heippa! Minulla todettiin (vielä vahvistamatta) keskivaikea aivovamma,
haitta-luokka tai aste 6-11 välillä muistaakseni ja nyt kuulemma
pysyvästä haitasta on luvassa jotain korvauksia vaikkei se nyt muistia
ym vaikutuksia korjaakkaan niin onko kellään kokemuksia tai jotain
suuntaa antavaa noista korvauksista? Ilmeisesti 1000e lähtee ylöspäin
mutta kun ei löydy tietoa. Kiinnostaisi kuulla teidän korvauksista ja haittaluokista tai vamman laadusta :) jos kysyttävää minulta niin
kysykää niin yritän vastata esim. Tutkimuksista tai muusta sellaisesta!
aivovammaaa
4
300
Vastaukset
- 28
Hei, minulla keskivaikea aivovamma (3x eri neuropsykologiset testit) kaikissa samat viitteet, mangneettikuvissa ei selviä viitteitä. Lisäksi on vaikea kaularankavamma, 2x nikamasiirtymä ja yläristisiteiden repeämät. Nyt kolme vuotta onnettomuudesta lääkäri kirjoitti että ei voi mitenkän suositella paluuta entisin töihin, sairauslomaa toistaiseksi. Silti Kela ja tapaturmavakuutusyhtiö eivät pidä kuvannettuja vaivoja syynä oireisiin. Kaikki asiat vakuutusoikeudessa. Päätös ehkä ensi vuonna.
- Qwerty
12-18000 EUROA, MULLA SAMA
- Qwerty
Ois kiva tietää sähköpostiosoite niin vois keskustella kahdestaan, mulla ois kysyttävää ja olis paljon tietoa annettavaksi.
- 26
Qwerty; hirnahtaa(at)suomi24.fi
tuo 28 on mun postaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651860Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3701674Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151209Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121091
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81036- 2851015
- 821001
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49968