Tuli tauluun lasinpesusta ilmaiseva kuva siihen ylälaitaan ja koska siellä on kyllä nestettä niin varmaankin se ilmoittaa sitä että on jäässä, oli pakkasta aamulla 34ast, onkohan se särkenyt siellä mitään pumppu yms?
Edellisissä autoissa on kyllä ollut jäässä myös mutta ei ole tapahtunut mitään, kun on sulanut niin pelitti aina.
Passat 06 tdi
5
151
Vastaukset
- 20 asteen
valmis-seos on jäätynyt silloin tällöin mutta ei ole silti rikkonut mitään
- epäileväerkki
No hyvä, jospa pääsis säikäyksellä, siellä oli tuo 20 ast seos, naapurin volovossa meni pumppu rikki kun jäätyi.
Kiitos vastauksesta! - Katri
epäileväerkki kirjoitti:
No hyvä, jospa pääsis säikäyksellä, siellä oli tuo 20 ast seos, naapurin volovossa meni pumppu rikki kun jäätyi.
Kiitos vastauksesta!Kirjoitus virheitä,haloo
- Jurkki
Katri kirjoitti:
Kirjoitus virheitä,haloo
Mitäs tuossa niin väärin on että täytyy pistää haloota?
Taidat olla joku alaluokan opettaja? Etkä itse laittanut pistettä
kun lopetit tuon huomautuksen. - Tukioppilas
Katri kirjoitti:
Kirjoitus virheitä,haloo
Miten on Katri "Opettaja" onko tuo kirjoitusvirheitä yhdyssana ja kuuluuko haloon perään huutomerkki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745