YLE PUHE 3.2.2012

Eläkeläinen 66v

Tulkaa Mielenilmaukseen Entisen Puheen puolesta !

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/mielenosoitus-pasilassa-radiokanavauudistuksen-takia/art-1288446372512.html?fb_source=timeline&fb_ref=artikkeli_likey

Törkeää kohtelua - kuuntelulukujen peukalointia - eläkeläisiä kohtaan.
Esim. tilastoissa kuuntelijoissa on huomioitu 9-vuotiaat YLE - puheen
kuuntelijat - muttei suurinta ikäluokkaa.
Kuullostaa "tilaukselta".

Kyllä katukyselyn mukaan oli jopa suosituin kanava eläkeläisten ja fixujen ihmisten parissa.
Urheilu saisi mennä YleX:ään - sekin kuuluu ympäri Suomea - Nuorgamissakin.
Ja on nuorta kuulijakuntaa.

terv. eläkeläinen aina lupamaksunsa maksanut

7

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EN OSALLISTU

      Eli suomeksi sanottuna eläkeläiset jyräävät ja vaativat milloin iskelmämusiikkia milloin p ask anjauhantaa joka kanavalle?

    • huomaaja.

      yle suomi on parantunut huomattavasti.

      • Anonyymi00007

        Ei todellakaan ole. Ainoa parannus oli urheilujen tuominen takaisin. Muuten samaa turhaa yksitoikkoista skeidas koko asema.


    • jaa?

      mikä se fixu on?

    • älyköt

      Yle ja Yle puheen "uudistus" muistuttaa Syyrian idiootti pressaa tuota kahjoa silmälääkäriä:
      kaikki tietää-itsekin-että on idiootti ja väärässä ja kansa kaikkoaa mutta ei tajuta muuttua ennenkuin kannetaan ulos.

      Ei Ylen mainoskaan Olgan avulla pelasta tuota mokaa.

      Onneksi on Spotify, IPhone saan vaikka Italian radioakanavat aamukahville...
      Tuo kotimainen joukkue urheilu-Suomi TV:stähän tulee raveja joka ilta.

      • radiot on

        Paljon melua tyhjästä. Hankkikaa elämä. Ei radio ole mikään välttämätön elintarvike. Ei sen takia kannata sotia käydä. Suomalaiset ovat aikamoisia juntteja!


      • erot korostuu
        radiot on kirjoitti:

        Paljon melua tyhjästä. Hankkikaa elämä. Ei radio ole mikään välttämätön elintarvike. Ei sen takia kannata sotia käydä. Suomalaiset ovat aikamoisia juntteja!

        kyllä seon välttävällisempi niille jotka eivät käytä intternettiä, lue lehtiä ja kato telkkaria. silloin asiapuheen vs. paskanjauhannan välinen ero korostuu.

        näille shitnovajunteille se voi olla vaikea ymmärtää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe