Liminka, Tyrnävä seudulla liikkuu tummanruskea pakettiauto toyota hiace rek, ZAC... ryöstelee vanhoja taloja. Varastettu mm. erilaisia keraamisia koriste esineitä, enkeli aiheisia, seinälle kiinnitettäviä, pystejä. Matkamuisto ikoneita, maljakoita mm. Iittalan iso ruskea beige, kiikarit, vanhoja aitan avaimia, isoja, pari turkkia, kultalammas ja krimi.
Luultavastikin kaupataan jossain päin , jos tunnistat tai epäilet jotain jätäpä viestiä...
tai ilmoita poliisille...
VARKAITA LIMINGASSA!!!!
olivar
2
1624
Vastaukset
- ponku
Ilmoita itse? Jo rekisterinumeron alkuosa riittää, kun auton malli tiedetään. Auton omistaja löytyy helposti.
- toi-ota jos et muuta saa
Ei ole muuten ainoa Hiace joka kiertää varastelemassa Oulunseudulla. Venerantoja kiertää jatkuvasti Hiaceja, välillä pieniä ruuhkia synnyttäen, tyhjentämässä veneitä ja perämoottoreita varastamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724114Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o903531Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363259- 502745
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182269Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest221952- 321943
- 201464
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121440Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321436