Eli olen hakemassa siis nyt ensi syksyksi amkista vaihtoon. Alunperin jo nuoremmalla iällä haaveilin Iso-Britanniasta ja Irlannista, mutta valitettavasti meidän amkista ei enää pääse vaihto-ohjelmien kautta Britanniaan, Irlantiin pääsee Dundalkiin mutta luin nettikeskuteluista, että jotkut siellä vaihdossa olleet eivät olleet tykänneet paikasta. Toisaalta sehän on vain muutamien mielipide, olen siis hakemassa Dundalkiin kolmantena vaihtoehtona, mutta nyt on vain enää kamppailua näiden kahden ensimmäisen välillä. Kumpi on ykkössijalla?
Alani rehtori suositteli minulle Hollantia, siellä englannin kieli kehittyisi ja maa kuulema on melkolailla samanlainen kuin Iso-Britannia ja Irlantikin. Olen lukenut ainoastaan hyvistä vaihtokokemuksista Hollannista, joten kaikki vaikuttaisi kyllä erittäin lupaavalta. Hollannissa hakisin Haarlemiin, kellään kokemuksia kaupungista; millainen opiskelukaupunki tms.?
Tanskasta taas sen verran, että olen kiinnostunut Pohjoismaista ja lähiaikoina ajatus Tanskasta on kietonut minut pauloihinsa. Tanskassa opiskelukaupunkini olisi Aarhus. Tanskan kieltä en osaa yhtään, se on ainut mutta asiassa.
En nyt siis yhtään osaa päättää, joten jos jollain on kokemuksia vaihto-opiskelusta tai vaan ylipäänsä jotain kokemusta maasta, Tanskasta tai Hollannista niin auttakaaaa kertomuksillanne, pääsen tuskistani! Hakuaika päättyy reilun viikon päästä ja paniikki iskeee :o
Kamppailua Hollannin ja Tanskan välillä! Apuaaaaa
moimoimasfd
1
407
Vastaukset
- Starböcks
Älä kuvittelekaan pystyväsi valitsemaan kaupungin, jossa opiskelet. Olen tällä hetkellä vaihtarina Washingtonin osavaltiossa, paikka jonne en olisi ikinä osannut haluta, mutta nyt en muuhun vaihtaisikaan. Ole avoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817