huomenlahja

morsian

Mitä olette ostaneet miehellenne huomenlahjaksi???

12

3684

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna

..ostin miehelleni kunnon kellon. Itse sain korvakorut. :o)

• nalle

Vitsi kuinka persoonatonta antaa korvakorut. Ukko sais huutia! Osoittaa harvinaista mauttomuutta.

• perinne

ja halvalla meinaat elää, kun korviksien hinnalla...meinaan huomenlahjan tarkoitus on turvata elämäsi jos puolisosi sattuu kuolemaan...tai löytämään toisen!

• hellu

Mä ostan nännilävistyksen!! Yritin ostaa sitä jo reilusti etuajassa mutta äijä jänisti.. Aivan mahtavaa, en malta odottaa.

• mirkku

anneta naiselle vain?

• Heh

Kaikkea ne markkinamiehet on keksineet. Että huomenlahja miehelle? Tuo keskiaikainen nimike on tuotu nykypäivään pyörittämään kultakaupoille euroja.

Huomenlahja oli morsiamelle ostettu tulevaisuuden turva (HUOMENlahja) jos mies kuolee, koska naiset eivät ennen perineet mitään. Yleensä joku pikkukartano tai arvokas koru. Jopa rahaa.

Älä osta mitään. Teet miehesi naurunalaiseksi. Sama kun ostaisit sille hameen samantien.

• edelleen lävistys miehelle

Niinkuin muuten nämä hää- härdellit jotain perinnettä seuraisivat?? Minusta koko häätouhu on niin naurettavaa, että otetaan siitä ilo irti. Sitäpaitsi, kuten aiemmin sanottu, haluan sen nänni lävistyksen hänelle. Kiihottava.

• saana

ennen vanhaa sitä vissiin ajateltiinkin että sen pitäisi turvata tulevaisuus jos jotain käy,mut mun mielestä vakuutukset on sitä varten:)
      meillä häät tulossa talvella ja olen ajatellut ostaa jotain persoonallista tai ehkä jopa hyödyllistä...en nyt kuitenkaan mitään kodinkonetta:)
      ehkä jotain mitä mies on aina itse halunnut ostaa muttei kuitenkaan ole ostanut :)
      AJATUS ON TÄRKEIN JA ANTAMISEN ILO!

• Merituuli

Viis hulinoista ja markkinamiehistä, minä käännän asian niinpäin, että koska minusta on mukavaa antaa miehelleni lahjoja, niin huomenlahja on sopiva syy siihen :)
        Ostin Rosellin UHC-eräpuukon, maksaa paljon, mutta tiedän että on mieleinen...

• merituuli (orig.)
        Merituuli kirjoitti:

Viis hulinoista ja markkinamiehistä, minä käännän asian niinpäin, että koska minusta on mukavaa antaa miehelleni lahjoja, niin huomenlahja on sopiva syy siihen :)
        Ostin Rosellin UHC-eräpuukon, maksaa paljon, mutta tiedän että on mieleinen...

että se ei ole mikään huomenlahja jos sillä ei tulevaisuutta turvata. Olkoon kuinka persoonallinen tahansa. Lisäksi huomenlahja annettiin vaimolle miehen toimesta.

Nykyään se on pelkkä lahja, muuta EI huomenlahja.

• perhonen

Me ei ostettu toisillemme mitään, se oli yhteinen sopimus. Ihan vain siksi, että esimerkiksi koruista näteimmän sain jo joululahjaksi ja mieheni ei taas kelloa käytä ja esim. Leathermanin ostin hänelle jo joululahjaksi. Tuumittiin, että miksi me muutenkin jännittävänä aikana stressaisimme itseämme jonkin huomenlahjan vuoksi. Eri asia, jos olisi oikeasti ollut jotain hankittavaa. (Eikä mitään kirjahyllyyn pölyyntymään.)

Toki toiset voivat hankkia huomenlahjoja, meistä se oli turhaa. Paitsi että oli meillä naurunremakka aamulla melkoinen, kun annettiin toisillemme samanlaiset littanat kirjekuoret. Mä sain mieheltäni täyden rivin lottoa ja mies minulta kolme raha-arpaa:) Eli joo, hankittiinhan me huomenlahjat! Ei vaan tullut mitään:)

• :o)

Eikä mieskään mulle. Meillä ei edes keskusteltu asiasta. :) Rahaa on uponnut muutenkin ihan riittävästi niin pitää yrittää karsia pois kaikki turha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      148
      10965
    2. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      62
      3866
    3. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      39
      3793
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      187
      3592
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      100
      3451
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      97
      3277
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      69
      1914
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      15
      1247
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      928
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      264
      889
    Aihe