kaveri sano että päivittää pios nii kone toimii paremmin mistä tuon päivityksen löytää oon yritäny vaikka mistä
piosin päivitys?
10
129
Vastaukset
- dgfdfg
Tarkoitat varmaankin BIOS (Basic Input Output System) http://fi.wikipedia.org/wiki/BIOS
BIOS:ia ei yleensä kannata alkaa päivittelemään jos koneessa ei ole jotain BIOS:iin liittyvää ongelmaa. BIOS:in päivittäminen ei ole täysin riskitön operaatio sillä jos vaikkapa virta sattuu katkeamaan flashayksen aikana koneesta voi tulla ns. "tiiliskivi".
Ensinnäkin sinun täytyy selvittää mikä emolevy koneessasi on ja mikä bios versio siinä on. Tämän jälkeen sun pitää selvittää mikä on uusin bios versio ja mitä se korjaa (ja jos bios täytyy päivittää järjestyksessä versio kerrallaan niin teet niin). Jos teet jotain väärin ja flashaat väärän version tai väärän bioksen kone ei enää välttämättä käynnistykään.
Emolevyn ohjekirja esiin ja jotain tietoa voi saada bios versiosta käynnistysruudusta / bios ruudusta. Mitään ohjetta ei voi antaa kun ei me edes tiedetä mikä se sun kone on :)- ei löyhy
tuota en löytäny mistähän löytyis mun koneeseen pios?
- paljon kirjaimia
voitko vastaan vähä lyhyemin
ei löyhy kirjoitti:
tuota en löytäny mistähän löytyis mun koneeseen pios?
Kristallipallo ei kerro mikä kone on kyseessä.
- kkaveri kerto
M-Kar kirjoitti:
Kristallipallo ei kerro mikä kone on kyseessä.
on tietokone tieteski ookko hönö?
kkaveri kerto kirjoitti:
on tietokone tieteski ookko hönö?
No kyllähän se sitten Googlella löytyy.
- öhöhöh..
Ei kukaan täyspäinen ala toimivan koneen BIOS:in päivittämiseen, sillä sen jälkeen se voi olla täysin toimimaton kone.
Kaverien jutut eivät ole yleispäteviä.- piosi päivitmä
ku kaveri sano että pios nii pelitki toimii paremmin mun kaveri on haka nois kone jutuissa
- Rr
piosi päivitmä kirjoitti:
ku kaveri sano että pios nii pelitki toimii paremmin mun kaveri on haka nois kone jutuissa
Kysy sitten siltä kaveriltasi, älä täältä.
-Rr - 16
piosi päivitmä kirjoitti:
ku kaveri sano että pios nii pelitki toimii paremmin mun kaveri on haka nois kone jutuissa
Trollikaverisi on aika haka trollaamaan jos saa sinutkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483