Varokaa koko paskamerkkiä. Alusta alkaen helvetinmoinen vinkuna, sitten hajoaa suulake ja loppuhuipennus olematon 3 metrin johto. Myyjä kehui maasta taivaisiin sen neljää ympäripyörivää rullaa että on niinhelppo liikuttaa.vittu nyt niistä pyörii enää kaksi. En koske Miele merkkiin enää pitkällä tikullakaan !!!!!!!
Miele pölynimurit
16
735
Vastaukset
- Samma här
Paskoja mitä paskoja, itse en myöskään edes katso sinnepäinkään missä Mielemerkki on tarjolla.
- Huvittunut kommentei
Jahas, tämä oli Hirvoxin kampanja siis.
- Electrolux fan
Mitähän tuohon sanoo palstan Miele-kauppias. Onkohan se muuten enää hengissä.
- dgjjjjj
Miksi ostit sitten sen, jos kerran ei miellytä? Tuo 3m johdonpituus varmaankin on ollut ostohetkellä tiedossasi, vai ostitko ns. sian säkissä?
Yleensä ostokriteereinä pölynimurien ollessa kyseessä on juuri toimintasäde, letkun pituus ja suulakkeen toiminta. Äänikin on yksi sellainen, suodattimet, pussit, liikkuvuus myöskin.
Imutehoa voi myöskin vertailla. Sähkötehoa ei pidä mieltää siksi "imutehoksi". Nuo kun muistaa ja ei usko myyjän kaikkia vakuutteluita, pitäisi imurin olla oikeaan osunut valinta.
Kokeile liikkeessä miten ne kulkee ja mitkä on toimintasäde, ym. ominaisuudet - No 1.
Täysin höpö juttu taas, itse vaihdon Luxin Mieleen juuri sen kestävyyden takia ja on todella hyvä imuri ja osat paljon vahvemmat kuin muissa merkeissä, samoin ilman suodatus, pölypussikin toimii suodattimena. On hyvä imuri Miele on paras.
- Imurien aatelia
Kerran oli mielessä mutta sitten näin imurin, LUX Intelligence.
- MieleSucks
Letku on ihan h3lvetin lyhyt ja suulake on erittäin raskas, eli meidänkin Miele on todella kömpelö käyttää, imuri on aina kintuissa erittäin lyhkäisen letkun takia. Myös sähköjohto vaikuttaa lyhyeltä. Imuteho on hyvä, mutta mm. koska suulake painaa niin p3rkeleesti niin täyttä tehoa ei voi käyttää, ei liiku matolla ja muualla lattialla suulake imeytyy lattiaan niin kovin että työntää roskia edellään eikä imaise niitä, pitää nurkassa 'keulia' suulakkeella niin että roskat imeytyvät. Laitehan on oikeastaan ihan susip4aska, mutta saatiin ilmaiseksi (koska vanhat ihmiset eivät pystyneet käyttämään laitetta raskauden/kömpelyyden takia), joten ei harmita ;-)
- Paska mikä paska
Just näin. Mitä vittua tekee imuteholla jos suulaketta saa työntää hihi otsassa ja paitsi että mattoja sillä edes voi imuroida. Electrolux onseuraava hankinta. Ainakin se sai kuluttajalehdessä hyvät arvostelut.
- helppoa
ostin itselleni 3v.tta sitten miele imurin (ei kiina)ja kun joskus vaihtoon menee on seuraavakin imuri varmasti miele.
- volta220
Mielessä on nykyisin vaan kolme pyörää. Jos sulla on nelipyöräinen malli, täytyy sen olla reilut 15v. vanha 400-sarjan imuri. Mitä tulee liitäntäjohtoon niin se on aina ollut Mielessä 6m. Saattaapi olla, että osa on jäänyt jumiin johtokelaan, se tulee yleensä ulos ku vähän reippaammin nykii. Näin käy muissakin imureissa aina välillä.
- s 5281
Mulla miele on ollut jo kaksi vuotta käytössä s5 sarjasta.. Onhan se iso ja aika apinava, mutta kevyttä ja kestävää rakennetta imureihin on hankalaa yhdistää... Mä oon ollut tyytyväinen laitteseen ja se suodattaa hyvin.
- Miele on paras
Erittäin tyytäinen olen Mieleen ja 10 metrin johto, on kyllä made in germany ja hyvä laite, paljon parempi kuin aiempi Eluxi
- minävaantaas
S 4782
TOIMII - tympääntynyt
Vaihdoin mielen eluxiin ja olen katunut tosi paljon. Osat ovat rimpuloita ja imuteho huono. Imurin pölypussi on pieni, mikä varmaan vaikuttaa imutehoon, eli kivasti pöyrii lika imurin edellä...
Millainenkohan on dysoni? - Asian vierestä.
Meillä kusas Mielen astianpesukone vedet alleen.
Kone oli 5v joten ihan hirmu hyvästä laadusta ei voi enää puhua. Halpoja merkkejä olisi saanut tuon koneen hinnalla 3-4kpl ja joissain saattaa olla 2v takuu. Halvoilla oltaisiin siis päästy 6-8v... - Anonyymi
Ihan samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024218
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1043172Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191448Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341390Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161140Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053