Vatsavaivat etelässä

xxx

Olin etelänmatkalla arabimaassa, asuin melko hyvätasoisessa lomakylähotellissa. Olen luonnostani isorintainen blondi, vähän varmaan ylipainoinenkin, enkä enää ihan nuori. Ihoni oli paahtunut kauniin ruskeaksi lomani aikana, mikä seikka tietenkin korosti vaaleita hiuksiani. Sain ilkeän vatsataudin ja aikani sitä podettuani varasin ajan hotellialueella praktiikkaansa pitävälle lääkärille. Etelän yö oli lämmin mutta jo tumma kun varattu aikani tuli. Koputin klinikan oveen ja astuin sisään. Ison pöydän takana istui nuori isokokoinen lääkäri joka alkoi tavalliseen tapaan kysellä syytä tulooni ja oireitani.. Hetken kyseltyään hän pyysi minut toiseen huoneeseen tutkittavaksi. Ovi suljettiin, huoneessa oli pieni ikkuna. Lääkäri pyysi minua riisumaan hameeni ja asettumaan tutkimuspöydälle. Minua jotenkin nolotti riisuutua vaikka tavallistahan se tietenkin on lääkärillä. Maatessani tutkimuspöydällä huomasin yht´ äkkiä lääkärillä olevan hiki pinnassa ja vähän ihmettelin sitä, siis kun minusta kylmän maan turististakaan ilta ei ollut enää mitenkään lämmin. Makasin siinä pöydällä valkoisissa alusvaatteissani, lääkäri mittasi verenpaineeni ja tunnusteli pulssiani. Jostakin ihme syystä lääkäri tuntui jännittävän enemmän kuin minä!

Seuraavaksi alkoi perusteellinen vatsatutkimus. Lääkäri pyysi minua laskemaan pikkuhousujani alemmas pystyäkseen tutkimaan paremmin. Tein työtä käskettyä. Aluksi ajattelin lääkärin olevan todella perusteellinen työssään, tutkimus tuntui kestävän niin kauan. Sitten aloin ihmetellä kun rintanikin piti tutkia rintaliivien läpi ja alavatsallakin tuntui olevan niin kovin paljon tutkittavaa. Lääkäri huohotti ja riisui takkinsa. Hyvänen aika! Mies oli hikinen siksi, että hän oli niin kiihottunut työstään! Minäkin aloin lämmetä. En sanonut mitään. Lääkärin sormet vetivät pikkuhousujani vielä hiukan alemmas ja pian hän sormeilikin jo alapäätäni. Olin ihan märkä vatsakivusta huolimatta ja voihkaisin. Lääkäri kysyi voisiko hän tutkia minut vielä vähän perusteellisemmin ja annoin luvan. Seuraavaksi hän riisui rintaliivini ja pikkuhousuni. Vaalea ihoni ruskettumattomissa kohdissa tuntui kiihottavan häntä vielä tavattomasti lisää. Rintojeni hyväily jatkui, sitten mies siirtyi kokonaan alapäähäni ja koulisti jalkani. Makasin siinä tutkimuspöydällä alasti ja jalat harallaan. Lääkärin sormet hivelivät klitoristani ja hakeutuivat sisälleni. Hän voihki ääneen ja riisui itseltään vaatteita samalla. Melkein pyörryin kuin näin miten iso kalu hänellä oli ja kovassa seisokissa! Ei mennyt montaakaan minuuttia kun hän alkoi työntyä siääni. Iso kalu tuntui todella hyvältä ja hän veti sen joka työnnöllä kokonaan pois sisältäni ja työnsi kokonaan uudestaan sisääni. En ollut koskaan saanut näin isoa kalua sisääni ja se tuntui taivaalliselta. Äkkiä aloin ajatella, että ovi lääkäriasemalle oli auki ja ikkunasta voisi katsella sisälle kuka tahansa. Ihme kyllä tämä vain kiihotti minua lisää. Lääkärini teki todella perusteellista työtä ... ei aikaakaaan kun aloin tuntea alavatsallani kihelmöintiä ja tiesin saavani pian orgasmin. Lääkäri huomasi tämän ja alkoi työntyä sisääni yhä nopeammin ja kovemmin. Vielä, vielä, vielä, VIELÄ!!!! AAAH!!!!!

Pitkän ajan jälkeen lääkäri vetäytyi minusta ja pyyhki minut ja itsensä Kleenexeillä kuivaksi. Puimme päällemme ja siirryimme taas vastaanottohuoneeseen. Lääkäri pyysi minua istumaan ja alkoi kirjoittamaan vaivoihini reseptiä. Olimme kuin mitään erikoista ei olisi tapahtunutkaan. Reseptin kirjoitettuaan lääkäri sanoi, että vaivani vaatii tarkkaa seurantaa ja kysyi sopisiko minulle kotikäynti hotellihuoneeseen seuraavana iltana. Minulla oli viikko lomaa jäljellä....

Jatkanko tarinaa?

7

14299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kittykat

      Jatka ihmeessä!!!!

    • hanski

      jatka ehdottomasti ompa kiihottava juttu

    • Ihminen.

      Miksi halutut naiset ovat aina iso povisia ja blondeja ja ovat jo valmiiksi monesti alasti.
      Jatka!

      • xxx

        Tämän kirjoittaja on isopovinen blondi...


    • pipsa

      älä missään nimessä jatka. paska tarina.

    • ÄLÄ

      Paska tarina, tod. näk. miehen kirjoittama

      • Nainen

        Hyvä tarinahan tuo on, eikä minusta kuulosta miehen kirjoittamalta. Hyvä ettei joka jutussa tarvi olla nuori ja langanlaiha! Minusta tämä on kyllä selvästi naisen kirjoittama.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3544
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2022
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1598
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1435
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1129
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      101
      1093
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      874
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe