huonoimmat roskakuskit

peruutan koska vaan

on Lahdessa jos auto on pysäköity kymmenenmetriä roskiksesta niin nämä idiootit jättää tyhjentämättä,nää idiootit ei osaa peruttaa.kaikkia se leipä elättää.

31

2664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etelälahti

      Olen samaa mieltä,toivottomia kuljettajia ainkin jotka meillä käy,kyllä kohta on firman vaihto ajankohtainen taidan kokeilla Tikanojaa,jospa sieelä olis parempia työntekijöitä.

      • väsynyt Turoihin

        Samanlaisia Turoja siälläkin,laatu ei parane kuskipuolella vaihtamalla.


    • ??????????????

      Mutta miksi nuo henkilöautot ovat melkein aina pysäköity vääriin ?

      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Älä sinä ????????????tule tänne puolustamaa kuskituroja ne on onnettomia kuskeja ne tarvii lentokentän ennen kuin ne saa auton pytyn luo


    • Täältätänne2

      Mitäs sitä hätäilemään. Ne roskat ei sieltä itsekseen minnekään katoa, mutta auto saattaa viikon tai parin päästä.

      Et ei muuta kuin iske ne paskat Mossesi takapenkille ja viet itse.

      • autoilia

        Kuules kuskipruitti sinä haet roskat ajallaan tai saat saapasta ahteriin,ja nyt alat hurjumaan sieltä lähibaarista sinne kämpääsi,ettet aamulla riko mun kallista kalustoa.Saatiin kunnon pressa,nyt alkoipruiteille kovat ajat,ei suojele Muumimammat porukat pruitteja.


      • pruittien elättäjä
        autoilia kirjoitti:

        Kuules kuskipruitti sinä haet roskat ajallaan tai saat saapasta ahteriin,ja nyt alat hurjumaan sieltä lähibaarista sinne kämpääsi,ettet aamulla riko mun kallista kalustoa.Saatiin kunnon pressa,nyt alkoipruiteille kovat ajat,ei suojele Muumimammat porukat pruitteja.

        Huomenta kuskipruitti,jumottaako ohimoita?.Muista että joka roskis on tyhjennettävä,käytä nokkakarryjä,etkä oksenna asiakkaan pihaan.Ja tänäiltana ei sitten mennä lähikuppilaan uhoamaan ja kaljaa kittaamaan..


      • Oikea porvari
        autoilia kirjoitti:

        Kuules kuskipruitti sinä haet roskat ajallaan tai saat saapasta ahteriin,ja nyt alat hurjumaan sieltä lähibaarista sinne kämpääsi,ettet aamulla riko mun kallista kalustoa.Saatiin kunnon pressa,nyt alkoipruiteille kovat ajat,ei suojele Muumimammat porukat pruitteja.

        Kielenkäytöstä johtuen tainnut päästä kansakoulun väärinpäin kiertänyt juoppo pätemään jollekkin, yleensä vanhat juopot ei siedä toisia juoppoja..ihme kun on samat harrastukset, katsos ei kaksi juoppoa samaan sovi, ja salea muuten äänesti duunaritkin ihan tiedoksi, ja kysynkin onkos kokoomus helpottamassa kuljetusyrittäjän diesel veroa, antamassa huojenuksia auton käytön suhteen jne...ei kuule se ajaa vaan pörssiyhtiön asiaa ei pk-yrittäjän(jos edes ymmärrät tätä)
        normi suomalainen kuljetusyrittäjä kun ei koulun penkillä kauheasti ole viihtynyt näkeehän sen hinnoittelusta aina joku ajaa vähän halvemalla ja sitä rataa, tämä kuletusala on virolaisten, polakien ja bulgaarien temmellyskenttä ja siinä jää suomalainen rahtiyritäjä jalkoihin siitä kuule pitää ek:n herrat ja kokoomus huolen, joten oma arkkua kannattaa naulata,..hehhehe, ei kalliita rahtiyrittäjiä kannata suomessa pitää ne on nekerieden ja slobojen hommia!!!


    • L&T

      Ihme kitinää, jos auto on tiellä niin se on tiellä (itse kyllä voin hakea jos vaan mahtuu purkin kanssa autosta ohi). Samoiten jos lumityöt on tekemättä asiakkaan laiskuudesta riippuen niin vitut, mä en hae sitä vitun purkkia sieltä lumihangesta.
      t. Lassila & Tikanoja

      • ei uhota jätös

        Jaahas sitä on kuskipritti taas käynnyt muutamalla,on taas uhopäällä,voipi olla tällähetkellä nöyrääpoikaa ja pönttö kulkee autoon vähän pitemältäkin..


    • c20ne

      Saa kait sitä aikuinen ihminen käydä oluella ammatista riippumatta? Vai eikö?

    • Aijaijai

      Nää kuskien mollaajat on jotain toimistohissuttelijoita jotka ei todellisuudessa saisi itse kuorma-autoa edes liikahtamaan...

      • onneksi huonokuuloin

        Kyllä pökäleet voi kaljalla käydä ,mutta varjele jos kaksi pruittia tapaa kaljalla toisensa,voi sita ajamista ylikuormilla,ketjunheittoa ,,pahojapaikkoja sitä ei kestä kuunnella.


    • c20ne

      Ei kait se kapakasta sinne toimistoon asti kuulu? Ei niitäkään kiinnosta teidän työasiat sen enempää.

      • virulla pärjää

        Sitä minä vaan että kun tulette hakemaan niitä roskia,ni voisko sen piipityksen saada pois,nautin tuossa äsken pullon virua ja pitäis levätä että jaksaa taas illalla nautiskella virua.Huomenna on raskas päivä tiedossa,pitää taas viedä sossuun anomuksia,jää nykyää liian vähän euroja viruun,Älkää kolitelko pönttöjä sillä seinäntakana asuu lähinmäinen joka tarvihtee lepoa.


      • Sosupummit ammuttava
        virulla pärjää kirjoitti:

        Sitä minä vaan että kun tulette hakemaan niitä roskia,ni voisko sen piipityksen saada pois,nautin tuossa äsken pullon virua ja pitäis levätä että jaksaa taas illalla nautiskella virua.Huomenna on raskas päivä tiedossa,pitää taas viedä sossuun anomuksia,jää nykyää liian vähän euroja viruun,Älkää kolitelko pönttöjä sillä seinäntakana asuu lähinmäinen joka tarvihtee lepoa.

        Joku sinun elämisenkin maksaa ja salea kun äänestät niin pidät huolen että te "prutit" saatte kyytiä kuule sossu katoaa ja elätit pois, duunarin ei kenenkään sossupummin elämistä tarvitse maksaa, vaan ainoastaan tuossa vihreiden filosofiassa voi nauttia viiniä ja olla vapaataiteilija kuten taidat olla, onhan se yhteiskunnan elätin homma aikamoista taiteilua....


    • L&T

      Jos olisit asiakkaani niin tulisin kolistelemaan niin vitusti heti aamusta ihan vaan vittuillakseni tollaselle spedelle.

      • meen nukkumaan

        Saa.a.an kojootinpökäleet älkää kolistelko niitä pönttöjä,on meinaan armoton starra,tuli juhlittua sossun päätöstä oikein kunnolla,painakaa pitkääpäivää verotuloja tarvitaan.


    • usein kännissä

      Onko pakko tosiaankin jo ennen aamu kahtatoista tulla kauheesti kolistelemaan pihoihin? Haluan nukkua kankkuseni pois rauhassa mutta tulkaa vaikka viideltä, silloin olen jo hilpeästi nousuhumalassa eikä kolistelut haittaa.

      • uutta lautaa tilalle

        eikö näitä perläpia autonpuikoissa ole kuin Lahressa osaako ne muualla ajaa.Meillä vaan eilen peruutti roskakatoksen kulmaan,pyöritteli silmiään ääliömäisesti kun sanoin herralle asiasta.


    • Roska-kuski

      Mää ajan roskia täysperävaunulla ja peruuttelen sen paikkaan ahtaaseen, joutuu usien jättään kärryn kadulle ja nupilla laatikoille, mutta moneen pihaan menen kärryn kanssa peruuttamalla. Ajokkina on Mersun Actrossi ja keräyspisteitä päivässä 40 ja ajomatkaa tulee 400 kilometriä päivä, että kyllä me työt hoidetaan.

      • Valehtelulla onneen?

        Nyt kyllä "muistat" asioita kokolailla väärin!!


      • Valehtelulla onneen?

        Nyt kyllä "muistat" asioita kokolailla väärin!!


    • scania kuski

      laittaa hommat seis roskanajosta pariksi viikoksi joka firma,katellaa sitte onko jollain valittamista t.hämeen kuljetuspisteen pakkarikuski.syököön ihmiset sen aikaa paskansa.

      • talo 300 neliöö

        kuules nyt pruitti sinä painat hommia silloin kun käsky käy,turha tulla tänne uhoamaan keppana huuruissa,ja toisille roskajulleille,jos ne laatikot ei ala tyhjenemään aikataulun mukaan niin se on lopputili roskapruitille.


      • kyrpiintynyt
        talo 300 neliöö kirjoitti:

        kuules nyt pruitti sinä painat hommia silloin kun käsky käy,turha tulla tänne uhoamaan keppana huuruissa,ja toisille roskajulleille,jos ne laatikot ei ala tyhjenemään aikataulun mukaan niin se on lopputili roskapruitille.

        Hei roskapetterit autot on häädettu pytyistä kauemmaksi,lumet on ajettu pois piha on hiekoitettu,mutta roskikset ei vaan tyhjene ajallaan,olen soittanut pääkallopaikalle,sieltä seli seli.ryhdistykää pellet ja hoitakaa hommanne.Näi täällä Lahdessa jossa ei paljoa kilpailua..saa.t.na


      • lättäri
        kyrpiintynyt kirjoitti:

        Hei roskapetterit autot on häädettu pytyistä kauemmaksi,lumet on ajettu pois piha on hiekoitettu,mutta roskikset ei vaan tyhjene ajallaan,olen soittanut pääkallopaikalle,sieltä seli seli.ryhdistykää pellet ja hoitakaa hommanne.Näi täällä Lahdessa jossa ei paljoa kilpailua..saa.t.na

        No sitten kannattaa varmaan seuraavaksi maksaa laskunsa...


      • lättäri
        kyrpiintynyt kirjoitti:

        Hei roskapetterit autot on häädettu pytyistä kauemmaksi,lumet on ajettu pois piha on hiekoitettu,mutta roskikset ei vaan tyhjene ajallaan,olen soittanut pääkallopaikalle,sieltä seli seli.ryhdistykää pellet ja hoitakaa hommanne.Näi täällä Lahdessa jossa ei paljoa kilpailua..saa.t.na

        No sitten kannattaa varmaan seuraavaksi maksaa laskunsa...


    • Lervon kirja!

      NYT SE ON TÄÄLLÄ!! HELEKKUTI SENTTÄÄN!!!!

      Nyt joka saakketin julli ja mulli tone Vekseliönkoskenmäen seonmäen baarille kesoiliolle kahtomaan LERVOn kirjanesittely tilaisuutta! Ilmaista kaljaa ja makkaraa! Myös kossua tarjolla korvausta vastaan. Lervo lukee kirjaansa mylvähdellen, perse ura soppelisti näkyillen ja kylmä hiki otalla valuen.

    • Siksi itsekin pyrin mahdollisuuksien mukaan häiritsemään roskakuksien työtä "vahingossa"

      Ei heidän ole pakko ajaa sitä saatanan auto johonkin Parasiten S-markettiin perjantai ruuhkan aikaan!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe