Olen jostain saanut käsityksen että windows 7 pitäisi pyörittää vanhoja windows 95 pelejä. Joku vippaskonsti pitää tehdä, ladata netistä jotain tms. Sisko yhden pelin sai laitettua, mutta ei toista, osaisiko joku neuvoa?
windos 95 pelin sopiminen windows 7:kaan?
4
110
Vastaukset
- Riippuu ja..
roikkuu siitä pelistä ja Win7 bittisyydestä. Jos peli on puhdas 32 bit windows-peli niin jollain yhteensopivuus asetuksella voinee toimia. Jos pelissä on riviäkään 16 bit koodia ja seiska on 64 bittinen niin ei toimi. Dos-pohjaset pelit toimii mainiosti Dosboxilla. Kerrohan se pelin nimi meillekin niin katsotaan mitä voi tehdä.
- Pelin nimi oli?
NO, MIKÄ ON PELI?
Pelin nimi ja windows 7 Googleen, niin rupeaa tapahtumaan valaistumista.
Koitetaan yhteensopivuustilaa. Jos ei toimi sillä niin sitten se ei toimi. Näissä tapauksissa jotka ei toimi yhteensopivuustilassa kannatta yleensä asentaa Ubuntu LTS rinnalle (uusi versio tulee huhtikuussa) ja koittaa ajaa Winellä.
Jos sekään ei auta niin sitten peli on yksinkertaisesti hajonnut kelvottomaksi yhteensopivuuksien muuttuessa tässä viimeisen 17v aikana. Ehkä pelistä on tehty uudempi painos Windows 7:lle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691