Liminka, Tyrnävä seudulla liikkuu tummanruskea pakettiauto toyota hiace rek, ZAC... ryöstelee vanhoja taloja. Varastettu mm. erilaisia keraamisia koriste esineitä, enkeli aiheisia, seinälle kiinnitettäviä, pystejä. Matkamuisto ikoneita, maljakoita mm. Iittalan iso ruskea beige, kiikarit, vanhoja aitan avaimia, isoja, pari turkkia, kultalammas ja krimi.
Luultavastikin kaupataan jossain päin , jos tunnistat tai epäilet jotain jätäpä viestiä...
tai ilmoita poliisille...
VARKAITA LIMINGASSA!!!!
olivar
2
1691
Vastaukset 2
- ponku
Ilmoita itse? Jo rekisterinumeron alkuosa riittää, kun auton malli tiedetään. Auton omistaja löytyy helposti.
- toi-ota jos et muuta saa
Ei ole muuten ainoa Hiace joka kiertää varastelemassa Oulunseudulla. Venerantoja kiertää jatkuvasti Hiaceja, välillä pieniä ruuhkia synnyttäen, tyhjentämässä veneitä ja perämoottoreita varastamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201708- 80670
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571