Onko kenelläkään tietoa mitä on ProArgi9 & Mistify tuotteet? Pitäisi olla terveysvaikutteisia? Onko tarkoitettu vain herkkä ja hyväuskoisille ihmisille?
Ensimmäinen kolmen kuukauden satsi on ainakin poskettoman kallis melkein 300 euroa, tuntuu ainakin vähärahaisesta.
Synergyn tuotteet
17
3269
Vastaukset
- On muitakin..
Tuottaa typpioksidia ja sitä kautta terveysvaikutuksia.. Kokeile Kyänin terveyskolmiota. Tossa Nitro FX lisää typpioksidituotantoa, Sunrise takaa vitamiinit ja antioksidantit sekä Sunset omegat ja E-vitamiinin..
- maistellut
Selasin Kyanin sivuja näyttäisi melko samantyyppisiltä elämän eliksiireiltä, en löytänyt hintatietoja tai en osannut etsiä. Mitähän mahdollisesti maksaa esim. kolmen kuukauden satsi? Onko hintansa väärti? Taitaa sekin olla pyramiidi tyyppinen markkinointi. Synergy ainakin vaikuttaa jonkinlaiselta kusetukselta.
- On muitakin...
maistellut kirjoitti:
Selasin Kyanin sivuja näyttäisi melko samantyyppisiltä elämän eliksiireiltä, en löytänyt hintatietoja tai en osannut etsiä. Mitähän mahdollisesti maksaa esim. kolmen kuukauden satsi? Onko hintansa väärti? Taitaa sekin olla pyramiidi tyyppinen markkinointi. Synergy ainakin vaikuttaa jonkinlaiselta kusetukselta.
Kolmen kk:n satsi esim. Sunrise-monivitamiinimehua maksaa 130e. Jokaista tuotetta voi ostaa erikseen tai sitten terveyskolmio-pakkauksen, jossa noi kolme. sen hinta n. 120e/kk. Tehokkaita ovat ja toimivat - mm. energiataso noussu ja vastustuskyky parantunut. Oon käyttänyt 1,5v, en joka päivä, mutta suht säännöllisesti. Mielestäni hinta ok, koska tilaan itselleni edustajahinnalla. Tosin asiakkaitakin mulla on. Kyänia markkinoidaan verkostoidealla ja luotettava on ollut. Eli kusetukseksi en voi sanoa. Toki joku niinkin ajattelee.. Kyanin sivuilta voi tilata klikkaamalla Osta nyt, ostoksiin tarvitsee koodin 242668 ja sitten pääsee verkkokauppaan.
- pallero
On muitakin... kirjoitti:
Kolmen kk:n satsi esim. Sunrise-monivitamiinimehua maksaa 130e. Jokaista tuotetta voi ostaa erikseen tai sitten terveyskolmio-pakkauksen, jossa noi kolme. sen hinta n. 120e/kk. Tehokkaita ovat ja toimivat - mm. energiataso noussu ja vastustuskyky parantunut. Oon käyttänyt 1,5v, en joka päivä, mutta suht säännöllisesti. Mielestäni hinta ok, koska tilaan itselleni edustajahinnalla. Tosin asiakkaitakin mulla on. Kyänia markkinoidaan verkostoidealla ja luotettava on ollut. Eli kusetukseksi en voi sanoa. Toki joku niinkin ajattelee.. Kyanin sivuilta voi tilata klikkaamalla Osta nyt, ostoksiin tarvitsee koodin 242668 ja sitten pääsee verkkokauppaan.
Minä olen taas vakuuttunut Proargi-9 & Mistify -tuotteiden tehokkaasta ja toimivasta laadusta. olen erittäin kiitollinen , että löysin hyvän terveystuotteen koko elimistölleni. Unen tarve vähentynyt, energia lisääntynyt, astmaoireineet vähentyneet, maksaarvot parantuneet ja paino pudonnut jo kolmen kuukauden käytön aikana. Odotan vielä tuloksia verenpaineeni alentumiseen.
- Anonyymi
maistellut kirjoitti:
Olen käyttänyt k.o. tuotteita n. 6-7 vuotta ja minulta se vei ainakin levottomat jalat-syndrooman, verenpainelääkkeitä en ole tarvinnut muutaman kuukauden käytön jälkeen. Jos jostakin syystä jää pitempään ottamatta, siis useamman päivän, huomaan vanhojen oireiden palaavan. Sitä siis pitää ottaa koko ajan yksi annos päivässä, mutta niinhän on muidenkin lääkkeiden kanssa. Suosittelen, parantaa elämänlaatua huomattavasti. Kyse oli siis Synergyn Proargi 9
- nainen pohjanmaalta
joo..mulla käytössä nyt sekä mistify ja proargi.viikon olen nyt syönyt molempia ja oksettava olo kokoajan.kuka tietäis mistä se vois johtua..kuuluuko se jotenki tähän alkuun.oon kuullu kyllä paljon positiivisia juttuja mut mua askarruttaa tää pahoinvointi.
- kuona-aineet
tällaisessa tilanteessa on kysymys elimistön puhdistumisesta, eli kuona-aineet on lähteneet liikkeelle. Juomista tulisi lisätä reilusti. PhytoLifea ja vettä useampi litra päivässä, niin pääsee kuona-aineet luonnollista reittiä ulos.
- Säännöllinen käyttäj
Säännöllisesti kyttävä (noin 2 vuotta)
Noin kolmen kuukauden ProArgi9 :n käytön jälkeen, kysyi parturini syytä siihen, että uutta (4 cm pitkää) hiusta oli ilmestynyt päähäni (on nykyisin täyspitkää). Seuraavaksi havaitsin, että ankarat krampit, jotka vaivasivat öisin, katosivat. Polvistani hävisivät kivut, jotka vaivasivat portaita kulkiessa, oikeasta polvesta kokonaan ja vasemmastakin melkein. Jäätiköllä kaatuessani loukkasin oikean olkapääni. Hiuksia en kyennyt kampaamaan. Jonkin ajan kuluttua huomasin olkapääni oireettomaksi. Verenpainelääkkeistä pääsin eroon kokonaan ja diabeteslääkkeitä olen vähentänyt yli 50 %:a. Virkeystasoni on nousut huomattavasti. Verisuonten kuntomittauksessa havaittiin noin kuukausi sitten, että suonet olivat nuortuneet 18 vuotta edellisestä mittauksesta.
Käytän nykyisin kaikkia kolmea Synergy-valmistetta sekä Zinzinon jakelemaa Balance Oilia. Nämä kaikki tuotteet ovat ruokaa ja niiden vaikutuksesta erilaiset tulehdukset elimistössä häviävät ja keho alkaa korjata itse itseään. - ravinto vaikuttaa
Synnyin vuonna 1968.
Olen lapsesta asti saanut banaanista allergisia oireita (kovaa vatsakipua ja turvotusta).
Lopetin maidon juonnin n. 12 vuotiaana, koska Pekka Puska sanoi maidon rasvan lihottavan ja tappavan minut. Uskoin. Söin joskus rasvatonta jogurttia, vaikka ne maistuvat aivan järkyttävälle sekä tavallisia juustoja olen syönyt aina.
n. 15 vuotiaana alkoi päänahkani hilseilemään ja kutiamaan. Kokeilin kaikkea mahdollista shampoota ja 10 vuoden etsinnän jälkeen Bio sarja oli sopiva, kun käytti sarjan 4 erilaista shampoota vuorotellen eli joka pesukerralla oli eri shampoo.
23 vuotiaana diagnosoitiin laktoosi-intoleranssi.
n. 30 vuotiaana aloin saamaan allergisia oireita koivun ja lepän siitepölystä, johon söin antihistamiinia vuosia. Sain oireita myös punaisesta paprikasta ja currysta, joten niiden syöminen piti lopettaa. Lisäksi sain allergisia oireita jostain ulkopuolisesta, joka hävisi kun tuli pakkanen ja lumi. Alkoi taas heti lumien sulattua. Söin vuosia antihistamiinia lähes läpi vuoden.
Lisäksi kärsin aina jonkinasteisesta ummetuksesta tai kovasta vatsasta, vaikka söin aina täysjyvää (aamupuuro) ja 100% ruisleipää pari palaa illalla. Viimeiset vuodet söin ainoastaan luomua ja juureen tehtyä hapanruisleipää.
Vuonna 2009 luin Tiede-lehden keskustelupalstan D-vitamiiniketjua ja sen innoittamana aloin syömään D-vitamiinia 100µg/vrk syyskuun alusta toukokuun loppuun, koska kesällä olen päivällä auringossa nahka paljaana. Tämä helpotti siitepölyallergiaa jonkun verran, mutta jouduin silti syömään antihistamiinia lähes vuoden ympäri. Lukuisia muita positiivista asioita huomasin koko kropassani tästä D-vitamiinin riittävästä saannista, joka on myös verikokeella varmistettu (113 nmol/l).
Syksyllä 2011 jätin viljat ruokavaliosta ja korvasin ne kasviksilla, juureksilla, pähkinöillä, hedelmillä, marjoilla, hyvillä rasvoilla ja proteiinilla.
Keväällä 2012 ja 2013 ei tullut mitään oireita siitepölystä.
Myös päänahan kutina ja hilseily loppui ja voin pestä hiukseni millä tahansa shampoolla kuukausitolkulla. Myös hiuksia kasvoi runsaasti lisää (parturi kertoi hiuksieni uuskasvusta) ja huomasin sen lopulta itsekkin, kun hiukset olivat paksummat kuin koskaan ennen.
Myös kaikki ruoka-aineallergiat, masennus, suolistovaivat, verensokerin jatkuvat heittelyt, jatkuva nälkä ja heikotus poistuivat viljojen myötä. Näihin lääkäri kyllä määräsi kaikenlaisia lääkkeitä.
Keliakiaa tai vilja-allergiaa ei ole.
12/2012 lakkasi alkava nivelrikko oireilemasta ja on ollut oireeton jo 6kk.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htmIhan tosissani uskoin ystäviä ja käytin Synergyn tuotteita päivittäin noin vuoden. Mitään erityistä en huomannut, mutta minulle sanottiin, että niitä pitää käyttää kauan. Kalliita ovat, mutta jatkoin. Sitten yhtäkkiä jo ennestäänkin vaihtelevat verenpaineeni - lääkityksestä huolimatta - jäivät pysyvästi huipputasolle (yli200/yli 100). Koska olin väsynyt, hakeuduin kuntosalille. En siellä mitenkään reuhtonut, mutta suoritin rauhallisesti minulle suunnitellut ohjelmat. Ryhmäliikunta tuntui liian kovalta, joten karttelin sitä.
Ja sitten, erään treenipäivän jälkeen verenpaineeni oli tosi korkealla. Lääkkeen lisääminen ei auttanut. Ja sama tilanne seuraavana päivänä. Illalla hakeuduin päivystykseen. Sielläkään eivät saaneet verenpainettani laskemaan, vaikka sain lisälääkkeitä ja lopulta jo niitä pistoksinakin. Lääkäri lähetti minut kotiin uuden verenpainelääke reseptin kanssa!
Laittauduin yöpuulle, mutta yhtäkkiä sain kauhean hartiasäryn, joka säteili vasempaan käteen. Soitin hätänumeroon ja minut vietiin keskussairaalaan ja siellä suoraan operaatioon: kaksi pallolaajennusta!
Synergyn tuotteilla luvattiin nimenomaan verisuonten puhdistumista. Ja kuitenkin kaksi tärkeää suonta sydämessä olivat tukossa!
- Mistifysta
itse olen käyttänyt ProArgia ja Mistifyä puoli vuotta ja voin sanoa, että elämänlaatuni on parantunut huimasti. Poissa on päänsäryt ja jatkuva väsymys. Uni on levollista ja virtaa riittää.
Olen aina käyttänyt erilaisia lisäravinteita, vitamiineja jne, mutta nämä on ainutlaatuisia. Suosittelen rohkeasti kokeilemaan, sillä tuotteilla on 90 päivän palautusoikeus.- CHRIS2
mistä hankit tai tilasit mistifyn tuotteia?
- Uusi elämä
Joopa joo sanoisi joku..niin sanoin minäkin..en ihan hirveän helposti ole "höynäytettävissä" tuollasiin mutta kaverini jatkuvasti tuotteita hehkutettuaan sai minut lopulta luovuttamaan :) Ajattelin, ettei ole hinta tai mikään, jos todellakin puoletkaan hänen puhumistaan vaikutuksista pitäisi paikkaansa. Ja saisinhan ainakin sitten sanoa, ettei toimi, lopeta jauhaminen. Olen nyt hörpinyt pullollisen Mistifyta ja voi pojat! Olen muutamassa viikossa saanut enemmän aikaiseksi, kuin koko vuonna yhteensä. En enää heräile ja pyöri yöllä sängyssä vaan ihan oikeasti nukun kuin tukki. Aamulla herään virkeänä ennen herätyskellon soittoa ja "torkkukytkimellä" vehtaaminen on historiaa. Iho on paljon paremmassa kunnossa, ikään kuin nuortunut : ). Ennen syksyt olivat minulle todella vaikeata aikaa, halusin vain käpertyä talviunille ja aamulla vain toivoin, että olisipa jo ilta...työpäivän jälkeen pienimpäänkin asiaan "ryhtyminen" on ollut tervanjuontia. Eipä ole enää. Vauhtia riittää ja olen saanut valmiiksi "projekteja", jotka ovat odottaneet tekijäänsä vuosia. Seuraavaksi otan käyttöön sen Proargin, joka sisältää L-arginiinia. Siitäkin näkyy löytyvän paljon tutkimuksia, joiden perusteella voisi odottaa ihan mukavia tuloksia omalle raadolle, koska olen mm. tupakoinut toooosi kauan. Noista Mistifyn uskomattomista vaikutuksista johtuen kiinnostuin noista jutuista ja läksin etsimään tietoa netistä, voisiko tuo aine ihan oikeasti vaikuttaa noin...luin paljon noista "vapaista radikaaleista", joista ystäväni vauhkosi. Hui, kun säikähdin...vanheneminen ja suurin osa sairauksista, johtuu nimenomaan noiden vapaiden radikaalejen vaikutuksesta elimistössä. Niiden vaikutusta torjuu antioksidantit...ääh, en jaksa selittää mutta käykää ihan oikeesti lukemassa noista jutuista..järkytytte itsekkin. Tuo Mistify on siis puhdas "marjamehu", joka sisältää jättimäärän noita antioksidantteja. Tällaisenkin tiedon löysin: "Mistifyn Orac-arvo (antioksidantti arvo) on 38153/100g. Esimerkiksi Suomen marjoista "tuoreella" mustikalla korkein Orac arvo on 2400/100g." Aattelin ottaa itelleni ne tunnukset, joilla voi tilata itse tuotteita tukkuhinnalla. Siinä ei kuulemma ole kuin muutaman kympin kertamaksu, saisi liemet huomattavasti halvemmalla ja voisihan ehkä vähän tienatakin taskurahaa myymällä tehojuomaa frendeille...moni on jo kysellyt, mitä aineita käytän, kun ovat ihmetelleet laiskiaisen uutta vauhtia...Eli mitä tästä opimme? Joskus vaan kannattaa uskaltaa ottaa riski, että luvatut terveysvaikutukset pitävät paikkansa : D
- Merkku
Itse olen käyttänyt nyr reilun kuukauden.. ihan vaan piti kokeilla kun tuttu niitä suositteli. Ennen tullut kokeiltua monia tuotteita. Aina olen ollut aamuvirkku, mutta nyt virta riittää pitkällle iltaan ja työkin tuntuu helpommalta ja vähemmän stressaavalta. Meillä mies on aina suhtautunut kaikkiin lisäravinteisiin niin että ei ikinä, mutta nyt ottaa päivittäin ja yölliset sängyssä pyörimiset on jääneet :). En vieä ihan uskokkaan että voisi olla totta, muutama työkaveri on jo halunnut kokeilla..kun ovat huomanneet vaikutukset. Käytän ProArgia ja Pyhtolifeä, Mistyfy ei jostain syystä tunnu sopivan minulle.. mutta nämä kaksi täydellisesti. Itselläni ei ole tarkoitus alkaa näitä myymään tai hankkimaan lisää tiimiläisiä vaan minulle riittää että voin auttaa läheisiäni.. tietenkin kerron jos joku kysyy ja olen omista purkeista myynytkin kokeilupurkiksi haluaville. Pro Argin teho perustuu sitruliiniin.. näin arginen teho paranee ja vaikutusaika pitenee. lisäksi yhdessä annoksess aon 5x se määrä, mitä monissa luontaistuotekaupan tuotteissa.
- Anonyymi
Itse käytän ProArgi9 1/2 pussia päivässä. Verenohennuslääkitys tukostaipumusta (syytä ei ole löytynyt) Jos liikkuminen jää päivällä vähäiseksi, tahtoo illalla pohjetta kihelmöidä jos en ole ProArgia ottanut. 3 syvälaskimotukosta pohkeessa ollut. Minulle ainakin apua ja 1/2 pussia riittää 15mg Xarelto lääkkeenä. Olen käyttänyt useamman vuoden ja tulen jatkossakin käyttämään. N 46v
- Anonyymi
Jos verkostomarkkinoinfirmojen tuotteet olisivat niin kovia kuin mainosmiehet väittää niin nehän olisivat jo vuosia sitten levinneet koko Suomeen.
- Anonyymi
Useimmissa on "terveysvaikutteita" vain myyjälle, voi matkustaa rantalomille.
Pillereitä ei kannata aloittaa popsimaan nuorena, kehon oma vitamiinituotanto häiriintyy.
Ensin pitää olla syy mihin etsii ratkaisua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337552Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213380Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521500Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291427PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1831410Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221401- 1461295
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511173Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1761054- 39986