Jäin tuhkapilven aikana huhtukuussa 2010 ylimääräiseksi viikoksi Ateenaan, kun KLM joutui perumaan lentonsa.
KLM ei ole Euroopan kuluttajaviraston päätöksistä huolimatta korvannut minulle killinkiäkään ylimääräisistä hotellikuluista, ulkomaanpuheluista ja ruuasta yms.
Mainittakoon, että ainakin Finnair, Blueone jne ovat korvaukset maksaneet.
Juttuni on nyt Suomen ECC:n kautta joutunut ensiksi Hollanin kuluttajaviranomaisten käsittelyyn, josta se on edelleen siirretty Kreikan kuluttajaviranomaisille. Vastausta ei ole kuulunut vaikka asia on ollut vireillä 1,5 vuotta.
KLM toimii varmaan vastaisuudessa yhtä ketkumaisesti, joten kannattaa miettiä, käyttääkö KLM Air France palveluita vai löytyisikö muita rehellisempiä vaihtoehtoja.
Pettynyt
KLM varokaa, ei tuhkapilvikorvauksia
2
108
Vastaukset
Minulla on sellainen muistikuva, että täällä Azoreilla Finnair maksoi yhden yön ja matkanjärjestäjä sai sitten sovituksi loppuajaksi edullisen vuorokausihinnan hotellista, jonka matkailijat itse maksoivat. Yhdellä kertaa matkailijat joutuivat viipymään yhden ylimääräisen viikon, toisella kertaa kolme yötä. Sillä kertaa kun matkailijat juoutuivat viipymään ylimääräisen viikon, tuhkapilvivaara oli ohi aikaisemmin, mutta seuraava lentopäivä oli niin lähellä, että tyhjää konetta ei kannattanut lähettää pelkästään ryhmää hakemaan. Niinpä yhden ryhmän matka peruuntui ja viipymään joutunut ryhmä palasi viikkoa suunniteltua myöhemmin koneella, joka oli tuonut uuden ryhmän.
Korjatkaa, jos tiedätte Azorien osalta paremmin. Minulla ei ole tietoa, oliko korvauksista jälkipuheita Suomessa ja oliko Finnairin pakko kuitenkin lopulta maksaa korvauksia.
Portugalin palstalla kerrottiin, että Portugalin lentoyhtiö TAP korvasi viivästymisestä syntyneet kulut välittömästi.- KeLMi taas
Kiitos kommentistasi. On hyvä, että muiden yhtiöiden korvauskäytännöt alkavat hahmottua.
Kyllä jatkossa ainakin itse vältän näitä kelmiyhtiöitä, jotka eivät ongelman kohdatessa huolehdi matkustajistaan. Eivätkä viitsi edes vastata korvausasioissa.
KeLMi taas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831529Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671325Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2111299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301275Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041039Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65953- 89933
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123838