Tommoinen vehje olisi tiedossa ja ihan hienossa kunnossa oleva.Ollut mökkimopona pienellä käytöllä 50v pariskunnalla,hoidettu huollettu sekä sisällä säilytetty punainen paholainen ja nyt tarpeetomana voisivat myydäkkin...kun ovat ostaneet 500 kuutioisen vanhan Yamahan mökkimopoksi...Mitäs kokemuksia Intialaisesta moposta Puch moottorilla ja muutenhan tämä tämmöinen kivan näköinen ja yksinkertainen 2t joka kulkee 65kmh mittarin mukaan(tuntuikin siltä).
Hero Puch-00
6
1457
Vastaukset
- Ent. Puchin omistaja
Verrattuna muihin vastaaviin niin todella laiska... ja jos vertaa moottoria vanhaan pappatunturiin niin samaa on vain nimi, laadusta ei tietoakaan...
Itselläni ollut aikoinaan Heroja kaksikin kappaletta joten jos se toimii ja maksaa korkeintaan 100€ niin osta mutoin vältä kuin ruttoa... - Hero Boss
Ei ollenkaan noin huonoja kokemuksia minulla.Monta kesää ajellut hupiajoja sillointällöin kilvettömänä täällä maaseudulla ja rikki on mennyt:takarengas,pari vilkunpolttimoa,nopeusmittarin vaijeri,bensamittarin "anturin"korjasin ja itse alipaineinen bensahana jumittanut eli purin puhaltelin öljyjumit pois=toimii ja akku toki Biltemasta vielä.
Voitelusysteemin otin pois käytöstä tulppaamalla ja sekoittelen öljybensan itse kun en luota tuohon alkuperäiseen viritelmään.Varma on varmaa!
Moottorista ei mitään huonoa sanottavaa siis tavallinen, yksinkertainen ja luotettava pöristin.
Mukaan tuli 1 omistajalta uudet jarrukengät,jarruvaijeri,ajovalonpoltin ja variaattorin hihna vaan ei oo ollut vielä tarvetta ja irrotettu variaattorin rajoitinprikka=)
Mittarissa muistaakseni n 8000tkm ja oikein tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen,ulkonäköön ja kulkee mopoksi ihan hyvin verrattuna 4-tahti kiinalaisiin ym,tietty ei mikään maastomopo variaattoreineen tämäkään.
Osta pois ja oikeastaan varaosien saanti vaatii paneutumista soveltamista muista merkeistä siis vaijerit,hihnat ym samaa tavaraa.- enemmän kuin mopo
Meillä moinen peli vm-00 ja on mulla ihan hupivehkeenä.Aikamies,reilut 40v mittarissa ja painoa n 100kg ja pituuttakin reilut 180cm eli suht hyvässä lihassa=)Prikka poistettu variaattorista,pidetty ok eli huollettu kunnolla ja mun moottoripyörän mittarin mukaan menee tasamaalla ja tyynellä säällä n 60kmh.Samat lukemat eukon auton mittarin mukaan ja myötäisellä tai alamäen avustuksella jopa 70km joka pysyykin seuraavaan mäkeen...eli 4tahtisista ei tuossa suhteessa iloa.Onpahan muutenkin paljon huolettomampi=Bensaa tankkiin ja hihna variaattoriöljyt ym ok ja menoksi...
- hhwahwash
Ihan hyvä takavuosien markettimopo. Itsellä on samanlainen edelleen. Osia saa, ainakin yleisiä kulutusosia ihan hyvin. Helpottaa jos on vanha osa mallina.
Jostain vinkuintiasta tämä tosiaan on Puchin moottorilla. Perus kaksitahtiskootteri. Oma on jo mökille säilöttynä. 20tkm ajettu, kuristukset ja 2-tahtiöljyn erillisvoitelusysteemi poistettu. Variaattorina Malossin multivar ja Giannellin palikoista rakenneltu putki. Huiput tälle lienee satasen kieppeillä. Itsellä vaan loppui rohkeus 85 kohdalla : )
Osta pois vaan jos muutamalla satasella saat- mikä multivari
mikä malossin multivari sopii tohon heroon ??
- Sininen savu jäi
Siinä vehje joka toimiva,yksinkertainen 2-tahtinen ja prikan poiston jälkeen kulki kuten tehtaalla tarkoitettukin eli 2 aikuisen(100kg 60kg)kuormalla menee tyynellä tasamaalla n60kmh ja 1 päällä tietty hiukka enempikin eikä mitään ihmeboxeja jotka rajoittavat kierroksia.
Puchin lisenssikone ja peruskaasari sekä polku starttikäynnistys,12v akku ja mielestäni kivan näköinenkin tuollaiseksi halpamalliksi Intiasta.
Ollut meillä mökillä kesämopona vuosia ja kiva käväistä kyläkioskilla ym sightseeneillä tai kyläilemässä ja tietty hiukset hulmuten=)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932215Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751360
- 233826
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591