kun tekee useampia lapsia, taitaa olla aika väljät paikat.
miten perät kestää
8
274
Vastaukset
- afdafafdafa
daah... ja mitä sitten?!?
- oho sano eemeli
Ei ne kestäkään tulee nimittäin emättimen laskeuma. Varoitan etukäteen tällä sivulla tuo viimeinen kuva on aika karsea.
http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/arkisto?p_p_id=dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku&p_p_action=1&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku__spage=/portlet_action/dlehtihakuartikkeli/viewarticle/action&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_tunnus=duo97785&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_p_frompage=uusinnumero- dfrtyuioo
Olipas siinä iso meloni, kannattaa miettiä ennenkuin pilaa kroppansa
- Höphöpö
Kohdunlaskeumat eivät ole suurperheellisillä sen yleisempiä kuin muillakaan naisilla. Laskeuma syntyy, kun lantionpohjan kudosrakenne heikkenee ja synnytinelimet näin laskeutuvat. Laskeumia kehittyy ajan mittaan joka viidennelle naiselle ikääntymisen myötä, nuorilla ja synnyttämättömillä ne ovat harvinaisia. Noin 5 %:lla laskeuma aiheutuu lantionpohjan sidekudosrakenteen synnynnäisestä heikkoudesta, joka aiheuttaa joskus kohdun laskeuman jopa varsin nuorille synnyttämättömille naisille.
- hyi olkoon
Jos on kymmenen lasta punnertanut maailmaan, niin tottakai värkit jossain vaiheessa tippuu ladulle. Se on vaan luonnon tapa kertoa, että sikiäminen on mennyt liiallisuuksiin. Ainahan on maksettava eikös juu....
- Paskapuhetta
hyi olkoon kirjoitti:
Jos on kymmenen lasta punnertanut maailmaan, niin tottakai värkit jossain vaiheessa tippuu ladulle. Se on vaan luonnon tapa kertoa, että sikiäminen on mennyt liiallisuuksiin. Ainahan on maksettava eikös juu....
Paskapuhetta.
- bbbbb
Paskapuhetta kirjoitti:
Paskapuhetta.
Ookko lestaadiolainen mies?
- kinkku
No voin vastata rehellisesti monen lapsen äitinä.
Se on totta, että lantionpohjanlihakset joutuvat koville. Ja se ,että ne kohdun kiinnikkeet löystyvät ajan mittaan, mutta se kohdunlaskeuma yleensä tulee vasta vanhusiällä, jolloin ne hurjimmat seksikokemukset ovat takanapäin (yleensä).
Mutta itse aiheeseen, nainen voi itse vaikuttaa lantionpohjan lihaksiin kiinteyttämällä niitä jumppaamalla. Vaikka päiväaskareiden aikana. En ole kymmentä lasta synnyttänyt ja olen yh, joten voin sanoa, että kokemuksestani "yhden illan" jutuista ei vastapuoli ole koskaan arvannut, että minulla on lapsia. Olen muutenkin timmissä kunnossa ja seksin aikana kehuvat juuri p...äni. =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823