Tuli tauluun lasinpesusta ilmaiseva kuva siihen ylälaitaan ja koska siellä on kyllä nestettä niin varmaankin se ilmoittaa sitä että on jäässä, oli pakkasta aamulla 34ast, onkohan se särkenyt siellä mitään pumppu yms?
Edellisissä autoissa on kyllä ollut jäässä myös mutta ei ole tapahtunut mitään, kun on sulanut niin pelitti aina.
Passat 06 tdi
5
202
Vastaukset 5
- 20 asteen
valmis-seos on jäätynyt silloin tällöin mutta ei ole silti rikkonut mitään
- epäileväerkki
No hyvä, jospa pääsis säikäyksellä, siellä oli tuo 20 ast seos, naapurin volovossa meni pumppu rikki kun jäätyi.
Kiitos vastauksesta! - Katri
epäileväerkki kirjoitti:
No hyvä, jospa pääsis säikäyksellä, siellä oli tuo 20 ast seos, naapurin volovossa meni pumppu rikki kun jäätyi.
Kiitos vastauksesta!Kirjoitus virheitä,haloo
- Jurkki
Katri kirjoitti:
Kirjoitus virheitä,haloo
Mitäs tuossa niin väärin on että täytyy pistää haloota?
Taidat olla joku alaluokan opettaja? Etkä itse laittanut pistettä
kun lopetit tuon huomautuksen. - Tukioppilas
Katri kirjoitti:
Kirjoitus virheitä,haloo
Miten on Katri "Opettaja" onko tuo kirjoitusvirheitä yhdyssana ja kuuluuko haloon perään huutomerkki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441