Penat huomio!

Kuljetuspatruuna

Se on sillälailla nyt että kun saamme Kokoomuslaisen presidentin ja meidän puolue on maan suurin muutenkin alkaa työnteko maittaa penoillekin! Kokoomus ja EK, jotka ajavat meidän kuljetusyrittäjien asiaa eivät katso hyvällä että renkien palkat leijuvat ministeritasolla. Juuu, se tulee tuolta etelämpää kyvykkäitä miehiä tekemään näitä ajohommia. Maailman yksinkertaisimmasta työstä maksetaan yksinketainen palkka. Juuu, se on semmosta. Saatte turhapurot hääräillä kukkona tunkiolla läävässänne!

12

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapitalistiriistäjä

      Kyllä minun firmani keskittyy suomalaiseen,laadukkaaseen ammattitaitoon. Kotimaan tarjonta kuljettajamarkkinoilla on hyvä. Kouluista valmistuu hyvää kehittyvää voimavaraa yhä teknistyvään kuljetusalaan. Kun firmassa entisestään runsaasti kokemutta ja työlleen omistautunutta porukkaa niiden lisäksi on hyvä ottaa uutta verta "kasvamaan" osaamista erilaisiin tehtäviin. Ulkomaalaisista kuljettajista huonoja kokemuksia vain. Kun kotimaan kavereille maksaa ne lakisääteiset liksat ja pikkasen päälle niin homma toimii. Luottamus ja kannustus puolin ja toisin ovat avainasemassa kuljetusalallakin. Niillä meillä mennään kohti vielä parempaa huomista.

    • Veri-Kustaa

      juu, ja laittomat lakot kielletään, kunhan ensin on säädetty kaikki lakot laittomiksi, ja joka lakkoilee on punikki jonka voi ampua het tavattaessa!

      • Kapitalistiriistäjä

        Lakko-oikeus tulee säilyttää koska vain sillä tavalla työntekijä voi laittaa huonon työnantajansa ajattelemaan omaa huonouttaan ja epärehellisiä tekojaan. Jos firman asiat on kunnossa ja työnantaja kuuntelee myös työntekijöitä ei ole lakoistakaan mitään pelkoa/haittaa.


    • Oikea yrittäjä

      HEEEEHEEE..EK ajaa kuljetusyrittäjän asiaa, muhahhha taitaa kuule kyykyttää enemmänkin vai mites se on kun isäntäpetteri menee lakki kourassa kysymään ajoja"ei kuule puolan mies se ajaa halvemmalla kuin sinä isäntämölli", ja mites muuten olet ruvennut kuljetusyrittäjäksi se kun on maailman yksinkertaisin homma, aika erikoinen yrittäjä kun ei edes oma yritystään arvosta....lähtee siitä että arvostaa oma yritystä ja sen palveluja, vai mites tällainen yrittäjä"mää oon rekkamölli ja en osaa yhtään mitään" hehhehhe mikä markkinahessu.....mistä näitä kokoomuksen kusettamia löytyy???

    • SKAL

      Minä en huoli töihin ketään joka edes tuntee Kokoomuslaisen ja sama pätee sossujen kohdalla.On jo yrityksen kannalta suotavaa että yrityskuva pysyy puhtaana.Riskeja pitää nykyisin välttää kaikilla tapaa.Kokoomuslaiset ottaisivat vaan ne rahat jotka muut tekee ja sossut ei tiedä että tekeekö työt vai ottaako rahat.

    • Kapitalistiriistäjä

      Kyllä,juuri näin. Mielestäni duunarit pitävät maa talouden pystyssä,niin myös kuljetusalalla. Minäkin pyrin mahdollisuuksien mukaan tukemaan kuljettajiani parhailla mahdollisilla olosuhteilla ja kalustolla. Onneksi olen saanut firmaani ammattilaisia jotka todella osaavat hommansa. Liika suuntautuminen vasemmiston suuntaan ei välttämättä ole paras mahdollinen suunta mutta oikeistolaisuus ja Kokoomus ovat ne jotka todella riistävät kaiken itselleen ja maksumiehinä toimivat tavalliset duunarit niin raksoilla,telakoilla kuin kuljetuksessakin. Siksi kannatan parhaan mahdollisen palkan maksamista kaikille kuljettajille jotta nämä pysyisivät alalla.

      • Kuljetuspatruuna

        Minä ainakin kyykytän trenkitomppeleita ja hyväksikäytän kaikella tavalla. Orjuus pitäisi sallia laajemmin suomessa. Ottaisin hete muutaman sata kuskinkäivärää orjaksi ajamaan halpaa rahtia. Sais kato ajoooo, juuuuu. Se on silleen että Egyptistä tullee 20e kk miehet ajaan. Juuuu, se loppuu suomipenttien duunalut kato äkkiä! Ei oo kato ajuaaaa, juuu. Kun renkisimpanssit ei tajua että kun täysperä vetää 90centtiä kilometri niin ei siitä penalle maksella kun korkeintää 20centtii.


      • Kapitalistiriistäjä
        Kuljetuspatruuna kirjoitti:

        Minä ainakin kyykytän trenkitomppeleita ja hyväksikäytän kaikella tavalla. Orjuus pitäisi sallia laajemmin suomessa. Ottaisin hete muutaman sata kuskinkäivärää orjaksi ajamaan halpaa rahtia. Sais kato ajoooo, juuuuu. Se on silleen että Egyptistä tullee 20e kk miehet ajaan. Juuuu, se loppuu suomipenttien duunalut kato äkkiä! Ei oo kato ajuaaaa, juuu. Kun renkisimpanssit ei tajua että kun täysperä vetää 90centtiä kilometri niin ei siitä penalle maksella kun korkeintää 20centtii.

        Huvittavaa luettavaa..:)

        Mun niminerkkiä Kapitalistiriistäjä käyttää jo moni rekkahamppi..

        Siinähän käytätte..pitäkää kirjoitusten taso vain kohdillaan eikä tuollaista #askaa, kuin nyt olette söhertäneet:)

        Hyvää jatkoa sinne apina-osastolle...

        t.v OIKEA Kapitalistiriistäjä


      • real Kapitalistiriistäjä
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Huvittavaa luettavaa..:)

        Mun niminerkkiä Kapitalistiriistäjä käyttää jo moni rekkahamppi..

        Siinähän käytätte..pitäkää kirjoitusten taso vain kohdillaan eikä tuollaista #askaa, kuin nyt olette söhertäneet:)

        Hyvää jatkoa sinne apina-osastolle...

        t.v OIKEA Kapitalistiriistäjä

        Menepä kuule trolli takaisin sinne rotankoloosi. Sinä olet käyttänyt MINUN nimimerkkiäni jo kauan typeriin provoihisi. Kapitalistiriistäjän olen ominut itselleni jo vuosia sitten. Nyt sinä pelkuri trolli provoilet sillä aivopierujasi foorumille.


    • Kuljetuspatruuna

      Hyvävelikerho kokoontuu Kuljetusoatruunan Villalla ensi lauantaina. Paikalle tulossa Kapitalistiriistäjä, Isofyrkka, KAlle Kapitaali ja Saksanseisojavoima. Asialistalla penojen sössimiset, älyttömän suuret palkat, autossa asumiset, kuljetustaksojen alennukset ja penojen perheiden hyysäämiset.

      Tervetuloa Veljet!

      Nautimme kalliin illallisen konjakin ja sikarin kera. Illaksi tilattu myös "huvitusta" paikalle eli kivaa on tiedossa, myös renkivitsejä kerrotaan ja paikalle yritetään saada joka aito renkipena!

      • Rahoitta-Janne

        Illanistujaisiinne on tulossa myös verottaja,poliisi,työsuojeluvaltuutettu ja ulosottomies keskustelemaan miten persaukisten nk.yrittäjien velat saataisiin maksuun. Senverran on jäänyt pojilta rästiin veroja ja naftalaskuja sekä palkan välillisiä sotumaksuja että käräjille lähtevät kaikki em. mukayrittäjät. Työntekijöille romujenne huutokaupassa saadaan edes pieni osa heille kuuluvista rahoista. Että illanistujaisenne on teille pitkään aikaan viimeinen vapaailta. Siitä pitää huolen Suomen valtio ja kuljetusalan ammattilaiset!

        Ai niin ja sen "Villanne" sähköt on katkaistu,oven lukkopesät vaihdettu suurten verorästien vuoksi että kylmä saattaa nk. yrittäjäpojille tulla illanistujaisissaan koska kevät ei vielä kovin pitkällä ole eli kalsareita vaan reilusti jalkaan ettei tule pilille kylmä.


    • Anonyymi

      OIKEIN SUPERHULLU!

      t.lervolanseonmäen anoppilanväki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe