auto penkassa

tollo muahaha

kuka vatanen autonsa on ajanut valaisinpylvästä vasten lentokentäntiellä juuri lentokentän risteyksen jälkeen? olisi kannattanut ajaa hiljempaa kurviin niin ei olisi mennyt penkkaan HAHAHAHAH!!

9

479

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on

      Älä siinä yhtään hahahata. Me muut sen viulut maksamme vakuutuslaskuissamme.

      • ratiritirallaa

        Jos kuski on ollut humalassa, niin vakuutusyhtiö ei liity asiaan millään tavalla. Kaikki kulut jää juopon vastuulle.


      • me maksajat
        ratiritirallaa kirjoitti:

        Jos kuski on ollut humalassa, niin vakuutusyhtiö ei liity asiaan millään tavalla. Kaikki kulut jää juopon vastuulle.

        Ei valitettavasti pidä paikkaansa. Törmäilyn aiheuttaneen auton vakuutusyhtiö maksaa vahingot. Törkeissä liikenteenvarantamistapauksissa -esimerkiksi rattijuopon aiheuttamissa onnettomuuksissa- on vakuutusyhtiöllä sitten oikeus aloittaa vahigon perintä sen aiheuttajalta. Se sitten eri asia, moneltako näiltä törtöiltä rahaa löytyy.


      • iloiset maksajat
        me maksajat kirjoitti:

        Ei valitettavasti pidä paikkaansa. Törmäilyn aiheuttaneen auton vakuutusyhtiö maksaa vahingot. Törkeissä liikenteenvarantamistapauksissa -esimerkiksi rattijuopon aiheuttamissa onnettomuuksissa- on vakuutusyhtiöllä sitten oikeus aloittaa vahigon perintä sen aiheuttajalta. Se sitten eri asia, moneltako näiltä törtöiltä rahaa löytyy.

        Yksi helpotus on muille liikennevakuutuksen maksajille. Törkeissä liikenteenvaarantamistapauksissa vakuutusyhtiö ei maksa vahingon aiheuttajan henkilövahinkoja. Muille kyydissä olleille kyllä, jos he eivät ole edesauttaneet onnettomuuden syntyä.


    • hik, samanlaiset

      Juo ite kaks pulloo kossuu ja yritä sitte ajaa niissä sikaaneissa

    • :(:):(:):(:)

      mie se olin :(


      Pyydän anteeksi teiltä kaikilta :(:(:(

      • Kiero liittymä

        Jos se todella olit Sie, kerro miten kaikki tapahtui. Ne shikaanit lentokentän tiellä siinä alikulkusillan ja lentoaseman liittymän kohdalla ovat todella täkäläisen liikennesuunnittelijan työnäytteitä, joita löytyy joka puolelta kaupunkia. Ajajanhan kuuluu se ajokkinsa hallita, mutta sitä voisi hieman helpottaa se, että ajoväylän suunnittelija ei tekisi kiusaa piirrustamalla tällaisia ansoja.


      • En suutu vannon sen!
        Kiero liittymä kirjoitti:

        Jos se todella olit Sie, kerro miten kaikki tapahtui. Ne shikaanit lentokentän tiellä siinä alikulkusillan ja lentoaseman liittymän kohdalla ovat todella täkäläisen liikennesuunnittelijan työnäytteitä, joita löytyy joka puolelta kaupunkia. Ajajanhan kuuluu se ajokkinsa hallita, mutta sitä voisi hieman helpottaa se, että ajoväylän suunnittelija ei tekisi kiusaa piirrustamalla tällaisia ansoja.

        Juuri näin! Jos et ollut, niin sano suoraan. Ei myö siitä NIIN paljoa suututa.


    • Lappeenrannanhomo

      Jaa' a...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe