arvokas papereihin ja samaa liittovaltiota(EU)ollaan.
      Eikun tuomaan!

      • arska nh 350

        vaikka eglesmannit ei ookkaan eurossa? siis muuta kuin valuutan vaihto ja kättä päälle, onko tietoa paljon rahti jos pistäävät laatikkoon ja suomeen? kiitos jos joku tietää..


    • 500 single

      Eipä tuo haittaa vaikka ovat puntaa käyttäviä tai kruunuja kuten Ruotsissa,samaa EU ollaan vaikka valtiota ottaakin päähän kun ei pääse vetämään kunnolla välistä...
      No joo,riippuu tietty oletko itse menossa sinne,hakumies siellä tai sinne vai paikallinen liike/yksityinen jolta ostat netistä tms.
      Paikanpäällä oltaessa puntia peliin kuten myös jos hakumiehelle/naiselle täältä lähtiessä ellei vaihda siellä euroja punniksi.
      Jos taas netin kautta ostat niin luultavasti käytät VISA,PayPal ym joilla maksaminen onnistuu tietty ihan euroilla ja muuntavat ite punniksi niin että myyjä saa käypää valuuttaa.
      Yksityisiltä ostettaessa kannattaa kuitenkin varautua ettei voi maksaa edes PayPal,luottokorteista nyt puhumattakaan.Tilisiirto varmaankin onnistuu netissä mutta aika riskihommaa minusta lähettää vieraalle rahaa ilman mitään takeita mitä saa vai saako mitään...,makuasia.
      Varovaisuus ei maksa mitään!
      Rahdeista ei ole tietoa mutta selvinnee joko myyjäliikkeestä jos on asialla,ottamalla yhteys rahtifirmoihin ja näihin jotka tuo autoja,mp,osia..josko niiden tavaroiden mukana?
      Tietty sitten nämä DHL,rekkafirmat ym 1 mahdollisuus kysyä kun rahti kerran kulkee niin eipä tuo rekassa isoa tilaa vie.
      Toivottavasti tästä jotain apua ja ite maksaisin luottokortilla tai PayPal riskejä pienentääkseni jos netitse ja olisin varovainen.

    • Eniten ehkä

      kannattaa olla huolissaan niistä kustannuksista mitkä syntyvät ennenkuin pyörän saat museorekisteriin. Niinhän kai ajattelit pyörän kanssa toimia. Veroa ei tietty mene juuri mitään, rahti on mitä on ja katsastus pari sataa. Mutta jos joudut kunnostamaan vanhaa pyörää, se ei välttämättä olekaan ihan halpaa. Ja sitä kunnostusta yleensä noissa vanhoissa riittää, enemmän kuin uskotkaan.

      • arska cc

        kyseessä on laitettu ariel 350 ja pyörä on palkittu 12 kertaa hyvästä restauroinnista joten se puoli on kunnossa, kannattasko itse pyyhkästä pakulla pritteihin ja hakea itse siinä pulma..


      • Kai sen voisit
        arska cc kirjoitti:

        kyseessä on laitettu ariel 350 ja pyörä on palkittu 12 kertaa hyvästä restauroinnista joten se puoli on kunnossa, kannattasko itse pyyhkästä pakulla pritteihin ja hakea itse siinä pulma..

        itsekin hakea ja ottaa koko homman loman ja seikkailun kannalta. Jollei ole ennen maailmalla liikkunut niin tuollakin reissulla mennään monen kulttuurin kautta, ajokulttuurinkin. Takuuvarmasti jää matkasta monenlaisia muistoja ja kokemusta roppakaupalla. Jos on aikaa niin mene ihmeessä. Jos pyörä olisi uudempi niin Euroopassa voisi ajaa jo ilman ongelmia. Eilenkin, 01.03. oli Saksan länsireunalla 16 astetta lämmintä.


    • kallis tulppa??

      Voi hyvä sylvi!Jos joku nyt on hakemassa todellakin vanhaa prätkää Englannista asti niin ei varmaan käyttöpyörää ole etsiskelemässä ja varmaan pieni aavistus ettei ihan uudenkarhea ole kunnoltaan eli siis harrastepyörä.Hei Haloo!!
      Tuommoisiin klassikkopyöriin joita taottu isoja määriä saa kyllä osaa kun vaan on asialla ja nettihän avaa maailman josta kyllä Arielin osia saa sen kotimaasta kun vaan ostaa mitä tarvii käyttämällä enklantia ja maksamalla luottokortilla.
      Suomessa jos vaan pyörii ja pähkii niin ei varmaan mitään löydy tai ainakin menee aikaa ja rahaa kun "myyjät"tilaavat osansa ulkomailta ja myyvät ne voitolla sinulle ellet tyydy ruosteisiin romuosiin jostain Suomiromusta.
      Tuollaiset MR katsastuskulut ja verot on kuin hyttysen pieru koko touhussa ja ei varmaan ongelma tosimiehelle joka asialla eikä vain keksi tekosyitä olla ostamatta...
      Kun kyseessä vielä näköjään jo valmis vehje niin mitä tuota murehtimaan mitä maailma tuo huomenna tullessaan....elämä on lyhyt ja vanhainkodissa voi sitten vaipat housuissa tuumia että oisko sittenkin voinut tehdä jotain muuta kuin vaan olla järkevä...

    • NH-350

      ei tietenkään käyttö pyörää vaan sunnuntai pyörää, katos kun nää japsit on jo ajettu ja pluu sinne oikeisiin moto pyöriin ja ariel on yks vaihto ehto monesta muusta ja kun pyörä on rempattu sen synnyin seuduilla niin se on myös hyvä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1768
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1492
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      995
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      966
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      45
      832
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      728
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      701
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      676
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe