Sydän karrella oleva isoäiti:(

Yksmävaan

Olen "onnellinen", (sitaateissa siksi),3:n lapsenlapsen mummi.Viimeisin syntyi ennen joulua.Kävimme nyyteröä katsomassa ja voi miten ihana hän olikaan?!:)Sain pitää sylissä ja ....:))
Nyt on vain suurin murheeni se, etten tiedä olenko olenkaan kutsuttu ristiäisiin?Ne ovat kolmen viikon päästä.
Muille lapsilleni on soitettu ja pyydetty ristiäisiin, minulle ei, tai ei meille.(Olen eronnut lasteni isästä 20v sitten).Olen aviossa uudestaan ja välit kaikkiin lapsiini ja heidän perheisiinsä on ollut olemassa.
Nyt en tiedä, mitä olen tehnyt, tai muuta?Myöskään omaa äitiäni ei ole kutsuttu.
Lapselleni, jollekka tätä perheenlisäystä tuli, olen yrittänyt soittaa ja aina hänellä on niin kiire ettei ehdi puhua?!!:((
Ainut, mikä tässä voisi olla?, on se että ex-ni nykyinen viettää samana päivänä vuosijuhliaan ja paikka on kuulemma sama kuin ristiäisissä.Alkavat kuulemma myöhemmin.(olen tämän kuullut muilta lapsiltani).
Ex:ni ja hänen uusi siippansa ovat olleet meillä vierailulla lastenlasten synttäreillä (meillä tilaa enemmän).
Mutta, voisiko tämä olla syynä?Joten; jälleen kerran tämä "entinen ystäväni" taitaa tehdä syrjäytystempun; jos asiat näin ovat? Tai sitten mikä?Kun en kerta vastausta saa??

2

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täh häh mitäähh?

      et sä sitä vastausta täältäkään saa ja empä oo hetkeen noi sekavaa juttua lukenut..

    • ...

      Koita nyt vaan vielä saada yhteys lapseesi tai hänen puolisoonsa. Pyydä vaikka ensi kerralla soittamaan takaisin sopivampaan aikaan, kokeile sähköpostia, tekstaria tms. Aikaa onneksi on vielä. Joskus juuri vauvan saaneilla aivot käyvät vähän autopilotilla, ja sattuu mitä hulluimpia unohduksia ja kämmejä. Saatetaan esim. luulla, että oma äiti on ilman muuta kutsuttu ristiäisiin aikoja sitten, vaikkei ollakaan. Välttämättä ei ole kyse mistään sen kummemmasta. Arvaus tämäkin vain, kuten kaikki muutkin vastaukset, joita (ehkä) tulet täällä saamaan. Asia pitää selvittää itse perheen kesken. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      575
      15281
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      44
      12378
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      362
      8995
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      3917
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3827
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2657
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2157
    8. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      130
      1928
    9. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      194
      1633
    Aihe