Jos saisit kaksi tuntia hänen jakamatonta aikaansa,

mitä tekisit?

Kuulostaa varmaan teinimeinigiltä, mutta tämä nainen haluaisi puhua, kuunnella, ja tulla kädestä pidellyksi :). Lopuksi voitaisiin halata oikein kunnolla ja jos siltä tuntuu, niin suukottaakin...

29

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aik. mies

      kuulostaa joo,,teinihän sä taidat ollakin. Naiset on erikseen

      • ap

        Niisk :(.

        Ei vaiskaan. Ei mulla ole ollut tapana puolituttujen kanssa hypätä ekana sänkyyn ;). Ja luulen, ettei hänkään olis siihen heti ryhtymässä, vaikka kovin kiinnostuneelta muuten vaikuttaakin :).

        Mitäs itse tekisit? Et vastannut.


      • ,,,,,,,,,,
        ap kirjoitti:

        Niisk :(.

        Ei vaiskaan. Ei mulla ole ollut tapana puolituttujen kanssa hypätä ekana sänkyyn ;). Ja luulen, ettei hänkään olis siihen heti ryhtymässä, vaikka kovin kiinnostuneelta muuten vaikuttaakin :).

        Mitäs itse tekisit? Et vastannut.

        jos nyt ensin kuitenkin lopettaisit tuon valehtelun huora.


    • s....

      tuohan on erittäin sivistynyttä ja aikuisen toimintaa-

    • ..............

      panna sitä pikkuhuoraa.

      • not my business

        ai haluat panna jotain maksullista kääpiö naista, tasokasta.


    • Nanroloni

      Purisin varmaan käteni poikki ja juoksisin karkuun

    • Tänään juteltua

      Kaksi tuntia riittäisi kaikkeen tuohon. Jatkoon voisi tarvita lisää. Saakohan sitä ehdottaa?

      • ap

        Siinähän olis jo hyvä päänavaus, kaippa tuo tuossa ajassa jo ehtis jatkosuunnitelmat selvitä?


      • ed
        ap kirjoitti:

        Siinähän olis jo hyvä päänavaus, kaippa tuo tuossa ajassa jo ehtis jatkosuunnitelmat selvitä?

        Näin luulen minäkin.


      • huora olet?
        ap kirjoitti:

        Siinähän olis jo hyvä päänavaus, kaippa tuo tuossa ajassa jo ehtis jatkosuunnitelmat selvitä?

        jaatko reikääsi ensitreffeillä?


      • s....
        huora olet? kirjoitti:

        jaatko reikääsi ensitreffeillä?

        tietty jos olen sinkku ja pahassa pahassa puutteessa


      • ei esteitä
        huora olet? kirjoitti:

        jaatko reikääsi ensitreffeillä?

        Kateellisten puhetta. Jos molemmille passaa niin eipä ole estettä.


      • ap
        huora olet? kirjoitti:

        jaatko reikääsi ensitreffeillä?

        Ei kai täällä kaikki ekoille treffeille olis menossa, kaipaajia on niin monenlaisissa tilanteissa.


    • 9+5

      Riippuu kai ne tekemiset siitä vastapuolestakin. Voitaisiin mennä vaikka kahville ja vaihtaa kuulumisia. Selvitellä vähän joitakin väärinkäsityksiä.

    • e

      Sytyttäisin kynttilät, kattaisin pöydän valmiiksi. Tehtäisiin yhdessä ruokaa, mozzarella-salaattia jotain tulista ... lihaa... kanaa... tämä MIES osaa tehdä ruokaa...hymyiltäisiin varmaan paljon, oltaisin vähän niin kuin , että ohoh.... ja kuunneltaisiin musiikkia ja oltaisiin vaan hämillään...ja siiten soittaisn tämän...koska TIEDÄN että tämä bändi on hänen yksi number one, hän ei vain tiedä tai muista, että minä muistan....=)

      http://youtu.be/ivFYVAntpw0

      • perunamuussi

        Tuo tulinen ruoka ei tee vaikutusta :).


      • e
        perunamuussi kirjoitti:

        Tuo tulinen ruoka ei tee vaikutusta :).

        Mutta muu tekee vai ? xD.... no, jospa joku tekee sinulle sitä muusia, ei muuten oikeasti huono valinta, hyvä perumamuusi on aivan ihanaa, mutta.... mutta =)


    • Kysyisin, että miten menee ? Katsoisin silmiisi ja koettaisin saada henkisen yhteyden.

      • teeeeeeeeee

        No sen ekan kanssa hoideltas mitä luultavimmin hommat heti kun päästäs pois kadun julkisivulta suljettujen ovien taa juorujen ja haulikoiden välttämiseks ja sen toka vaihtoehdon kanssa.. öö.. höm.. voi ei sama juttu. Ilman haulikoita. Kolmannen, joka vois tulla kysymykseen, myös hänen kanssa haulikot tulis taas kuvaan mut hommat hoideltais. Ei me osata muuta.


      • Olipa yllätys!
        teeeeeeeeee kirjoitti:

        No sen ekan kanssa hoideltas mitä luultavimmin hommat heti kun päästäs pois kadun julkisivulta suljettujen ovien taa juorujen ja haulikoiden välttämiseks ja sen toka vaihtoehdon kanssa.. öö.. höm.. voi ei sama juttu. Ilman haulikoita. Kolmannen, joka vois tulla kysymykseen, myös hänen kanssa haulikot tulis taas kuvaan mut hommat hoideltais. Ei me osata muuta.

        Eikös sulla ole myös kihlattu? Mitä hän tähän suunnitelmaan kommentoi?


    • ****

      Housut pois ja reikä pyöreäksi...

    • näin tekisin

      Mä varmaan kiittäisin aluksi, että hän on saanut mut huomaamaan kuin hyvin mun asiat on ja maailman paras mies vierelläni. Sitten aloittaisin varsinaisen toimenpiteen. Eli kehuisin hänen valittuaan ja yrittäisin saattaa heitä yhteen. Ehkäpä olisi juoni punottu valmiiksi =)

    • pitelisin kädestäkin

      Veisin hänet kotiini, jonka olisin laittanut tip top siistiiksi ja tunnelmalliseksi. Koiran olisin vienyt kaverille hoitoon pois jaloista pyörimästä ;).

      Auttaisin takin päältä, istuttaisin nahkasohvalle ja toisin baarikaapista lasillisen toivomaansa juomaa (alkoholittomiakin löytyy, koska en ole ihan varma, käyttääkö hän alkoholia). Keskustelisin sivistyneesti (jos en menisi ihan puihin tästä mahtavasta tilanteesta), ja valmistaisin hänelle ruusunlehtikylvyn, johon hän saisi mennä ihan itsekseen.

      Kylvyn jälkeen antaisin hänelle rentouttavan niska- ja hartiahieronnan. Tämän jälkeen aikaa on vielä jäljellä, voisimme joko jutella tai sitten jotain muuta, mikäli hän haluaa...

      m > n

      • ♥ sulaisi

        Mitä jos se koira olisikin se naisesi sydämen sulattava juttu :)?


      • viherpiipertäjä*

        Varsinainen "ekoteko" tuo kylpy, mutta noin romanttisen kuuloiselle henkilölle sallittakoon ;). "Ruusunlehtisuihku" kuulostaisi omituiselta ;).


    • et silleen
      • +??

        ei ketään voi omistaa


    • minä ainakin

      olen onnistunut pitämään itseni sinkkutyttönä lukuisista yrityksistä huolimatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe