Olen "onnellinen", (sitaateissa siksi),3:n lapsenlapsen mummi.Viimeisin syntyi ennen joulua.Kävimme nyyteröä katsomassa ja voi miten ihana hän olikaan?!:)Sain pitää sylissä ja ....:))
Nyt on vain suurin murheeni se, etten tiedä olenko olenkaan kutsuttu ristiäisiin?Ne ovat kolmen viikon päästä.
Muille lapsilleni on soitettu ja pyydetty ristiäisiin, minulle ei, tai ei meille.(Olen eronnut lasteni isästä 20v sitten).Olen aviossa uudestaan ja välit kaikkiin lapsiini ja heidän perheisiinsä on ollut olemassa.
Nyt en tiedä, mitä olen tehnyt, tai muuta?Myöskään omaa äitiäni ei ole kutsuttu.
Lapselleni, jollekka tätä perheenlisäystä tuli, olen yrittänyt soittaa ja aina hänellä on niin kiire ettei ehdi puhua?!!:((
Ainut, mikä tässä voisi olla?, on se että ex-ni nykyinen viettää samana päivänä vuosijuhliaan ja paikka on kuulemma sama kuin ristiäisissä.Alkavat kuulemma myöhemmin.(olen tämän kuullut muilta lapsiltani).
Ex:ni ja hänen uusi siippansa ovat olleet meillä vierailulla lastenlasten synttäreillä (meillä tilaa enemmän).
Mutta, voisiko tämä olla syynä?Joten; jälleen kerran tämä "entinen ystäväni" taitaa tehdä syrjäytystempun; jos asiat näin ovat? Tai sitten mikä?Kun en kerta vastausta saa??
Sydän karrella oleva isoäiti:(
2
441
Vastaukset
- täh häh mitäähh?
et sä sitä vastausta täältäkään saa ja empä oo hetkeen noi sekavaa juttua lukenut..
- ...
Koita nyt vaan vielä saada yhteys lapseesi tai hänen puolisoonsa. Pyydä vaikka ensi kerralla soittamaan takaisin sopivampaan aikaan, kokeile sähköpostia, tekstaria tms. Aikaa onneksi on vielä. Joskus juuri vauvan saaneilla aivot käyvät vähän autopilotilla, ja sattuu mitä hulluimpia unohduksia ja kämmejä. Saatetaan esim. luulla, että oma äiti on ilman muuta kutsuttu ristiäisiin aikoja sitten, vaikkei ollakaan. Välttämättä ei ole kyse mistään sen kummemmasta. Arvaus tämäkin vain, kuten kaikki muutkin vastaukset, joita (ehkä) tulet täällä saamaan. Asia pitää selvittää itse perheen kesken. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418