ja minulla on ikävä sinua! Päivästä toiseen......ikävä. Ei, en voi sitä sinulle sanoa, en koskaan. Me molemmat tiedämme sen ja juurikin siksi tämä on vaikeaa..Leijonalle tämä....
Kuuntelin sydäntäni
12
743
Vastaukset
Leijonankin pitäisi joskus tulla alas vuoreltaan ja tutustua alamaisiinsa. Voisi oppia ihan uusia asioita.
- Tutustukaa
Leijonan ulospäinsuuntautuneen ja itsetietoisen kuoren alla on kuitenkin äärimmäisen herkkä sielu, joka haavoittuu herkästi. Tämä herkkyys kuitenkin takaa sen, että leijona on lämminsydäminen ja hyvää tarkoittava.
Tutustukaa kirjoitti:
Leijonan ulospäinsuuntautuneen ja itsetietoisen kuoren alla on kuitenkin äärimmäisen herkkä sielu, joka haavoittuu herkästi. Tämä herkkyys kuitenkin takaa sen, että leijona on lämminsydäminen ja hyvää tarkoittava.
Ihan näin lämminhenkisesti huumorilla luettavaksi oheinen huumori-horoskooppi. Rapuna nauroin katketakseni :)
http://personal.inet.fi/koti/jarmo.sutinen/horosk.htm- Tutustukaa
marjalanporo kirjoitti:
Ihan näin lämminhenkisesti huumorilla luettavaksi oheinen huumori-horoskooppi. Rapuna nauroin katketakseni :)
http://personal.inet.fi/koti/jarmo.sutinen/horosk.htmHihhii. Löysin tämän.http://www.apachefoorumi.net/index.php?topic=7281.0 Ei ihan niin lämminhenkinen, mutta huumorintajuuni osuva. Muuten, minulla ei auennut tuo mainitsemasi linkki.
Leijona:
Sinulla on harhakäsitys, että olisit synnynnäinen johtaja. Muut tajuavat, että olet vain mitätön kiipijä. Useimmilla leijonilla on sadistinen simputtajan luonne, jonka vuoksi leijonia ammutaan paljon armeijassa. Olet turhamainen etkä kestä rehellistä arvostelua. Röyhkeytesi on inhottavaa. Jalopeurat ovat valitettavasti melko varakkaita. Leijonat mylvivät kuin mehtäsiat saadakseen äänensä kuuluviin, mutta todellisuudessa karjumisen kohteeksi joutuvat kuuntelevat karjuntaa vain silkasta mielenkiinnosta. Suurin huomio kohdistuu Leijonan päästä toisinaan kuuluvaan "Ping"-ääneen, jolloin karjumiseen käytetty pinnistys on katkaissut Leijonan päästä verisuonen ja tilan täyttää miellyttävä hiljaisuus.
Onnenkapine: Ratsupiiska
Onnennumero: Kahdestaan
Onnenväri: Parrasvalo
Motto: "Eikö tuota esirippua saa muka nopeammin auki?"
Auto: Ferrari Muuten, minulla ei auennut tuo mainitsemasi linkki. Tutustukaa kirjoitti:
Hihhii. Löysin tämän.http://www.apachefoorumi.net/index.php?topic=7281.0 Ei ihan niin lämminhenkinen, mutta huumorintajuuni osuva. Muuten, minulla ei auennut tuo mainitsemasi linkki.
Leijona:
Sinulla on harhakäsitys, että olisit synnynnäinen johtaja. Muut tajuavat, että olet vain mitätön kiipijä. Useimmilla leijonilla on sadistinen simputtajan luonne, jonka vuoksi leijonia ammutaan paljon armeijassa. Olet turhamainen etkä kestä rehellistä arvostelua. Röyhkeytesi on inhottavaa. Jalopeurat ovat valitettavasti melko varakkaita. Leijonat mylvivät kuin mehtäsiat saadakseen äänensä kuuluviin, mutta todellisuudessa karjumisen kohteeksi joutuvat kuuntelevat karjuntaa vain silkasta mielenkiinnosta. Suurin huomio kohdistuu Leijonan päästä toisinaan kuuluvaan "Ping"-ääneen, jolloin karjumiseen käytetty pinnistys on katkaissut Leijonan päästä verisuonen ja tilan täyttää miellyttävä hiljaisuus.
Onnenkapine: Ratsupiiska
Onnennumero: Kahdestaan
Onnenväri: Parrasvalo
Motto: "Eikö tuota esirippua saa muka nopeammin auki?"
Auto: Ferrari Muuten, minulla ei auennut tuo mainitsemasi linkki.No niinpä on. No "nörttinä" löyty helposti googlen välimuistista. Tää on vähän ronskimpaa ja käy minun ajatusmaailmaan :)
Alempana leijona
RAPU
Rapu on koko luomakunnan ihmetys. Kukaan ei ymmärrä, miksi tällaisia ihmisiä on olemassa. Ravut ovat mustasukkaisia jopa omasta tietokoneestaan ja juoksuttavat mieluusti muita. Rakkaudesta ravun kanssa ei tule mitään, hän elää vain itsensä kanssa, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa seurallinen ja sosiaalinen. Rapu haluaa kolmetoista lasta, seitsemän koiraa, viisi kissaa, marsun, kanin ja perunamaan, eikä edes hoida niitä. Usein tämä jää puolison harteille. Ravut ovat yleensä niitä, joista tulee vanhana erakoita ja he tulevat ihmettelemään lopun elämäänsä, kuinka ovat tähän joutuneet.
MOTTO: "Kukaan ei pidä minusta!"
TYÖPAIKKA: Mikä tahansa, sillä ravut ovat ikävä kyllä usein hyvin varakkaita, vaikka tekisivät mitä
AUTO: Iso perheauto, jonka on itse ostanut, mutta suree asiaa koska haluaisi Ferrarin
LEIJONA
Usein kun leijona tulee huoneeseen, moni ajattelee - "voi vittu..!" Leijonat ovat kaikki itserakkaita, leuhkia ja kuvittelevat tietävänsä kaikesta kaiken. Leijonat osaavat mielestään maalata, piirtää, kirjoittaa ja näytellä, vaikka ovat vain surkuhupaisia yritellessään jäljitellä suuria mestareita. Mikäli joku leijona lukee tämän, hän nauraa suureen ääneen ja lähettää tämän kaikille ystävilleen hyvänä vitsinä ymmärtämättä, että se on totta.
MOTTO: "Olen jo pyrkinyt teatterikorkeakouluun, mutta he eivät ilmeisesti ole vielä käsitelleet hakemustani. Ovat niin häkellyksissä esitelmästäni, että haluavat käsitellä sen viimeiseksi ja tehdä sitten rauhassa päätöksen, olenhan niin taitava vaikka itse sanonkinminullaonuseitatuttujanäyttelijäpuolellajaolen jne jne"
TYÖPAIKKA: Joku, jossa saa olla koko ajan esillä, esim. idols-koelaulut.
AUTO: Kallis ja näyttävä Mersu- Tutustukaa
marjalanporo kirjoitti:
No niinpä on. No "nörttinä" löyty helposti googlen välimuistista. Tää on vähän ronskimpaa ja käy minun ajatusmaailmaan :)
Alempana leijona
RAPU
Rapu on koko luomakunnan ihmetys. Kukaan ei ymmärrä, miksi tällaisia ihmisiä on olemassa. Ravut ovat mustasukkaisia jopa omasta tietokoneestaan ja juoksuttavat mieluusti muita. Rakkaudesta ravun kanssa ei tule mitään, hän elää vain itsensä kanssa, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa seurallinen ja sosiaalinen. Rapu haluaa kolmetoista lasta, seitsemän koiraa, viisi kissaa, marsun, kanin ja perunamaan, eikä edes hoida niitä. Usein tämä jää puolison harteille. Ravut ovat yleensä niitä, joista tulee vanhana erakoita ja he tulevat ihmettelemään lopun elämäänsä, kuinka ovat tähän joutuneet.
MOTTO: "Kukaan ei pidä minusta!"
TYÖPAIKKA: Mikä tahansa, sillä ravut ovat ikävä kyllä usein hyvin varakkaita, vaikka tekisivät mitä
AUTO: Iso perheauto, jonka on itse ostanut, mutta suree asiaa koska haluaisi Ferrarin
LEIJONA
Usein kun leijona tulee huoneeseen, moni ajattelee - "voi vittu..!" Leijonat ovat kaikki itserakkaita, leuhkia ja kuvittelevat tietävänsä kaikesta kaiken. Leijonat osaavat mielestään maalata, piirtää, kirjoittaa ja näytellä, vaikka ovat vain surkuhupaisia yritellessään jäljitellä suuria mestareita. Mikäli joku leijona lukee tämän, hän nauraa suureen ääneen ja lähettää tämän kaikille ystävilleen hyvänä vitsinä ymmärtämättä, että se on totta.
MOTTO: "Olen jo pyrkinyt teatterikorkeakouluun, mutta he eivät ilmeisesti ole vielä käsitelleet hakemustani. Ovat niin häkellyksissä esitelmästäni, että haluavat käsitellä sen viimeiseksi ja tehdä sitten rauhassa päätöksen, olenhan niin taitava vaikka itse sanonkinminullaonuseitatuttujanäyttelijäpuolellajaolen jne jne"
TYÖPAIKKA: Joku, jossa saa olla koko ajan esillä, esim. idols-koelaulut.
AUTO: Kallis ja näyttävä Mersu"Mikäli joku leijona lukee tämän, hän nauraa suureen ääneen ja lähettää tämän kaikille ystävilleen hyvänä vitsinä ymmärtämättä, että se on totta."
Tämä oli paras kohta:D
- totuus.
kyllä suomessa käytettyä huoranvittua riittää.
- Suomi isolla
Ellei käteistä ole vaihdettu ei varmaankaan kannata huoritella. Eikä sittenkään kannattaisi jos kysyntä ja tarjonta ovat kohdanneet.
- tarjoamattomuus
Suomi isolla kirjoitti:
Ellei käteistä ole vaihdettu ei varmaankaan kannata huoritella. Eikä sittenkään kannattaisi jos kysyntä ja tarjonta ovat kohdanneet.
Mitätöi jotain, mitä ei ole ikinä saanutkaan.
- --jellona--
Mitäs tähtimerkkiä aloittaja edustaa...ja oliko tämä nais- vai miesleijonalle ?
- --Leijona__
Mikä estää? Minäkin ikävoin ja hän tietää sen sydämessään, mutta on jo mennyt elämässään eteenpäin. Jos tapaisimme, luulen että vain itkisin...
- horoskoopeista
http://hauskaa.blogspot.com/2006/10/pessimistin-horoskooppi.html
Vuodelta 2006, mutta kai tuo toimii vieläkin. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174876
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2102622Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella301687- 251572
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291475Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491128
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81104Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962