Onko kuu se Nibiru?
Milloin Nibiru vaihtui kuun tilalle?
Onko Nibiru alus?
Onko ihmiset kytketty jotenkin Nibiruun?
Kuka loi Nibirun?
KUU -Nibiru
9
93
Vastaukset
- wentiz
Ei
Ei ole vaihtunut
Ei
Ei
Kuka loi maailman? - pillerinpyöritys
ihmiset hengittää ruokaa ja uloshengittää kakkaa :) sillee se keho toimii
Aivot sisää hengittää ärsykkeitä ja uloshengittää tiedostamista- pillerinpyöritys
ja tietysti aivot myös uloshengittää käskyjä mihin se kakka uloshengitetään. ihmisyys pähkinän kuoressa
- pillerinpyöritys
pillerinpyöritys kirjoitti:
ja tietysti aivot myös uloshengittää käskyjä mihin se kakka uloshengitetään. ihmisyys pähkinän kuoressa
aivot sisää hengittää ärsykkeen siitä että kakka on tulossa. Sitte aivot uloshengittää vaihtoehtoja mihin se kakka olis hyvä uloshengittää.
Mutta uloshengityshän on aina lannoitetta jollekkin muulle kuten nämä hassun kuriset pähkäilyt täällä absurdeilla keskustelufoorumeilla. - Praat...ahaaa!
pillerinpyöritys kirjoitti:
aivot sisää hengittää ärsykkeen siitä että kakka on tulossa. Sitte aivot uloshengittää vaihtoehtoja mihin se kakka olis hyvä uloshengittää.
Mutta uloshengityshän on aina lannoitetta jollekkin muulle kuten nämä hassun kuriset pähkäilyt täällä absurdeilla keskustelufoorumeilla.Myös aivopierut ovat melko yleisiä silloin,kun pökäleet ilmoittavat olevansa tulossa.Siinä vaiheessa ainakin minä syöksähdän kunnon uffohenkilön tavoin näppiksen ääreen.Ja näppäilen eräälle skenelle aivopierujeni tuotoksia.Ilman hajua tosin.Tällainen on kuulemma aika yleinen käytäntö joissain uffo-piireissä.
- PissInTheEye
se uus kaksoisorbiitteri siellä kiertää ja mukamas mittaa kuun "painovoimakenttiä"...
joskus 30 vuoden päästä joku deep throat kertoo oikeen syyn, mix nasa lähetti ne sinne... kuolinvuotellaan, ja sittenkään kukaan usko. Nasa-kusetusta.
Ja se pimmeenpuolen viedeoraina... tayttä kusetusta! - 3D vAmMaNeN
Tuolta löytyy vastaus:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10373005- 3D vAmMaNeN
Sitten kun ymmärrätte tämän niin voitte ehkä ruveta YMMÄRTÄMÄÄN että ei sitä kuolemaa ole olemassakaan koska me KAIKKI olemme H.E.N.K.I.O.L.E.N.T.O.J.A!
ME emme ole kamppailemassa täällä mistään,vaan meidät on luotu ELÄÄÄN!
Sitä nuo pelkuri paskahousu illut ei halua teidän vielä pelkurimpien paskahousu orjien tietävän!
OLEN PUHUNUT,JAG HAR TALAT!!!!!!!
- KUUKUUHUUHUU
HUUTOÄÄNESTYS RATKAISEE.
KUU ON NIBIRU PULINAT POIS !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!561671Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1251272Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701221La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10816- 59745
- 64636
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37492- 36447
- 52442
- 43440