Voivatko rinnat kasvaa yht'äkkiä, syyttä aikuisella naisella?

KohoavaTaikinako

Hei!

Olen kohta 30v. nainen. Tämä aloitus ei sitten ole mikään vitsi.

En ole taatusti raskaana - enkä tule kokemuksen mukaan millään raskaaksi toistuvista riskinotoista huolimatta - enkä lihonut, mutta viimeisen vuoden aikana rintani ovat turvonneet aina menkkojen edellä n.1½ koolla isommiksi, ja nyt ne tuntuvat jääneen sellaisiksi. Kaikki kaappini rintaliivit tuntuvat ahtailta ja tissit pulpahtavat nolosti niistä pihalle kun vähänkin kumartuu ja paitojen/toppien kanssa on ongelmia. Olen pessyt rintsikat aina käsin, joten nekään eivät ole voineet kutistua.

Voivatkohan hormonit aiheuttaa tällaista, kenelläkään kokemuksia? En osaa suhtautua tähän munkkitissi-ilmiöön kovin positiivisesti, en tahdo ostaa D-rintsikoita, B:nä oli kivempi.
Ymmärän jos tämä huvittaa jotakuta, pitäisi kai hyppiä riemusta.

12

9195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • positiivista

en tiedä ongelmasi syytä,ehkä hormonit voi vaikuttaa.....mut mul on D-koko ollu aina ja oon tyytyväinen;)

• gtyswe

Et ole koskaan kuullut PMS:stä???

• KohoavaTaikinako

-- Olen kyllä kuullut, mutta aiemman PMS-turpoamisen ja palautumisen sijasta rintani ovat JÄÄNEET miltei kahta kokoa isommiksi. :(

• KohoavaTaikinako

Olen seurannut kehitystä pitkässä juoksussa ja kyllä ne ovat kasvaneet. :( Olen täysjärkinen, kai sen täytyy hormoneista johtua tai ravinnon kasviestrogeenista tai jostain....
      '
      olennaisin tässä unohtui, eli se että ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA VASTAAVASTA?

• mammamummamuskalia

Juu, minulla on. Kaksvitosena alko rinnat turpoamaan Aasta Ceehen. EI hajuakaan minka takia, alko sitten nelikymppisena kuitstumaan ja nyt ne on siinä Been maissa.

• KohoavaTaikinako

Eipä hätiä,
      tänään kävin lääkärissä ja verikokeista paljastui että olen kuin olenkin raskaana.

Rintojen kasvua se ei kuitenkaan selitä, sillä raskauteni on todella alussa.
      No, eikun aborttia hommaamaan. Pentuja en tahdo.

• mamie

aluraskuden merkknähän on rintojen turpoaminen.olen sen jo kokenut ja synnyttänytkin kauniin tyttären josta on paljon iloa ja valoa.

• naisellinen nainen

juu,eihän se nainen eikä mikään jolla ei tossa iässä lapsia.kroppakin tulee paremman muotoisemmaksi ja lantio levenee ja on upean näköistä.äidit ovat naisena kauniita ja pehmeämpiä kuin kovat sinkkunaiset ketkä pelaavat venäläistä rulettia riskillä.

• joku tällinki

kyllä ne normaalisti kasvavat jos kaljoittelet,siiderität enemmänkin.ja paksuksihan tosiaan pamahditkin ,joten eikös ne rinnat turpoakin kun alkuraskaus on tai muuten pullistuu.itsekin olet ollut ns pentu.otapa vastuuta tohon leikkimiseen jos panet ,käytät ehkäisyä jottei tule turpoamisia ja vahinkoja.tuon ikäinen jo kuitenkin olet.

• Anonyymi

Kiinnostava keskusteluaihe, joka tyssähtänyt. Itsellä kasvoi rinnat, kun kuukautiset ei alkaneet. Ei raskautta. Noin 2 viikkoa myöhemmin kuukautiset alkoivat räjähdysmäisesti. Epäilyttävää. Sitä ennen testattu siis raskaus varmanpäälle. Ilmeisesti voisi olla kyse ehkä munasarjakystasta, mutt kuka lie tietää. Tissit kuitenkin suurenivat ja jäivät ainakin hetkeksi sille tielle.

• Anonyymi

Moi mitä voi meinata jos tissit yhtäkkiä kasvanu tuntuu paljon terhakammalta ihanku olisi laitettu lisää täytettä ihan yhtäkkiä vaan T: 21v

• Anonyymi

Sinulle on tullut ikää lisää ja hormonitoiminta käynnistynyt lopulliseen vauhtiinsa. Omat prolaktiinitkin ovat ehkä nyt käynnistyneet kunnolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe