Olen "onnellinen", (sitaateissa siksi),3:n lapsenlapsen mummi.Viimeisin syntyi ennen joulua.Kävimme nyyteröä katsomassa ja voi miten ihana hän olikaan?!:)Sain pitää sylissä ja ....:))
Nyt on vain suurin murheeni se, etten tiedä olenko olenkaan kutsuttu ristiäisiin?Ne ovat kolmen viikon päästä.
Muille lapsilleni on soitettu ja pyydetty ristiäisiin, minulle ei, tai ei meille.(Olen eronnut lasteni isästä 20v sitten).Olen aviossa uudestaan ja välit kaikkiin lapsiini ja heidän perheisiinsä on ollut olemassa.
Nyt en tiedä, mitä olen tehnyt, tai muuta?Myöskään omaa äitiäni ei ole kutsuttu.
Lapselleni, jollekka tätä perheenlisäystä tuli, olen yrittänyt soittaa ja aina hänellä on niin kiire ettei ehdi puhua?!!:((
Ainut, mikä tässä voisi olla?, on se että ex-ni nykyinen viettää samana päivänä vuosijuhliaan ja paikka on kuulemma sama kuin ristiäisissä.Alkavat kuulemma myöhemmin.(olen tämän kuullut muilta lapsiltani).
Ex:ni ja hänen uusi siippansa ovat olleet meillä vierailulla lastenlasten synttäreillä (meillä tilaa enemmän).
Mutta, voisiko tämä olla syynä?Joten; jälleen kerran tämä "entinen ystäväni" taitaa tehdä syrjäytystempun; jos asiat näin ovat? Tai sitten mikä?Kun en kerta vastausta saa??
Sydän karrella oleva isoäiti:(
2
481
Vastaukset
- täh häh mitäähh?
et sä sitä vastausta täältäkään saa ja empä oo hetkeen noi sekavaa juttua lukenut..
- ...
Koita nyt vaan vielä saada yhteys lapseesi tai hänen puolisoonsa. Pyydä vaikka ensi kerralla soittamaan takaisin sopivampaan aikaan, kokeile sähköpostia, tekstaria tms. Aikaa onneksi on vielä. Joskus juuri vauvan saaneilla aivot käyvät vähän autopilotilla, ja sattuu mitä hulluimpia unohduksia ja kämmejä. Saatetaan esim. luulla, että oma äiti on ilman muuta kutsuttu ristiäisiin aikoja sitten, vaikkei ollakaan. Välttämättä ei ole kyse mistään sen kummemmasta. Arvaus tämäkin vain, kuten kaikki muutkin vastaukset, joita (ehkä) tulet täällä saamaan. Asia pitää selvittää itse perheen kesken. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1134304- 1503689
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371568Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141211Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140