Hiihtoloman aikaan menossa PDC:hen ekaa kertaa. Katsoin juurisääennusteista, että lämpötilat Cancunissa on parhaillaan luokkaa 22-24 C ja pilvistä&sateista :( Onko kokemusta helmi-maaliskuun taitteen säistä? Lähdetään hakemaan varmaa lämpöä ja aurinkoa...
SÄÄ PDC helmi/maaliskuussa???
5
411
Vastaukset
- Älä huoli
Mistä tuollaisia olet katsonut? Alue on siinä mielessä outo, että sääennustuksia ei kannata murehtia: Aamulla heräät ja menet parvekkeelle niin siitä sen sään näkee! Esim. viime vuonna oli luvattu vesisadetta koko päiväksi, niin bongasin yhden pienen pilven taivaalta koko päivänä!
Joten älä murehdi, siellä on n.26-30 lämmintä ja aurinkoa aivan riittävästi!
PS. Maanantaina nokka kohti Meksikoa!- 2+2
http://foreca.fi/Mexico/Playa_del_Carmen/tenday
Googletappa, mua ainakin harmittaa jos sataa. Toivotaan että paistaa. Hauskaa matkaa! - Jartsa
2+2 kirjoitti:
http://foreca.fi/Mexico/Playa_del_Carmen/tenday
Googletappa, mua ainakin harmittaa jos sataa. Toivotaan että paistaa. Hauskaa matkaa!Olin viime vuonna helmikuun puolesta välistä 2 vk. Säät oli upeat ja lämpimät. Kotimaassa kun katsoi ennusteita niin näytti epävakaista ja sateista. Ei pitänyt yhtään kutia. Tosin eka ilta oli aika viilee.
Nauttikaa lomasta. Hieno paikka, mahtavaa ruokaa ja corona on ihan ykkösolut.
X- caretissa kannattaa käydä ja jäädä katsomaan sen ilta näytös. Jos meette sinne, niin ottakaa se päivälippu joka sisältäruuan ja juomia. Muutoin tulee kalliiksi. Isla Mujeres Cancunin kupeessa on kanssa kokemisen arvoinen saari matka.
- Vildaville
Ollaan myös menossa 13.2 ja huolestuneen katsottu säätiedot. Kyllä tuo yllä oleva pitää ihan paikkaansa, siellä on noin 24 astetta tällä hetkellä ja aika tuulista ja sateista/pilvistä. Tuttava tuli sieltä viikko sitten ja huonoa keliä oli paljon ollut, mutta väliin oli mahtunut aurinkoisia päiviä. Kun tämän verran matkasta maksaa niin tiettyä sitä aurinkoa toivoisi. Kannattaa etsiä myös PDC:n webbikamerat netistä, niistä saa aika hyvän kuvan säästä reaaliajassa. Mielestäni nyt ainakin viikon päähän luvattiin vähän parempia kelejä sinne. Pidetään peukkuja siis.
- mtaman
Yksi parhaista webbikameroista, tosin tuolta Akumalista mutta kuitenkin...
http://www.locogringo.com/upload/akumal-beach-cam.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882