Domain

mmmoi~~~~

No niin,
kiitän suuresti jos tänne joku päätyypi vastailemaan!

Asiani koskee omaa 'kotisivunimeä', eli domainia. Siis, mä oon tehny nyt "kotisivut", mut siinä on vaan sellanen omituinen linkki. file:///C:/Documents and Settings/--/Omat tiedostot/---/page1.html.
(--- kohdilla on nimeni sekä kansion nimi... )

Niin, miten saisin oman domainin ja miten saan tuon lisättyä... Siis en ymmärrä. Anteeks tämä heikkotietoisuuteni, mutta nyt kun vihdoin tajusin miten tehdään sivut, en tiedä mistä saan ilmaisen domain-osoitteen. Pääte ei haittaa, mikä tahansa se onkaan, kunhan ilmainen, se käy.

Ja muilla on järkevä osoite tuossa, mutta miks mulle tulee tuommonen tiedostohommeli?

SUURI HALI KAIKILLE VASTANNEILLE!

10

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daasassasas

      siksi tulee kun sivusi ovat edelleen omalla koneellasi... Tai jos oletkin siirtänyt ne "jonnekin" niin linkki osoittaa edelleen väärin...

      Domainia ja kotisivutilaa kannattaa harkita vaikka tuolta:

      https://www.nettihotelli.fi/

    • mmmoi~~~~

      Jep, mut sitä mietinkin että miten saan just vaihdettua sen silleen et se on esim. nimi.com tai jotain sellasta. En ymmärrä. Tarviiko siihen ees domainia, mun tietojen mukaan tarvii.

      Hyvä muuten, mut tarvitten ilmasen domain-osotteen, en voi alkaa maksamaan kuukausi/vuosi tai mitään muitakaan kuluja. En ees kertamaksuja. Kyllä olisin löytänyt jo kauan sitten domainin, mut en voi maksaa siitä.

    • mmmoi~~~~

      Tuolla hakusanalla oon ettiny varmaan miljoonasti eikä mitään oo löytynyt.

      En oikeestaan pääasiassa nyt ookkaan ettimässä domainia, ensin yritän tehdä mahtavat nettisivut, mut html-koodaus onkin yllättävän vaikeaa. Ainakaan hienoja tehdessä.

      Tiedätkö tästä aiheesta mitään?

    • jotakin

      Aika usein laajakaista sopimukseen sisältyy jonkin verran kotisivutilaa. Tosin nekin on lähes aina alidomaineja.

      Lyhyesti vastaus: Et saa esimerkiksi net, org, fi päätteitä mistään ilmaiseksi.
      Parempi kun maksat vaikka sen reilu 20€ vuodessa verkkotilasta ja net domainista.
      http://vvebhotellit.com/ Ei ehkä huippu mutta riittää peruskäyttäjälle kotisivuiksi.

    • arghrahar

      KYSYMYKSIÄ http://vvebhotellit.com/ :in käyttäjille:

      1. Voiko kyseisessä osoitteessa tehdä itselleen kotisivun ilman koodauksia?

      2. Onko tämä osoite tarkoitettu vain yrityksille, vai voinko tehdä tavallisen tallaajan blogityylisen sivuston?

      3. Haluan tehdä kotisivut täysin omalla domainilla ja niin, että käytössäni on joku valmis pohja jota vaan muokataan netin kautta. Onko tämä vvebhotellit siihen tarkoitukseen vai olisiko joku muu parempi? Mitä tällainen lysti tulisi suurin piirtein maksamaan vuodessa?

      4. Mistä aloitan kotisivujen luonnin?

      5. Jos ostan domainin, pitääkö minun maksaa myös vielä erikseen kotisivuni käytöstä? Maksetaanko domainin hinta kuukausittain vai vuosittain?

    • kalatyttä

      Haluutko ton hostin ilmaiseksi? Kannattaa käydä arkku.net ja täyttää hakemus nii voit saada. lataat vaan filezillan ja sen avulla viet nitä tiedostoja koneeltas suoraa domainille. Osoitteesi on arkku.net muotoa.

      Myös ilmainen 000webhost mitä enne käytin toimii samalla tavalla ja imo ei kannata turhaa maksaa hirveitä hintoja ku saa ilmatteeks jos vähä näkee vaivaa :)

      Mut jos haluu maksaa ni onhan noita.

      • kalatyttä

        Tää on kanssa ihan sairaan hyvä ja sikana tilaa ILMASEKS ja ei mainoksii: http://3owl.com/


    • titee

      Dy.fi co.cc dot.tk noi ainaki ollu omas käytös

    • Tädää

      www.virtualhosting.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe