LAULUKOE!

huooono laulajaa

Onko muilla ollut seiskalla laulukoetta ja mitä lauloitte! :O Meille tulee ihan kohta laulukoe enkä ole edes selvillä siitä mitä laulan, koska se ei saa olla lastenlaulu! :D

53

7519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fifteen!

      olihan meillä:) se ei ollu pelottavaa vaan oikeastaan aika kivaa:D mä lauloin sweet lily hurriganesilta, koska me oltiin soiteltu sitä usein musan tunneilla:) mut se oli kyl aika vaikee laulaa... muut laulo lastenlauluja esim saku sammakkoo ja mä enkuks jotain vaikeeta:P

      • dss

        Mä lauloin Darude Sandstorm


    • muistan sen 12345678

      lauloin pndulum-slam ja skrillex-kill everbody

      • 193246

        Ei vittu oisin halunnu nähä ton slamin :DD


    • huoono laulajaa

      ... meillä se ei saa edes olla lastenlaulu, enkä osaa laulaa muita kun lastenlauluja :D

    • Helsinki---

      Kuulostat ihan kaveriltani Vilmalta!

      • huooono laulajaa

        Hahah, millä tavalla? :D Tuollaisia johtopäätksiä ei voi tehdä aloitusviestini perusteella! ^^


    • Avittaja Takahuhdist

      Meillä oli laulukoe vähän aikaa sitten. Sai laulaa vaikka Ukko Nooa -laulua. Lauloin The Beatlesin Yesterdayta ja vaikka hermostuksesta (piti laulaa ilman säestystä) sanat meni sekaisin ja ope auttoi sanojen järjestyksestä, sain 9:n. Kannattaa laulaa englanniksi, jos osaa englantia sen verran hyvin ääntää.
      Jos ei osaa, niin sitten vedetään jotain suomenkielistä Anssi Kelaa tai Anna Puuta. Jos sitä laulaa tosissaan ja ulkoa, niin eiköhän se numero ole vähintään kasi. Jos taas ei viitsi yrittää ja sanoo että "oho, mun täytyy mennä veskiin" ja sillä verukkeella pakenee ikkunasta ulos, niin onnee :D

      • Takahuhdin koulu

        Kuka oot? Mäkin oon Takahuhdist!
        Meilläkin on 5lk laulukoe, mitä vois laulaa?
        Oon kyllä hyvä laulaan, onneks.


    • 15

      Laulukirjan lyhin kappale oli jokin tuu tuu tupakkarulla, kaksi neljä riviä mitälie oli, luin sen läpi ja se oli siinä, en tietenkään laulanut koska en halua laulaa mitään. Äidinkielen opettaja ei mahtanut asialle mitään.

    • huooono laulajaa

      Meen kuule laulamaa jonkuu Frontside Ollien... -.-

    • Minäää:)

      Jos oot hyvä laulamaan enkuks nii Adele - Someone like you, helppo nimittäin!
      Jos suomeks, nii sit varmaa "Jos sä tahdot niin" . Noil on helppo saada hyvät pisteet. :) Ite lauloin Someone like you- kappaleen! Ysi tuli!

    • Minäää:)

      Sit oikeesti noit voi harjotella Youtubes vaik eka lyrics videolla ja sit sellasel karaoke videol jos ei oo laulajaa vaan laulat yksin, mieluiten tossa järjestyksessä! Millon se on, ei kai huomenna? :D

      • kympillä mennään

        Ite lauloin adele-someone like you j kymppi napsahti !


    • Et sillee

      Mä lauloin joskus vitosel Juha Tapion Kaksi puuta... Ja ysi siit tais tulla.

      • Laulaja:P

        Mä niin vihaan sitä biisiä :D Ja sitä kuulee joka paikassa xd


    • helpot sanat

      Laula LMFAO- Sexy and I know it!

    • kgjhfdfdgf

      Lauloin seiskalla ukko nooan, tai en edes oikeestaan laulanu. Oisin saanu kutosen tokariin mutta sain seiskan kun soitin kitaraa joskus. Ja en minä sitäkään osannu =D

    • unnukanunnukalailai

      Joikaa lappalaisia kansanlauluja. Ei voi väittää että olis mennyt nuotin vierestä tai että unohtaisi sanat. Kumpiakaan ei varsinaisesti ole, kymppi siis tiedossa!

    • envoielääilmanmusaa

      Mä aion laulaa Avril Lavignen " When youre gone" :in.

      • Laulaja:P

        Wau... meniks hyvinki??? o.o


    • Minä

      Toi Juha Tapio vois olla hyvä : )
      Mulla on perjantaina laulukoe!!

    • fnfn

      Mä lauloin hämä-hämä-häkin, vaikein laulu ikinä. Sain -.

      Ala-asteella sain 6 sellasesta mistä muut sai 8-9 ja sitten toisesta laulusta mä sain 8 kun muut sai kutosia.

    • En mennyt.

      Meillä oli jollain luokalla (en muista millä :D), en mennyt. Arvosana tippu numerolla, mutta kun ei musan arvosana mihinkään vaikuta niin aivan sama.

    • MarkHenry

      Maamme laulu on paras valinta, ja pyydä opettajaa viellä pianolla säestämään, niin äänesi ei kuulu niin hyvin siitä pianon pimputuksen läpi.

      • Laulaja:P

        Mä oisin laulanu sen mutta ku en osannu sanoja xxxxdddd


    • Dabrute

      Jos osaat englantia niin Metallican unforgive. Itse lauloin seiskalla Metallican Fight fire with fire( tai ainakin yritin:D) Ja sain jo pelkällä yrittämisellä siitä 9.

    • xxxdddd

      Joka ikinen stressaa laulukokeist ja iha turhaa :D Kaikille kumminki tulee se 9 tai 10 kuha vaa valitsee oikeen biisin :) Se "Someone like you" on kyl aina ollu hyvä valinta :PPPP

      • laulukoe tulossa

        Hei mulla on tulossa maanantaina laulukoe mutta onko linda vink vink vink liian härö käykää kuuntelee jos ette tiedä mikä kappale se.on kiitls jo etu käteen vastaknneille


    • Harmittaa13

      Mulla oli laulukoe ja harjottelin kotona todella paljon... Ala-asteella sain laulukokeista sitä 9 ja vitosella sain muistaakseni 10. Mutta silloin opettaja soitti PIANOA mukanani. Nyt siellä pitää laulaa pienessä huoneessa jotenkin nolottaa koko aika ja ääni värisee, mutta olen ihan varma että osaan laulaa sen. :(

    • Uneton.

      Mä oisin laulanut Jar of Heartsin, mutta se laulukoe tuli ihan yllättäen, eikä mulla ollut ihan kaikki sanat muistissa niin päädyin tuiki tuiki tähtöseen XD

    • sweety

      heips, oon nelosella, ja kun oli laulukoe nii mää lauloi sen jonkun joululaulun joka meni näin:
      Kuului laulu enkelten kautta avaruuksien...

      Tuli 10

    • bettersingerthanyou

      muut tääl kehuskelee että on saanu ysin laulukokeesta .... kui paskoja työ oikee ootte xDDDD ite oon ysillä ja on pikkase vaikeempi arvostelu ku jossai seiskalla tai alemmalla luokalla xDD ja lauloin dianan että repikää siitä :) eikä oo mikää one directionin diana todellakaa xd

      • UIUIUIUIUIII

        Jaatko nimmareita jossain, tuun heti jonottaan!


    • bea.t.

      lauloin seiskalla linnansa vanki, ja kymppi tuli. jos se nyt ketään enään liikuttaa

      • waaaaaaaaaaaaaaaaaat

        Minua. Minkä fucking linnan


    • Pianotyttö

      Melllä oli vasta kasilla, mutta ei ollut pakko laulaa, sai myös soittaa jotain. Soitin pianolla yhden TV-sarjan teeman ja sain kympin. Yksi poika repäs 9 1/2 rummuilla!

    • Helmix123

      Joo siis mul oli nelosel ja en pystyny laulaa halusin uusii mut ei oo vielkää uusittu mut nyt 6lk nii pitäs taas nii emt .. Ärsyttää mut ei voi mt.

    • Random1221

      Seiskalla oli laulukoe, itsenäisyyslaulu :D

    • voiniitäaikoja

      Seiskalla oli laulukoe, joskus herran vuonna 1996. Muistan sen koska minulla oli äänenmurros pahimmillaan ja laulu oli sen kuuloista. Opettaja lopetti pianolla soittamisen ennen ensimmäisen säkeen loppua. Kysyin, laulanko toisen. Ei tarvinnut.

      Numeroa ei tullut, koska äänenmurros.

    • rqrtqwtq

      Oli laulukoe mut kutosella. Jotain lauloin ja musanmaikka kuunteli ja pisteytti. Hieman absurdi tilanne

    • Yzzo

      Mä lauloin Paranoidin takaperin, kymppi tuli

    • lolzivov

      Musiikkiluokalla ala-asteella 3-6 pakollinen laulukoe, kaikista 10 ja nyt seiskalla syksyllä 10 ja huomenna olisi vapaaehtoinen jonne menenxd

    • evelinaonhyvä

      Meillä oli tää viime viikol mut oon kasil ja mul on valinnainen musiikki.
      Lauloin ite Evelina - Vuoristorataa ja täytyy kyl sanoo että opettaja vähä yllätty ku lauloin sen vaik oon poika ja meinas eka kieltää sen mutta sanoin että kyl mä tän ny vedän sori vaa :DD
      No lopuks sitte opettaja anto siit kuiteski täydet pisteet ku oli sen verran "erikoine" biisi valinta eikä tullu yhtää mitää virheit sanois ja meni kokoaja rytmis kuulemma ja muutenki menin jotenki iha fiiliksii ja aloin tyyliin heiluu siin ja näin :DD

    • mansikkamarja300

      meillä on ihan just ja laulan varmaan katri ylanderin masikkamäen :3

    • Vähämyöhäskö

      Mä lauloin viimeeks Suvi teräsniskan Täydellinen elämä, koska siinä oli helpot sanat oppia ulkoa.

    • werfwer

      Lauloin: joko Poikittain maantiellä olevasta hepokatista tai solisevasta lähteestä jonka luokse jostain syystä jään ja joitain semmosta. Tai sitten molemmista. Musiikkiopen kans soitinvarastossa, oli se hirveää. Siitä puuttui vapaus ja laulamisen tahto. Nyt vanhempana oon haksannu että saattas mulla ollakki komea lauluääni ihan mekaanisessa mielessä. Ja miksei se voi olla perittyäkin, onhan äitini veljissä hyvä-äänistä sakkia. Mutta psyyke vaan on sen verran romuna etten uskalla missään laulaa ihmiskorvan kuullen semmosella äänellä että kokisin oikeasti laulavani.

    • ytrtuy
    • HARRITÄTI

      Ite lauloin finlandian

    • Anonyymi

      Ite lauloin bts pied piperin oli kyl hauskaa ja ku siin on koreaan niin sain 10

    • Anonyymi

      Olen 5lk ja meille on tulossa näytä taitosi koe. Ajattelin et voisin laulaa mutta en tiedä mitä.

      • Anonyymi

        Se koe oli tänään. Jännitti ihan sikana. Lauloin Behmin päästä varpaisiin Ja sain 10 mikäli se ketään kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se koe oli tänään. Jännitti ihan sikana. Lauloin Behmin päästä varpaisiin Ja sain 10 mikäli se ketään kiinnostaa.

        Mikä on näytä taitosi koe?


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      96
      1792
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1352
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      45
      837
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      832
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      799
    Aihe