läppäri + kaiuttimet / subbari

haluanääntä

elikkäs mulla on uusi, ihan tänä vuonna ostettu Acerin kannettava (käyttis windows 7) ja aiemmin pöytäkoneessani olleet kaiuttimet subbari ( http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/tietokoneen-kaiuttimet/LTLS21/logitech-ls-21-kaiuttimet-2-1 ). Kaiuttimet on ainakin tähän asti toimineet pöytäkoneessa normaalisti, mutta läppärissä äänenvoimakkuus kaiuttimien kanssa on pienempi kuin mitä ilman kaiuttimia kuunneltaessa, mikä ei mielestäni ole oikein. Läppärissä on vaan tuo kuulokeliitäntä, mutta kaiuttimien ohjekirjassa sanotaan että nää sopii nimenomaan molempiin liittimiin. Joskus olen myös kuullut jostain lisäosasta, millä sais ilmeisesti tuon liitännän myös läppäriin missä sitä ei ole, onko sellaista?

Vahvistin sitten taas ei toimi ollenkaan, jos sen laittaa päälle, se pitää vaan "häiriöääntä", sellasta tasaista ääntä, bassoa ei kuulu ollenkaan.

Onko siis nää menneet mahdollisesti rikki tässä välissä vai eikö tuo vahvistin vaan ole yhteensopiva tämän kanssa?

3

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etkö voi testata niitä kaiuttimia jossain toisessa koneessa? Minusta vaikuttaa, että kaiuttimesi ovat rikki, tai siis lähinnä niiden päätevahvistin. Varmista kuitenkin myös, että läppärin liittimestä kuuluu kuulokkeilla hyvin.

• haluanääntä

ei ole toista konetta saatavilla... kokeilisin jos voisin. kuulokkeet toimii normaalisti läppärissä :)

nuo kaiuttimet on olleet todella hyvät tähän mennessä, eivätkä todellakan olleet kalliit. samanlaiset mielelläni ostaisin tilalle jos se tosiaan on niin että nämä on vaan rikki. en vaan uskalla niitä ostaa jos vika onkin koneen ja näiden yhteensopivuudessa :/

• Hifiääniä nääs

Voi kuule, ei niistä kaiuttimista kuulukaan kuulua kovempaa ilman vahvistinta :D heh. Kokeile vekslata sitä vahvistimen minijackia läppärin reiässä jos on vaan kontaktiongelma. Ja jos ei toimi niin eihän nuo nyt herranenaika maksa kuin vajaan kakskymppiä :D eli mun kaapelit maksaa jo enemmän kuin sun pönttös :D ehhehe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      63
      1882
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      72
      1298
    3. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      12
      963
    4. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      98
      918
    5. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      87
      812
    6. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      78
      636
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      49
      600
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      534
    9. Toivotetaanko toisillemme

Juhannuksia vai ollaanko vihoissa
      Ikävä
      56
      507
    10. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      234
      446
    Aihe