Oletka kyllästynyt suomen talveen, sulla on kukkaro kunnossa ja haluasit lähteä jonnekkin lämpimään. Ota mut mukaan, oon tosi kiva ja pidän sulle seuraa. Oon hyväkroppainen, treenaan säännöllisesti ja ruokavalio on terveellinen. Ainut huonopuoli vaan että mulla ei oo rahaa eli matkustasin suoraan sanottuna sun siivellä, mutta vastalahjaksi lupaan ottaa sut huomioon ja pitää susta huolta koko lomanajan. Ota yhteyttä jos olet fiksu itsestään huoltapitävä nainen ja hauluat nauttia elämästä. Ikääkin saa olla vaikka enemmän, ei haittaa, itse olen 29v. kylonhianoo(ät)gmail.com
Söpö kundi etsii matkaseuraa vanhemmista naisista
Ihankivajätkä
2
398
Vastaukset
- ei maksullinen
juupa juu, että naisen rahoilla etelään rilluttelemaan ja kun kone on maassa niin lemppaat muikkelin???? Voiko joku nainen olla noin tyhmä/epätoivoinen? Luulis että varakkaille naisille riittää seuraa ihan kohdemaassakin???
- Kaikki kelpaa
Sulla kai se ulkonäkö suojaa senverran että ei onnistu muutoin kui itteksee?
Kateus ja kalut vai mitenkä se menikää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu614843Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183072- 1422685
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162208- 1201734
- 151613
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731387Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601371- 951287
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut991191