Kuulostaa varmaan teinimeinigiltä, mutta tämä nainen haluaisi puhua, kuunnella, ja tulla kädestä pidellyksi :). Lopuksi voitaisiin halata oikein kunnolla ja jos siltä tuntuu, niin suukottaakin...
Jos saisit kaksi tuntia hänen jakamatonta aikaansa,
29
563
Vastaukset
- aik. mies
kuulostaa joo,,teinihän sä taidat ollakin. Naiset on erikseen
- ap
Niisk :(.
Ei vaiskaan. Ei mulla ole ollut tapana puolituttujen kanssa hypätä ekana sänkyyn ;). Ja luulen, ettei hänkään olis siihen heti ryhtymässä, vaikka kovin kiinnostuneelta muuten vaikuttaakin :).
Mitäs itse tekisit? Et vastannut. - ,,,,,,,,,,
ap kirjoitti:
Niisk :(.
Ei vaiskaan. Ei mulla ole ollut tapana puolituttujen kanssa hypätä ekana sänkyyn ;). Ja luulen, ettei hänkään olis siihen heti ryhtymässä, vaikka kovin kiinnostuneelta muuten vaikuttaakin :).
Mitäs itse tekisit? Et vastannut.jos nyt ensin kuitenkin lopettaisit tuon valehtelun huora.
- s....
tuohan on erittäin sivistynyttä ja aikuisen toimintaa-
- ..............
panna sitä pikkuhuoraa.
- not my business
ai haluat panna jotain maksullista kääpiö naista, tasokasta.
- Nanroloni
Purisin varmaan käteni poikki ja juoksisin karkuun
- Tänään juteltua
Kaksi tuntia riittäisi kaikkeen tuohon. Jatkoon voisi tarvita lisää. Saakohan sitä ehdottaa?
- ap
Siinähän olis jo hyvä päänavaus, kaippa tuo tuossa ajassa jo ehtis jatkosuunnitelmat selvitä?
- ed
ap kirjoitti:
Siinähän olis jo hyvä päänavaus, kaippa tuo tuossa ajassa jo ehtis jatkosuunnitelmat selvitä?
Näin luulen minäkin.
- huora olet?
ap kirjoitti:
jaatko reikääsi ensitreffeillä?
- s....
huora olet? kirjoitti:
tietty jos olen sinkku ja pahassa pahassa puutteessa
- ei esteitä
huora olet? kirjoitti:
Kateellisten puhetta. Jos molemmille passaa niin eipä ole estettä.
- ap
huora olet? kirjoitti:
Ei kai täällä kaikki ekoille treffeille olis menossa, kaipaajia on niin monenlaisissa tilanteissa.
- 9+5
Riippuu kai ne tekemiset siitä vastapuolestakin. Voitaisiin mennä vaikka kahville ja vaihtaa kuulumisia. Selvitellä vähän joitakin väärinkäsityksiä.
- e
Sytyttäisin kynttilät, kattaisin pöydän valmiiksi. Tehtäisiin yhdessä ruokaa, mozzarella-salaattia jotain tulista ... lihaa... kanaa... tämä MIES osaa tehdä ruokaa...hymyiltäisiin varmaan paljon, oltaisin vähän niin kuin , että ohoh.... ja kuunneltaisiin musiikkia ja oltaisiin vaan hämillään...ja siiten soittaisn tämän...koska TIEDÄN että tämä bändi on hänen yksi number one, hän ei vain tiedä tai muista, että minä muistan....=)
http://youtu.be/ivFYVAntpw0- perunamuussi
Tuo tulinen ruoka ei tee vaikutusta :).
- e
perunamuussi kirjoitti:
Tuo tulinen ruoka ei tee vaikutusta :).
Mutta muu tekee vai ? xD.... no, jospa joku tekee sinulle sitä muusia, ei muuten oikeasti huono valinta, hyvä perumamuusi on aivan ihanaa, mutta.... mutta =)
Kysyisin, että miten menee ? Katsoisin silmiisi ja koettaisin saada henkisen yhteyden.
- teeeeeeeeee
No sen ekan kanssa hoideltas mitä luultavimmin hommat heti kun päästäs pois kadun julkisivulta suljettujen ovien taa juorujen ja haulikoiden välttämiseks ja sen toka vaihtoehdon kanssa.. öö.. höm.. voi ei sama juttu. Ilman haulikoita. Kolmannen, joka vois tulla kysymykseen, myös hänen kanssa haulikot tulis taas kuvaan mut hommat hoideltais. Ei me osata muuta.
- Olipa yllätys!
teeeeeeeeee kirjoitti:
No sen ekan kanssa hoideltas mitä luultavimmin hommat heti kun päästäs pois kadun julkisivulta suljettujen ovien taa juorujen ja haulikoiden välttämiseks ja sen toka vaihtoehdon kanssa.. öö.. höm.. voi ei sama juttu. Ilman haulikoita. Kolmannen, joka vois tulla kysymykseen, myös hänen kanssa haulikot tulis taas kuvaan mut hommat hoideltais. Ei me osata muuta.
Eikös sulla ole myös kihlattu? Mitä hän tähän suunnitelmaan kommentoi?
Housut pois ja reikä pyöreäksi...
- näin tekisin
Mä varmaan kiittäisin aluksi, että hän on saanut mut huomaamaan kuin hyvin mun asiat on ja maailman paras mies vierelläni. Sitten aloittaisin varsinaisen toimenpiteen. Eli kehuisin hänen valittuaan ja yrittäisin saattaa heitä yhteen. Ehkäpä olisi juoni punottu valmiiksi =)
- pitelisin kädestäkin
Veisin hänet kotiini, jonka olisin laittanut tip top siistiiksi ja tunnelmalliseksi. Koiran olisin vienyt kaverille hoitoon pois jaloista pyörimästä ;).
Auttaisin takin päältä, istuttaisin nahkasohvalle ja toisin baarikaapista lasillisen toivomaansa juomaa (alkoholittomiakin löytyy, koska en ole ihan varma, käyttääkö hän alkoholia). Keskustelisin sivistyneesti (jos en menisi ihan puihin tästä mahtavasta tilanteesta), ja valmistaisin hänelle ruusunlehtikylvyn, johon hän saisi mennä ihan itsekseen.
Kylvyn jälkeen antaisin hänelle rentouttavan niska- ja hartiahieronnan. Tämän jälkeen aikaa on vielä jäljellä, voisimme joko jutella tai sitten jotain muuta, mikäli hän haluaa...
m > n- ♥ sulaisi
Mitä jos se koira olisikin se naisesi sydämen sulattava juttu :)?
- viherpiipertäjä*
Varsinainen "ekoteko" tuo kylpy, mutta noin romanttisen kuuloiselle henkilölle sallittakoon ;). "Ruusunlehtisuihku" kuulostaisi omituiselta ;).
- et silleen
toinen hänet omistaa
toinen häntä saa
silittää :'(
http://www.youtube.com/watch?v=6CS_XJc2Dak&feature=related- +??
ei ketään voi omistaa
- minä ainakin
olen onnistunut pitämään itseni sinkkutyttönä lukuisista yrityksistä huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174876
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2102622Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella301687- 251572
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291475Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491128
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81104Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962